kralenwinkel Zutphen

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Gebruikersavatar
cakira
Bead Lover
Berichten:425
Lid geworden op:za 15 feb 2003 16:47
Locatie:aalsmeer
Contacteer:
kralenwinkel Zutphen

Bericht door cakira » di 26 sep 2006 08:59

Hoi allemaal,

Aangezien ik een weekend naar Zutphen zou gaan en ben geweest, dacht ik dat het weekend met een bezoekje aan een kralenwinkel nog veel leuker zou zijn.
Dus op google kralenwinkel glimmen en glanzen gevonden, helemaal in me sas daar naar toe gewandeld, wat blijkt deze winkel is al sinds December gesloten, terwijl hun website nog online is [geen kralenverkoop], hevig teleurgesteld was ik.
Gelukkig wist iemand me te vertellen dat er een nieuwe kralenwinkel verderop in de stad zich gevestigd had, deze winkel heet Anna Siera en is gevestigd op Nieuwstad 40 in Zutphen. Leuke, overzichtelijke winkel met een leuk assortiment kralen.
Groetjes Conny


Als het leven je citroenen geeft, maak er dan limonade van!

essie2395
Bead Designer
Berichten:976
Lid geworden op:ma 17 jan 2005 21:34
Contacteer:

Bericht door essie2395 » di 26 sep 2006 09:04

ja helaas is glimmen en glanzen dicht, ze hadden een leuk assortiment voor niet al te veel.
De nieuwe winkel is erg leuk, maar wel een stuk duurder helaas....
kralengroetjes, Esther

Gebruikersavatar
samira
Bead Fanatic
Berichten:1898
Lid geworden op:zo 30 jan 2005 12:04

Bericht door samira » di 26 sep 2006 09:14

essie2395 schreef:De nieuwe winkel is erg leuk, maar wel een stuk duurder helaas....
Ah ... maar daar weet Cakira inmiddels alles van! lachen1
Groetjes Wendy

essie2395
Bead Designer
Berichten:976
Lid geworden op:ma 17 jan 2005 21:34
Contacteer:

Bericht door essie2395 » di 26 sep 2006 09:15

hahahahahaha :lol10:
kralengroetjes, Esther

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 26 sep 2006 09:28

Zat die van glimmen en glanzen op
Vaaltstraat 18
?

Dan haal ik die weg van mijn adressenpagina nl...

essie2395
Bead Designer
Berichten:976
Lid geworden op:ma 17 jan 2005 21:34
Contacteer:

Bericht door essie2395 » di 26 sep 2006 09:28

klopt
kralengroetjes, Esther

Lavanda
Bead Interested
Berichten:147
Lid geworden op:wo 29 jun 2005 17:55
Locatie:apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Lavanda » di 26 sep 2006 10:09

Er zit/zat ook een kralenwinkel in een kelder in Zutphen ( bij een decoratiewinkel in)was dat dezelfde?? Of zijn ze verhuisd?

essie2395
Bead Designer
Berichten:976
Lid geworden op:ma 17 jan 2005 21:34
Contacteer:

Bericht door essie2395 » di 26 sep 2006 10:10

dat was hem inderdaad....
kralengroetjes, Esther

Lavanda
Bead Interested
Berichten:147
Lid geworden op:wo 29 jun 2005 17:55
Locatie:apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Lavanda » di 26 sep 2006 10:14

Ik moet eerlijk zeggen dat me dat niet echt verbaasd. Ik heb me twee keer rot gezocht, kon ze nooit vinden......blijken ze in een kelder te zitten,in een andere winkel, zonder duidelijke reclame.......Wel jammer want ze hadden veel leuke kralen.....

Gebruikersavatar
cakira
Bead Lover
Berichten:425
Lid geworden op:za 15 feb 2003 16:47
Locatie:aalsmeer
Contacteer:

Bericht door cakira » di 26 sep 2006 15:40

samira schreef:
essie2395 schreef:De nieuwe winkel is erg leuk, maar wel een stuk duurder helaas....
Ah ... maar daar weet Cakira inmiddels alles van! lachen1


hahahahaa lachen1 ja inderdaad maar je kan zo goed combineren hahahahaa :wink: .
Groetjes Conny


Als het leven je citroenen geeft, maak er dan limonade van!

Gebruikersavatar
joalycke
Bead Dreamer
Berichten:726
Lid geworden op:di 13 jul 2004 20:42
Locatie:Warnsveld
Contacteer:

Bericht door joalycke » di 26 sep 2006 19:01

ja die winkel (glimmen en glanzen) is weg want de verkoopster ging een opleiding volgen en besloot toen helemaal te stoppen met de winkel. Kwam er zo nu en dan (woon er vlak bij). Maar vond het de laatste tijd ook rommelig, eerst zat de winkel achter in een ruimte, toen daar op zolder en vervolgens in de winkel in de kelder en dat stond totaal niet goed aangegeven als je dat niet wist.

Anna siera is een leuke winkel (ze heeft het netjes aangepakt) maar o.zo duur, ik ga geregeld kijken want super aardige eigenaresse maar vind het gewoon te duur. Laatst wat bijzondere kralen gekocht want ze heeft wel regelmatige aparte.
Ben je nog in Schepping geweest in Zutphen? Is een hobbywinkel in een steeg in de stad, die heeft ook een hele kralenwand en best leuke dingen en sommige dingen zijn daar goedkoop zoals draad.
Mamma Mia! Oh daar ga ik weer.....

Gebruikersavatar
cakira
Bead Lover
Berichten:425
Lid geworden op:za 15 feb 2003 16:47
Locatie:aalsmeer
Contacteer:

Bericht door cakira » di 26 sep 2006 19:59

Vind het jammer dat de eigenaresse van glimmen en glanzen gewoon haar site nog heeft en nergens vermeld staat dat haar winkel gesloten is, je zal er maar speciaal voor heen gaan. :cry:

Van het bestaan van Schepping wist ik helaas niets af misschien voor een volgende keer, moet zeggen Zutphen is een hele leuke stad. :lol:
Groetjes Conny


Als het leven je citroenen geeft, maak er dan limonade van!

Gebruikersavatar
samira
Bead Fanatic
Berichten:1898
Lid geworden op:zo 30 jan 2005 12:04

Bericht door samira » di 26 sep 2006 20:31

cakira schreef:
samira schreef:
essie2395 schreef:De nieuwe winkel is erg leuk, maar wel een stuk duurder helaas....
Ah ... maar daar weet Cakira inmiddels alles van! lachen1
hahahahaa lachen1 ja inderdaad maar je kan zo goed combineren hahahahaa :wink: .
Tuuuuuurlijk ... da's ook z'n centen meer dan waard! :lol:
Groetjes Wendy

Gesloten