kralenwinkel Zwolle?

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Armande
Bead Producer
Contacteer:
kralenwinkel Zwolle?

Bericht door Armande » vr 09 jan 2004 16:04

Ik ga morgen naar Zwolle en ik heb begrepen dat er een leuke kralenwinkel op de Assendorperstraat zit. Weet iemand ook hoe die winkel heet? Dan draai ik even een route uit.
Andere suggesties in Zwolle zijn ook welkom!
Kralen make the world go round!

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » vr 09 jan 2004 18:19

Dit heb ik van kralen.com/adressen: Met nog wat extra winkeltjes :wink:
Kralenwinkel to Taxiedie
Assendorperstraat 108
Zwolle
Telefoonnummer: 038 4222330

Pipoos
Eiland 11-13
8011 XR Zwolle
Telefoonnummer: 038 422303

Sassenpoort Hobbywinkel
Sassenstraat 43
8011 PB Zwolle
Telefoonnummer: 038 422226

Widaro Sieraden & Accessoires
Rodehaanstraat 14
8011 RR Zwolle
Telefoonnummer: 038 4225211
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » vr 09 jan 2004 20:17

O dank je Patricia! Maar dit had ik dus ook wel zelf kunnen vinden dus! :oops:

siranda
Bead Discoverer

Bericht door siranda » za 10 jan 2004 00:17

hallo armanda...

ik weet niet of je dit nog optijd leest, maar de kralenwinkel op de assendorpenstraat is gesloten tot de 13e, suzan is naar het buitenland op inkopen te doen. ik hoop dat je dit nog leest, is ook jammer als je voor een dichte duur staat. maar het is wel een hele leuke winkel, en suzan is erg aardig en wil je altijd helpen. dus als je nog een keer in zwolle bent is het wel een aanrader.

en bij Widaro, hebben ze niet heel veel kralen , dat is meer zelfgemaakte sieraden ze hebben er wel wat hoor maar het is niet echt alleen een kralen winkel ze hebben 1 kast (lage) met kralen, maar als je toch in zwolle bent wel even leuk om te kijken. kun je misschien ook weer wat ideeen opdoen.

groetjes siranda

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » za 10 jan 2004 01:13

O bedankt Siranda! Dan hoef ik er dus niet heen!

Bij Widaro, hebben ze daar ook de basics zoals draad, kalotjes etc.?

linda
Bead Reader

kralenwinkel Zwolle

Bericht door linda » di 27 jan 2004 08:47

Hallo,

Graag wil ik je er op wijzen dat er in Meppel een winkel is geopend met allemaal wannahave spullen, kitsch kitchen enz.,
ze hebben daar aan de linkerkant een grote kast met laden, en in die laden hebben ze knopenbuizen vol met kralen en kastjes en swarowski enz. De eigenaresse importeert zelf spullen dus je vind er originele dingen, en niet duur. Het assortiment wordt elke week groter. In het midden staat een amerikaanse barkruktafel waar je aan kan zitten.
Echt een aanrader. Veel succes!!!!

Marike
Bead Believer

Bericht door Marike » di 27 jan 2004 10:34

Hoi!

waar zit die winkel?
Mijn ouders woonden tot een paar jaar geleden in Ruinerwold; dus ben er wel bekend.

groetjes
Marike

wend
Bead Starter

Bericht door wend » di 27 jan 2004 11:00

Jaaaa!! Dat adres wil ik ook wel graag weten. Vrienden van mij wonen in Meppel dus ik kom daar wel eens en toevallig ga ik er volgende week net naartoe, kan ik eens even kijken.

Ik ben er zelf niet zo goed bekend, maar als je het een beetje uit kan leggen (naast die en die winkel of vlakbij...) dan weten mijn vrienden het wel.

linda
Bead Reader

winkel meppel

Bericht door linda » di 27 jan 2004 12:58

Hallo,

de winkel zit in de woldstraat een bekende zijstraat van de hoofdstraat. De wereldwinkel zit ernaast. Ze hebben inmiddels de onderste laden gevuld en dus zitten er ca 350 buizen in, en de bedoeling is zoals ze zeiden dat omdat ze welke week nieuwe kralen krijgen deze tot de derde rij van boven gevuld gaat worden. In de bovenste hebben ze waxcord, jasseron enz.

Veel succes.

Marike
Bead Believer

Bericht door Marike » di 27 jan 2004 17:10

Dank je!
Dat moet ik toch kunnen vinden.

Marike
(ps: moderator; is het handig dat we deze topic splitsen in winkels Zwolle en Meppel?)

wend
Bead Starter

Bericht door wend » wo 28 jan 2004 09:58

Naast de wereldwinkel moet ik het kunnen vinden ja!!!

Bedankt linda.

wend
Bead Starter

Bericht door wend » wo 11 feb 2004 09:55

Ik wilde nog even mijn ervaring met jullie delen over de winkel in Meppel.

Ik ben er afgelopen zaterdag geweest en ze hebben inderdaad mooie spulletjes en niet duur. Naast de laden met buizen hebben ze apart nog twee doosjes met Swarovski dingen. Dus als je dat zoekt, moet je er even naar vragen.

Groetjes, Wendy

siranda
Bead Discoverer

Bericht door siranda » wo 11 feb 2004 14:22

welke swarovski dingetjes hebben ze daar dan? ook de hartjes enzo?

alpha
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door alpha » wo 11 feb 2004 17:53

Leuk dat er nu wat dichterbij ook een leuke kralenwinkel te vinden is! Ik ga zeker binnenkort een keer kijken in Meppel!! :D
Afbeelding groetjes Leonie Afbeelding

jannet
Bead Reader

Bericht door jannet » do 12 feb 2004 13:54

ik ben al weer een paar maanden geleden naar de sassenpoort in zwolle geweest. In het midden van het winkeltje staat een glazen vierkante vitrine met allemaal kleine doosjes met kralen maar verder vond ik er niet zoveel aan. Ik had er persoonlijk iets meer van verwacht. Maar dat is mijn ervaring.

Gesloten