lijm voor swarovski/strass plaksteentjes

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
TCNails_JoanJewels
Bead Discoverer
lijm voor swarovski/strass plaksteentjes

Bericht door TCNails_JoanJewels » zo 04 jan 2004 21:26

hallo

ik lees de laatste tijd erg vaak dat nensen problemen hebben met het plakken van strassteentjes.dat ze loslaten enz.
Ik ben zelf nagelstyliste en ik gebruik voor het plakken van de steentjes altijd tiplijm die door nagelstylistes gebruikt word voor het plakken van tips.het blijft echt heel erg goed zitten. ik heb nog geen 1 keer gehad dat een steentje losliet,ik gebruik het echt altijd.het is heel sterk en hecht snel.

doeooeoi groetjes

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » ma 05 jan 2004 17:24

En waar haal ik die lijm dan :? :?:
Groetjes Ellen.

@nneke
Bead Intelligent

lijmen ..

Bericht door @nneke » ma 05 jan 2004 20:23

Zou dit lijmmateriaal ook duurzaam zijn ? UIteindelijk moet het jaren blijven zitten en een nagelproduct behoeft dat niet. Toch ? Heb je dat al getest ? De tip vind ik heel erg goed klinken trouwens. Zal je uitvinding maar zijn .... :wink: :wink:

:geluk: kralengroetvan@nneke :geluk:
MET KRALEN KOMT ZONNESCHIJN ........

TCNails_JoanJewels
Bead Discoverer

tiplijm

Bericht door TCNails_JoanJewels » ma 05 jan 2004 21:29

hoi

met nagels moet het zeker wel goed blijven zitten,anders gaan ze er zo af af en dat wil toch niemand.daar is deze lijm juist voor ontwikkeld,binnen een paar seconden zitten je vingers aan mekaar vast als je het op je vingers kijgt ik lijm er echt alles mee en heb er nog nooit problemen meegehad dat het loslaat het is echt heel sterk! doeiei groetjes joan

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » di 06 jan 2004 15:04

Maar waar is het dan verkrijgbaar?
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

Caviaplanet
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Caviaplanet » di 06 jan 2004 15:08

Lijm die direct plakt vind ik persoonlijk niet zo handig. Zelf heb ik nu UHU endfest 300 2-componentenlijm en dan heb je genoeg tijd om de steentjes netjes te plakken en nog hier en daar bij te schuiven indien nodig. De droogtijd is wat langer maar het zit wel goed vast eenmaal droog.
Jolanda

Jolanda
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Jolanda » di 06 jan 2004 19:52

Hoi Joan,

Ik was even benieuwd hoe die Tip lijm opdroogt? Blijft hij transparant of droogt hij iets wiiter op zoals seconde lijm?
Ik ben nl altijd lekker aan het kliederen en gebruik liever iets te veel dan te weinig.

Gr Jolanda

TCNails_JoanJewels
Bead Discoverer

lijm

Bericht door TCNails_JoanJewels » di 06 jan 2004 21:37

hoi
hij droogt transparant en ik bedoelde met hij droogt snel,je kunt eerst nog wel even schuiven met het steentje maar daarna droogt het snel. groetjes

Naomi
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Naomi » do 08 jan 2004 21:57

Maar waar kunnen we die lijm nu kopen?
liefs,

Naomi

TCNails_JoanJewels
Bead Discoverer

lijm

Bericht door TCNails_JoanJewels » vr 09 jan 2004 13:48

deze lijm is te koop bijde nagelgroothandels.

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » vr 09 jan 2004 18:28

En nergens anders zeker?
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

Jolanda van soest
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » wo 14 jan 2004 14:13

ik zal eens vragen aan mijn vriendin (is nagelstyliste) die koopt ook dat soort dingen maar niet in de groothandel!
jolanda

Gesloten