Bestelling van Pipoos via Internet duurt heel lang..........

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
HappyGirl
Bead Interested
Contacteer:
Bestelling van Pipoos via Internet duurt heel lang..........

Bericht door HappyGirl » zo 17 sep 2006 18:49

Ik heb op 30 augustus via Internet bij Pipoos een bestelling gedaan en tot op heden niets ontvangen. Ik heb al twee keer gemaild en krijg elke keer hetzelfde, dat ze nog wachten op een artikel voor mijn bestelling.
Ik vind het wel erg lang duren.
Heeft iemand van jullie dezelfde ervaring of ben ik uniek?

Groetjes HappyGirl

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 17 sep 2006 18:57

Bel maandag naar Pipoos....
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

HappyGirl
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door HappyGirl » zo 17 sep 2006 19:09

Ik ga er ook achteraan... maar was benieuwd of dit een normale gang van zaken is om 2 en een halve week op je bestelling te wachten.

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 17 sep 2006 19:18

Dat kan je volgens mij het beste aan Pipoos zelf vragen. Wie weet hebben ze onderbezetting door vakanties, of is het artikel niet op voorraad.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 17 sep 2006 21:31

Het verschild per shop. Bij de meesten, iig bij die van mij, kan je alleen kopen wat op voorraad is, waardoor je bestelling ook vrijwel meteen opgestuurd kan worden. Zij doen dat helaas blijkbaar niet...als het goed is staat het wel op hun website vermeld, anders is het ook niet helemaal netjes. Anders vraag je hoe lang het waarschijnlijk nog duurt, dat zouden ze wel moeten kunnen inschatten, en anders misschien brutaal zijn en zeggen dat ze die maar moeten nasturen. ;)

Spook
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Spook » zo 17 sep 2006 23:10

Onder de knop "bezorginformatie " kan je lezen waarom een bestelling soms iets langer kan duren.
Ik heb zelf ook wel eens bij pipoos besteld en dat had ik met anderhalve week binnen.
Groetjes, Yvonne.

HappyGirl
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door HappyGirl » ma 18 sep 2006 15:28

Ik heb vandaag een mailtje gekregen dat mijn complete bestelling dinsdag of woensdag binnen zal komen.
Dan heeft het precies drie weken geduurd. Omdat bij ons dichtbij geen Pipoos winkel is, dacht ik handig dan laat ik het opsturen.
Maar ja, je raakt een beetje verwend met bijv. Creadream.........

Maar goed één ding weet ik zeker, dit was de eerste keer en de laatste keer dat ik bij Pipoos bestelde.
Volgens de voorwaarden zou het volgens mij max. twee weken duren, maar je gaat er van uit dat als de producten op de site staan en geen melding van tijdelijk uitverkocht erbij, dat je gewoon alles snel in huis hebt, ik had ook een machtiging afgegeven voor de betaling.

Gesloten