Groothandel Barendrecht II

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Mojo
Bead Anonymous
Groothandel Barendrecht II

Bericht door Mojo » wo 04 feb 2004 19:42

Hoi meiden, ben vorige week bij de Rooij geweest en na een uur zoeken na zijn uitleg, ben ik er eindelijk aan gekomen. Ik vond het een beetje een vreemde groothandel. Hij heeft erg veel oud materiaal liggen en het zag er ook uit alsof ze elke dag kettingen maakten voor circusartiesten. Ze hebben niet echt door hoe andere groothandelaren werken en veel dingen gingen per stuk ipv per gros. Ik wilde dus een rol van 100 mtr acculondraad halen en daar ging het per mtr voor ?0,26. Ga geen ? 26 voor die rol dus betalen. De jasseron die hij nog had was een rol die hij al 6 jaar had liggen :shock: de swaroski stenen gingen ook per stuk tegen normale kraalwinkelprijzen. Toen keek ik naar de kralen die hij had en die waren ook per stuk ? 0,23 en andere acrylkralen in kleur had hij niet, maar die kon hij wel voor me verven :x Ik vroeg me af of jullie het ook zo ervaren hebben? Ik had na het bezoek een beetje een raar gevoel ervan overgehouden :(

Linda Post
Bead Interested
Contacteer:

Groothandels

Bericht door Linda Post » wo 04 feb 2004 20:40

Hoi Mojo,

Ik ben er ook wel eens geweest, heb ook vreselijk moeten zoeken, maar dat daar gelaten.
Mijn ervaring is niet helemaal hetzelfde, het zijn inderdaad vrij oude dingen die er liggen, maar heb er ook wel leuke dingen gevonden.
De mensen die er waren, daar ben ik heel vriendelijk door geholpen aan de andere kant heb je wel gelijk je moet alles per stuk kopen.

Je moet het maar zien als een nieuwe ervaring, je zal groothandels tegenkomen die erg profi eruitzien, maar waar ze je de zaak uitkijken :? , en dit soort groothandels waar ze blij zijn met de klanten die ze binnenkrijgen. :)

Mojo
Bead Anonymous

Bericht door Mojo » do 05 feb 2004 18:00

Je hebt gelijk als je soms die verhalen hoort ook over andere groothandelaren. En dan ga je net zo goed ook weg met een rotgevoel als je weg gekeken wordt. Ik vond alleen dan dat met die rol draad zo vreemd. Maar ze zijn idd erg aardig en helpen je ook met alles. En ik ga er zeker ook weer naar terug hoor. Ik zag wel op een bord staan dat de minimum afname ?150 is en op zich is dat niet echt veel en ik had veel meer besteed, maar hier doen ze toch bij anderen niet echt moeilijk over?

Linda Post
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Linda Post » do 05 feb 2004 18:19

Je bedoelt over een minimale afname? Haha heb ik toen geeneens gelezen, ik was helemaal verbaasd over hoe het er daar aan toe ging.

Wat ik tot nu toe heb meegemaakt moet je wel aan de minimale afname komen.

Mojo
Bead Anonymous

Bericht door Mojo » do 05 feb 2004 18:25

Hij zei het idd al door de telefoon aan me en toen ik er kwam zag ik het aan de zijkant van zo'n pad hangen. Maar volgens mij doen ze er verder niet zo moeilijk over. Maar ik voel me dan soms zo bewaard om weinig te kopen als je niet alles ziet wat je nodig hebt of als het elders iets goedkoper kan. :oops:

Gesloten