Eden in Den Haag / Beads en Bangles Delft

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
SayaGadis
Bead Believer
Eden in Den Haag / Beads en Bangles Delft

Bericht door SayaGadis » zo 25 jan 2004 13:59

Ik heb wel eens mensen gehoord over de winkel Eden in Den Haag, het scheen n erg leuke kralenshop te zijn, dus ben gisteren eens een kijkje gaan nemen....
Dat viel tegen !
Dus bij deze, voor de mensen die van plan waren er ook eens heen te gaan, doe maar niet !
Het stelde echt niks voor en pepertje duur. Bijna geen spullen en wat er was was dus veel te duur. De zilveren tonnetjes die ik bij Bija voor 65 eurocent kocht, waren hier maar liefst 1,50 euro ! Ik dacht dat ik niet goed keek.....Verder eigenlijk alleen maar sieraden en verder niks...

Ben ook nog even bij Beads en Bangles in Delft geweest. Toppie winkeltje ! Alleen jammer dat de metalen tussenstuken e.d allemaal in glazen potjes zitten, niet echt praktisch. Wel veel leuke, aparte en mooie dingen, ook Dolce Luna onderdelen die kraaltjes niet verkoopt, en ik nog nergens anders gezien heb. De moeite waard dus !

Mouse
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Mouse » zo 25 jan 2004 16:57

Ik vind Beads & Bangels ook een superwinkel. Ze hebben echt vaak gave dingen die je nergens anders kunt kopen. En vaak hebben ze hele leuke voorbeelden, waardoor je weer met inspiratie thuis komt!

Groetjes,
MOuse

Caviaplanet
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Caviaplanet » zo 25 jan 2004 23:00

Welke straat zit Beads & Bangles?
Ik zit een beetje in de stress. Moet over 2 weken 2 kettingen klaar hebben en ben prompt lm'n inspiratie voor ketting 2 kwijt.... Misschien dat ik bij die winkel weer inspiratie opdoe....
Jolanda

Jolanda
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Jolanda » ma 26 jan 2004 20:10

Beads en Bangles zit op de Nieuwe langedijk 68.
Ligt in het verlengde van de Oude Langedijk (vlakbij de grote markt)

Ik kan het je echt aanraden hoor!
Ik hoop er ook heel vaak mijn hangers en tussenstukken.
en je kunt er altijd leuke ideeen opdoen :D .
Gr Jolanda

Gesloten