perles and co

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
dress_2_impress_jewellery
Bead Starter
Berichten:77
Lid geworden op:do 18 jan 2007 19:01
Locatie:belgië
perles and co

Bericht door dress_2_impress_jewellery » do 26 apr 2007 18:01

hallo allemaal :D

ik kwam toevallig deze site tegen op het web

http://www.perlesandco.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Kennen jullie deze shop? En wat zijn jullie ervaringen met deze kralenshop?

Groetjes
Steffi
diamonds are girls best friends

Gebruikersavatar
linda1982
Bead Believer
Berichten:243
Lid geworden op:za 19 nov 2005 20:10
Locatie:Frankrijk

Bericht door linda1982 » vr 27 apr 2007 07:41

Ik bestel hier heel vaak. Ook wanneer ik in NL ben bestel ik weleens wat. De verzendkosten zijn niet zo heel hoog.
De service is echt super! Ik bestel vooral veel swarovski daar. Ik kan het je echt aanraden!
Als je doet wat je leuk vindt, hoef je nooit te werken.

frieda van dam
Bead Monster
Berichten:4508
Lid geworden op:di 25 jan 2005 10:08
Locatie:grimbergen
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » vr 27 apr 2007 11:02

ik koop er ook heel vaak en ze zijn heel serieus.
je zal geen enkel probleem hebben om daar te bestellen behalve dan de taal :lol:
liefs frietje :wink:
kralengek

Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:

Bericht door katskralen » vr 27 apr 2007 13:44

De prijzen voor de swarovski zijn echt wel heel OK zie ik net! Zal misschien toch maar eens bestellen.

dekker
Bead Professional
Berichten:1621
Lid geworden op:di 26 jul 2005 17:59
Locatie:harderwijk

Bericht door dekker » vr 27 apr 2007 17:05

leuke site, leuke prijzen ook bij de swarovski :D
Groetjes Marit

dress_2_impress_jewellery
Bead Starter
Berichten:77
Lid geworden op:do 18 jan 2007 19:01
Locatie:belgië

Bericht door dress_2_impress_jewellery » vr 27 apr 2007 22:56

hihi :D
ik vond de prijzen van de swarovski's ook super meevallen :D daarmee :D en veel kleuren :wink: .

Voor de verzendingskosten:
Western European Nations Tariffs

Weight range : 60 g 100g 200g 300g 500g 1kg 2kg
Price (€) 1.20 1.75 3.50 5.40 6.30 9.00 12.50

Klopt dit wat ik op hun site heb gevonde?

Groetjes
Steffi
diamonds are girls best friends

Gebruikersavatar
Zonneke
Bead Believer
Berichten:221
Lid geworden op:vr 06 apr 2007 07:14
Locatie:Sint-Truiden (B)

Bericht door Zonneke » vr 27 apr 2007 23:41

bij bricolart zijn ze nog iets goedkoper.
Het is goed een uiteindelijk doel te hebben om naar toe te reizen, maar het is de reis zelf die er uiteindelijk toe doet.

Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:

Bericht door katskralen » za 28 apr 2007 11:51

Steffi, het klopt wat je daar zet over verzendkosten. En vanaf een bestelling boven 50 euro zijn er zelfs geen verzendkosten:
Nouveau : Pour la France métropolitaine et les pays européens, les frais de port sont offerts pour toutes commande d'un montant supérieur à 50€.

dress_2_impress_jewellery
Bead Starter
Berichten:77
Lid geworden op:do 18 jan 2007 19:01
Locatie:belgië

Bericht door dress_2_impress_jewellery » za 28 apr 2007 16:32

Je moet een log in hebben voor je kan bestellen en dan moet je van alle gegevens (naam enz je kent dat wel) invullen maar ook een website :? maar ik heb geen eigen website, hoe kan ik dan daar bestellen :?.
diamonds are girls best friends

dress_2_impress_jewellery
Bead Starter
Berichten:77
Lid geworden op:do 18 jan 2007 19:01
Locatie:belgië

Bericht door dress_2_impress_jewellery » do 26 jul 2007 11:17

dress_2_impress_jewellery schreef:Je moet een log in hebben voor je kan bestellen en dan moet je van alle gegevens (naam enz je kent dat wel) invullen maar ook een website :? maar ik heb geen eigen website, hoe kan ik dan daar bestellen :?.
:oops: Nee is niet waar wat ik zeg, heb gewoon fout gekeken
diamonds are girls best friends

dress_2_impress_jewellery
Bead Starter
Berichten:77
Lid geworden op:do 18 jan 2007 19:01
Locatie:belgië

Bericht door dress_2_impress_jewellery » do 26 jul 2007 11:21

Vorige week besteld en vandaag mijn bestelling aangekregen. Ja heb wel een tijdje gewacht met bestellen (eerst wat gespaard :P ).

