Iemand ervaring met kralenbaas.nl ?!

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Lissie
Bead Addict
Berichten:2049
Lid geworden op:wo 03 mei 2006 09:08
Contacteer:

Bericht door Lissie » wo 13 dec 2006 15:12

poing schreef:Nog eens over deze shop :D Ik krijg de laatste tijd vaak mailtjes van hun en ik kan me echt niet herinneren dat ik me heb ingeschreven voor één of andere nieuwsbrief. Hebben jullie dat nu ook?
Meestal kun je dan even een mailtje sturen, dan wordt je uit de mailing list gehaald. (Bij de meeste shops zo).

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » wo 13 dec 2006 15:25

Lissie schreef:
poing schreef:Nog eens over deze shop :D Ik krijg de laatste tijd vaak mailtjes van hun en ik kan me echt niet herinneren dat ik me heb ingeschreven voor één of andere nieuwsbrief. Hebben jullie dat nu ook?
Meestal kun je dan even een mailtje sturen, dan wordt je uit de mailing list gehaald. (Bij de meeste shops zo).
Ik heb dat ook een tijdje gehad van een webshop. Ik vond dat best onbeschoft want ik heb ook nooit mijn email adres gegeven. Ik ga toch ook niet iedereen mailen om te vragen of ze juwelen willen :lol:

Ik ken de kralenbaas wel maar edelstenen koop je er beter niet. Ze zijn niet altijd wat erbij staat maar ze hebben ze onder die naam in China gekocht.

Lissie
Bead Addict
Berichten:2049
Lid geworden op:wo 03 mei 2006 09:08
Contacteer:

Bericht door Lissie » wo 13 dec 2006 15:57

Haematodipsia schreef: Ik ken de kralenbaas wel maar edelstenen koop je er beter niet. Ze zijn niet altijd wat erbij staat maar ze hebben ze onder die naam in China gekocht.
Ja ik zat er ook net te kijken. Ze verkopen opaliet onder de naam 'maansteen' Verder hebben ze wel veel andere leuke dingen voor niet al te duur.

Ben wel benieuwd of er websites zijn waar je direct in China edelsteenkralen kunt kopen... Iemand tips?

Gebruikersavatar
wendy1981
Bead Interested
Berichten:113
Lid geworden op:ma 12 jan 2004 18:38
Locatie:Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door wendy1981 » wo 13 dec 2006 17:24

Ik krijg ook regelmatig mailtjes van de Kralenbaas. Ik heb me nooit ergens ingeschreven...
Ik vind het niet zo erg, maar vraag me inderdaad wel af hoe ze aan mijn adres komen...

Groetjes Wendy

Gebruikersavatar
Puck
Bead Interested
Berichten:145
Lid geworden op:zo 02 okt 2005 09:49
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door Puck » wo 13 dec 2006 17:45

Ik krijg ook mailtjes...ook nooit ergens wat ingevuld. Ben ook erg nieuwschierig hoe ze dan aan de adressen komen!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fieke
Bead Brilliant
Berichten:2939
Lid geworden op:zo 05 sep 2004 21:03
Locatie:België
Contacteer:

Bericht door Fieke » wo 13 dec 2006 18:05

Puck schreef:Ik krijg ook mailtjes...ook nooit ergens wat ingevuld. Ben ook erg nieuwschierig hoe ze dan aan de adressen komen!!
Hier hetzelfde!

Lissie
Bead Addict
Berichten:2049
Lid geworden op:wo 03 mei 2006 09:08
Contacteer:

Bericht door Lissie » wo 13 dec 2006 18:53

De eigenares zal wel iemand zijn die ook kralen heeft verkocht op marktplaats of ebay ofzo, en die email adressen nu weer gebruikt...

Gebruikersavatar
Crearen
Bead Believer
Berichten:240
Lid geworden op:ma 15 mei 2006 21:56
Locatie:Ten Boer (groningen)
Contacteer:

Bericht door Crearen » za 23 dec 2006 00:25

misschien gebruiken ze wel gewoon de email adressen van de mensen op het forum...via de linken naar de websites?.. of zeg ik nu iets doms?

Marsha1979
Bead Dreamer
Berichten:537
Lid geworden op:do 09 jun 2005 21:22
Locatie:Kudelstaart

Bericht door Marsha1979 » za 23 dec 2006 10:42

de mensen van de kralenbaas zijn in ieder geval actief op het sieradenforum. Als je je daar aangemeld hebt kan het zijn dat ze daar de e-mail adressen vandaan hebben. Kan natuurlijk ook dat ze hier meelezen op het forum en zo dus aan de adressen komen :wink:
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

Gebruikersavatar
Elsje
Bead Brilliant
Berichten:2822
Lid geworden op:zo 13 mar 2005 13:22
Locatie:Nieuwegein

Bericht door Elsje » za 23 dec 2006 11:37

ik denk niet dat het via het sieradenforum gaat; ik hoor de dames daar er namelijk nooit over dat ze zo maar mailtjes krijgen.Misschien inderdaad een overijverige medewerker die alle hier vermelde www 's opent en adressen zoekt?
Groetjes Els,

Gebruikersavatar
M@non
Bead Interested
Berichten:137
Lid geworden op:wo 14 sep 2005 01:54
Contacteer:

Bericht door M@non » za 23 dec 2006 12:35

Ik krijg ook spontaan hun nieuwsbrieven op een emailadres die ik wel op het sieradenforum gebruik, maar niet op dit forum.

Manon

Gebruikersavatar
Elsje
Bead Brilliant
Berichten:2822
Lid geworden op:zo 13 mar 2005 13:22
Locatie:Nieuwegein

Bericht door Elsje » za 23 dec 2006 13:03

dat zeg ik; ijverige medewerker dus..en blijkbaar ook op het sieradenforum!
Groetjes Els,

Gebruikersavatar
sam
Bead Fanatic
Berichten:1925
Lid geworden op:za 24 sep 2005 18:45
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door sam » za 23 dec 2006 13:30

Die hebben wat te doen dan :shock:
Als ze al die adressen opzoeken.
Ik krijg ze nog niet, maar ik sta onderaan in t alfabet hihi

Gebruikersavatar
kis855
Bead Believer
Berichten:283
Lid geworden op:zo 09 okt 2005 10:19
Locatie:bleiswijk
Contacteer:

Bericht door kis855 » za 23 dec 2006 23:15

ik krijg ze ook, zal dan ook wel via het sieradenforum zijn

Gebruikersavatar
Upiek
Bead Reader
Berichten:17
Lid geworden op:do 21 dec 2006 14:05
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Upiek » zo 24 dec 2006 15:08

Vroeger heb ik er aan gedacht om op een grote schaal edelstenen te kopen uit China, maar nadenken en nadenken, ik durf niet om groot geld te investeren. Nu kopen ik liever klein schalige dingen.
Soms kijk ik op deze link terug, ze zijn niet duur en veel keuzes van edelstenen en ZW parels denk ik, maar ik heb nooit daar besteld.
http://www.86ebuy.com/86ebuy_catalog/in ... /cPath/223" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes,
Upiek

Gesloten