Kralen in Maleisie

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
poehbeer
Bead Discoverer
Berichten:27
Lid geworden op:zo 02 jan 2005 14:48
Locatie:Eindhoven
Contacteer:
Kralen in Maleisie

Bericht door poehbeer » zo 13 aug 2006 11:04

30 augustus ga ik naar Maleisie....is iemand hier ooit eerder geweest en met mooie kralen terug gekomen?

Gebruikersavatar
Moei-Quai
Bead Dreamer
Berichten:576
Lid geworden op:zo 07 nov 2004 16:08
Locatie:Maarssen
Contacteer:

Bericht door Moei-Quai » zo 13 aug 2006 12:16

Oeh dit topic ga ik volgen, ik ga er in januari heen!
Veel plezier alvast!
Bye bye,
Roos

poehbeer
Bead Discoverer
Berichten:27
Lid geworden op:zo 02 jan 2005 14:48
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Bericht door poehbeer » wo 13 sep 2006 14:19

Hoi Roos en andere forumbezoekers....ik ben terug uit Maleisie en met hele mooie kralen!!!

Ik heb deze gevonden in Kuala Lumpur in China Town. Achter de kraampjes zitten nog winkeltjes en hier heb ik verschillende stalletjes gevonden bij elkaar met glaskralen en edelstenen....voor erg weinig. Ik heb een flinke zak vol kralen voor nog geen 40 euro daar gekocht. Dus sla je slag als je in Maleisie/Kuala Lumpur komt. Verder in Maleisie heb ik nog wel veel goedkope armbandjes gevonden die je kunt vermaken maar geen echte kralenwinkels mee.

Gebruikersavatar
Moei-Quai
Bead Dreamer
Berichten:576
Lid geworden op:zo 07 nov 2004 16:08
Locatie:Maarssen
Contacteer:

Bericht door Moei-Quai » wo 13 sep 2006 16:06

Wat leuk! Thanks voor de tip :) Je hebt het er vast naar je zin gehad :D
Als je verder nog tips enzo hebt over de reis zijn die ook welkom!
Bye bye,
Roos

frieda van dam
Bead Monster
Berichten:4508
Lid geworden op:di 25 jan 2005 10:08
Locatie:grimbergen
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » wo 13 sep 2006 16:20

ik ben in de jaren negentig vaak naar maleisie geweest en chinatown is hartstikke gezellig ben je ook naar centralmarket geweest? daar zijn ook leuke winkeltjes met halfedelsteenkralen en kettingen voor een habbekrats.
wat heb je daar nog meer bezocht behalve Kuala Lumpur?
liefs frietje
kralengek

poehbeer
Bead Discoverer
Berichten:27
Lid geworden op:zo 02 jan 2005 14:48
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Bericht door poehbeer » wo 13 sep 2006 18:27

Klopt op de Central Market heb ik inderdaad ook kralen en edelstenen gekocht...dat was ik al weer bijna vergeten...dat krijg je met zo'n rondreis. Het was inderdaad prachtig. Na Kuala Lumpur ben ik naar de Taman Negara geweest het oudste regenwoud van de wereld. Wanneer je hier komt moet je zeker de Canopy Walk doen je gaat dan lopen oer touwbruggen in de toppen van de Jungle, dit is echt prachtig, soewieso is de jungle daar echt geweldig.

Ik heb ook de Cameron Highlands met zijn theepantages bezocht wat zeker de moeite waard was. We zijn gevaren naar Penang, georgetown en als laatse een lekkere tropische strandvakantie op Langkawi...wanneer je op Langkawi komt dan moet je ook zeker een Mangrovetoer doen, ook die is erg geweldig met de dieren die je ziet en het onbewoonde eiland waar je naartoe gaat.

Met andere woorden het was fantastisch en zeker een aanrader!

Gesloten