Ik was echt super happy toen ik mijn pakje open deed en de kleuren en alles was prima in orde en toen ging ik alles natellen of alles klopte en erbij was.
Toen kwam ik ineens tot het besluiten dat ik 3 zakjes had waarvan er telkens 1 itempje te kort was :? en die had ik wel nodig :?om mijn juweeltjes af te werken dus... dat vind ik wel vervelend.

Ik kan het begrijpen dat mensen zich kunnen vergissen als je zo pareltjes in een zakje moet steken en tellen. Maar 3 zakjes binnen 1 bestelling :shock: . Vind ik wel wat veel?

Zou ik een mailtje sturen om te reclameren, want voor de rest ben ik echt tevreden, maar zit er toch wat verveeld mee of overdrijf ik?

Groetjes Steffi
diamonds are girls best friends

180sonic
Bead Lover
Berichten:481
Lid geworden op:zo 29 apr 2007 21:19
Locatie:Rotterdam

Bericht door 180sonic » do 26 jul 2007 14:09

zoals je zelf al zegt, je hebt die toch nodig?
ik vind zelf niet dat je zeurt hoor ;)
jij besteld een bepaalde hoeveelheid, die baseer ik ook altijd op wat ik nodig heb, met soms iets extra, maar als je nu tekort komt.. dan vind ik niet dat je zeurt! en het gaat over 3 verschillende dingen.. is het nu 1 kraaltje, vind ik alsnog dat je er recht op hebt hoor, je betaald er immers voor.

vind het bij de weg een SUPER leuk shoppie.. ga daar ook eens winkelen, ze hebben daar ZOVEEL :shock: in MIJN kleur :lol:
groetjes nicole

Gebruikersavatar
madebyme
Bead Dreamer
Berichten:707
Lid geworden op:do 17 aug 2006 21:47
Contacteer:

Bericht door madebyme » do 26 jul 2007 15:04

Wat een supersite zeg! Die facet kralen...kwijl.

180sonic
Bead Lover
Berichten:481
Lid geworden op:zo 29 apr 2007 21:19
Locatie:Rotterdam

Bericht door 180sonic » do 26 jul 2007 16:56

madebyme schreef:Wat een supersite zeg! Die facet kralen...kwijl.
zeker weten!!!! zoveel en zooooo mooi!!!! :kwijl:
groetjes nicole

Gebruikersavatar
charmart
Bead Dreamer
Berichten:528
Lid geworden op:di 12 jun 2007 18:49
Contacteer:

Bericht door charmart » do 26 jul 2007 18:12

dress_2_impress_jewellery schreef:Vorige week besteld en vandaag mijn bestelling aangekregen. Ja heb wel een tijdje gewacht met bestellen (eerst wat gespaard :P ).

Ik was echt super happy toen ik mijn pakje open deed en de kleuren en alles was prima in orde en toen ging ik alles natellen of alles klopte en erbij was.
Toen kwam ik ineens tot het besluiten dat ik 3 zakjes had waarvan er telkens 1 itempje te kort was :? en die had ik wel nodig :?om mijn juweeltjes af te werken dus... dat vind ik wel vervelend.

Zou ik een mailtje sturen om te reclameren, want voor de rest ben ik echt tevreden, maar zit er toch wat verveeld mee of overdrijf ik?

Groetjes Steffi
Hoi! Ik zou zeker even mailen. Ik heb zelf ook een webwinkel en ik vind dat het gewoon goed moet zijn. Is er iets niet compleet of niet goed, dan zou ik het juist graag horen. Ik zou het erg vervelend vinden en het snel goed willen maken.
Dus gewoon mailen, hoor!
Martine

Gesloten