Bestellingen

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gebruikersavatar
Marije
Bead Fan
Berichten:372
Lid geworden op:zo 09 mar 2003 11:27
Locatie:Amersfoort
Contacteer:
Bestellingen

Bericht door Marije » za 24 jan 2004 13:09

Ik heb laatst een aantal bestellingen geplaatst bij een internetshop...en nu is t bij beide zo dat er kapotte dingen bijzitten...ik wil niet meteen zeggen welke maar ik vind t wel vervelend....

Gebruikersavatar
Fleur
Bead Producer
Berichten:1024
Lid geworden op:zo 06 apr 2003 12:27
Locatie:Deventer
Contacteer:

Bericht door Fleur » za 24 jan 2004 13:15

Dat is inderdaad heel vervelend!! :roll:
Kun je ze niet mailen en vragen of het teruggestuurd mag worden? :wink:
Afbeelding Groetjes Marije

Gebruikersavatar
Marije
Bead Fan
Berichten:372
Lid geworden op:zo 09 mar 2003 11:27
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Marije » za 24 jan 2004 13:26

Ja ik heb gister al gemaild over 1 ding wat ik meteen al zag dat er kapot was. Toen wilde ik er net met aan de slag en toen zag ik die andere dingen. Ik ga nu emailen over de rest. Hopelijk krijg ik nu een paar goede thuisgestuurd

xxx Marije

Gebruikersavatar
Marike
Bead Believer
Berichten:252
Lid geworden op:vr 07 feb 2003 11:37
Locatie:Groningen

Bericht door Marike » za 24 jan 2004 13:27

Hoi Marije,

Als ik jou was, zou k ze een mailtje sturen en daarin vermelden wat stuk is en vragen of ze het willen omruilen. Netjes van je om niet meteen de namen van de internetshops prijs te geven, misschien hebben ze wel een heel nette oplossing en is een slechte naam bezorgen helemaal niet nodig! (Kan altijd nog haha)

Succes!
Groetjes
Marike

Gebruikersavatar
Victoria
Bead Professional
Berichten:1695
Lid geworden op:di 23 sep 2003 14:32
Locatie:Den Bosch
Contacteer:

Bericht door Victoria » za 24 jan 2004 14:09

Ik heb dat ook weleens meegemaakt en in het begin dacht ik laat maar, tis er maar 1 of 2. Nu mail ik het wel en ze lossen het altijd op :wink:
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

Gebruikersavatar
Marije
Bead Fan
Berichten:372
Lid geworden op:zo 09 mar 2003 11:27
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Marije » za 24 jan 2004 15:46

Ja ik heb een email gestuurd, ik wacht even af wat voor antwoord ik krijg :wink:

Irene van der Maas
Bead Producer
Berichten:1166
Lid geworden op:wo 09 jul 2003 06:26
Locatie:Voorschoten
Contacteer:

Irene

Bericht door Irene van der Maas » za 24 jan 2004 19:23

Helaas kan het wel eens gebeuren, dat er iets kapot aankomt. Daar kan de shop natuurlijk niets aan doen, er wordt nu eenmaal veel gegooid op het postkantoor.
Bij mij gebeurt het een hele enkele keer, dat een klant me een mailtje geeft, dat er iets kapot is. Je probeert dit natuurlijk altijd op een nette manier op te lossen. Tot nu toe is dit eigenlijk altijd goed gegaan.....

Irene
Irene's Sieraden en Kralen
http://www.ireneskralen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Irene van der Maas

Gebruikersavatar
Marije
Bead Fan
Berichten:372
Lid geworden op:zo 09 mar 2003 11:27
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Marije » za 24 jan 2004 19:25

Ja maar als er op t postkantoor iets mee gebeurd is...dan moet het stukje wat afgebroken is toch in de zakjes zitten? en dat zit t niet...

Irene van der Maas
Bead Producer
Berichten:1166
Lid geworden op:wo 09 jul 2003 06:26
Locatie:Voorschoten
Contacteer:

Irene

Bericht door Irene van der Maas » za 24 jan 2004 19:31

Ja, dan wordt je dus in de maling genomen. Dan doen ze natuurlijk halve kralen in de zakjes, dat kan niet anders.
Ik heb ook wel een aantal gebroken kralen in de zakken zitten, die van de groothandel komen, maar dat is logisch, die komen helemaal uit India. Ikzelf maak de zakken netjes open en haal de evt. gebroken kralen eruit, dat lijkt mij wel normaal. Je gaat je klanten toch geen halve kralen sturen?????
Irene
Irene van der Maas

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 24 jan 2004 20:09

irene, ik vind je reactie een beetje overdreven. waarom zou het bedrijf zoiets expres doen? er bestaat ook zoiets als iets over het hoofd zien. ik durf te wedden dat marije zsm de goede kralen teruggestuurd krijgt, tenzij het een domme internetshop is. er zijn wel bedrijven die zeggen dat ze geen verantwoordelijkheid nemen over het goed aankomen, maar ik kan me niet voorstellen dat de winkel expres iets kapot opstuurt.

Irene van der Maas
Bead Producer
Berichten:1166
Lid geworden op:wo 09 jul 2003 06:26
Locatie:Voorschoten
Contacteer:

Irene

Bericht door Irene van der Maas » za 24 jan 2004 20:35

Nee, zo bedoel ik het niet. Maar zo'n zaak behoort dat dan toch gewoon op te lossen, dat is niet zo moeilijk.
Het kan iedereen een keer gebeuren, maar als dit steeds gebeurt, ga je toch wel twijfelen?
Irene
Irene van der Maas

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 24 jan 2004 21:31

sorry, ik zie net dat ik alleen je 2de bericht heb gelezen. maar dan nog....kan me niet voorstellen dat iemand expres kapotte kraal opstuur, want het lijkt me heel logisch dat de klant dan vervolgens om een goede kraal vraag.

Irene van der Maas
Bead Producer
Berichten:1166
Lid geworden op:wo 09 jul 2003 06:26
Locatie:Voorschoten
Contacteer:

Irene

Bericht door Irene van der Maas » za 24 jan 2004 21:35

Ja, dat lijkt mij dus ook....
Irene
Irene van der Maas

Gebruikersavatar
Marije
Bead Fan
Berichten:372
Lid geworden op:zo 09 mar 2003 11:27
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Marije » zo 25 jan 2004 12:41

Ik heb inmiddels antwoord gehad, en ik krijg vervangende artikelen toegestuurd!

Gebruikersavatar
SayaGadis
Bead Believer
Berichten:209
Lid geworden op:wo 10 sep 2003 13:28
Locatie:Den Haag

Bericht door SayaGadis » zo 25 jan 2004 14:02

Het gebeurt best vaak hoor Marije, en bij meer shops dan je denkt ! Ik heb 1 shop waar zo vaak iets kapots bij zat, of gewoon de verkeerde spullen, dat ik er dus echt niet meer bestel. Ze lossen het wel op, maar als het keer op keer gebeurt dan heb je daar ook weinig zin meer in...

Gesloten