Iemand ervaring met kralenbaas.nl ?!

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Marsha1979
Bead Dreamer
Berichten:537
Lid geworden op:do 09 jun 2005 21:22
Locatie:Kudelstaart
Iemand ervaring met kralenbaas.nl ?!

Bericht door Marsha1979 » za 24 jun 2006 08:32

Via kralen.pagina.nl kwam ik op de site terecht van Kralenbaas.nl en ze verkopen daar erg leuke kralen. Alleen als ik bij verzendkosten ga kijken staat er dat de verzendkosten meestal op 6,20 uitkomen (dat is dus een pakketje). Ik heb eigenlijk alleen maar interesse in kralen (die volgens mij gewoon door de brievenbus passen) en mijn totaal is 16,80 vind het dan zo zonde als ik dan ook nog eens 6,20 moet betalen aan verzendkosten. Heeft iemand hier ervaring met deze webshop ?!
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

Irene van der Maas
Bead Producer
Berichten:1166
Lid geworden op:wo 09 jul 2003 06:26
Locatie:Voorschoten
Contacteer:

Bericht door Irene van der Maas » za 24 jun 2006 08:35

Nooit van gehoord...
Irene van der Maas

Hilde
Bead Intelligent
Berichten:1255
Lid geworden op:di 20 sep 2005 16:59
Locatie:Nijmegen

Bericht door Hilde » za 24 jun 2006 09:00

Er staat ook dat de verzendkosten afhankelijk zijn van het gewicht.

Erg duidelijk is het inderdaad niet. Ik kan me ook niet voorstellen dat als je 1 zakje rocailles koopt de verzendkosten zo hoog liggen.

Je zou ze kunnen mailen en vragen om meer uitleg en vragen om de precieze verzendkosten per gewicht.
Afbeelding
Groetjes
Hilde

Marsha1979
Bead Dreamer
Berichten:537
Lid geworden op:do 09 jun 2005 21:22
Locatie:Kudelstaart

Bericht door Marsha1979 » za 24 jun 2006 09:08

Ik heb ze ook een mail gestuurd met wat ik bij ze wil gaan bestellen en wat dan de verzendkosten gaan worden maar ik krijg geen reactie :? Misschien ga ik wel gewoon proberen om te bestellen, hun zeggen dat je dan ook de verzendkosten te zien krijgt ...
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

jannette
Bead Anonymous
Berichten:1
Lid geworden op:di 04 jul 2006 21:11

Re: Iemand ervaring met kralenbaas.nl ?!

Bericht door jannette » di 04 jul 2006 21:15

Marsha1979 schreef:Via kralen.pagina.nl kwam ik op de site terecht van Kralenbaas.nl en ze verkopen daar erg leuke kralen. Alleen als ik bij verzendkosten ga kijken staat er dat de verzendkosten meestal op 6,20 uitkomen (dat is dus een pakketje). Ik heb eigenlijk alleen maar interesse in kralen (die volgens mij gewoon door de brievenbus passen) en mijn totaal is 16,80 vind het dan zo zonde als ik dan ook nog eens 6,20 moet betalen aan verzendkosten. Heeft iemand hier ervaring met deze webshop ?!
Leuke shop en betrouwbaar. Op verzoek kunnen je kralen per brievenbuspost verzonden worden. Wel aangeven bij je bestelling, dan krijg je per mail een faktuur waar de juiste verzendkosten opstaan. Je betaald gewoon de TGP post verzendkosten.

Gebruikersavatar
Angelaa
Bead Intelligent
Berichten:1267
Lid geworden op:zo 02 apr 2006 15:57
Locatie:Volendam
Contacteer:

Bericht door Angelaa » wo 05 jul 2006 20:24

denk dat ze bedoelen met die zin over de verzendkosten als je bijv. voor 1 euro nodig heb is het onnodig om het prior te verzenden, maar bij grotere bedragen vanaf 10 euro doen ze het wel prior denk ik.
Groetjes, Angela


Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Re: Iemand ervaring met kralenbaas.nl ?!

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 05 jul 2006 21:52

jannette schreef:
Marsha1979 schreef:Via kralen.pagina.nl kwam ik op de site terecht van Kralenbaas.nl en ze verkopen daar erg leuke kralen. Alleen als ik bij verzendkosten ga kijken staat er dat de verzendkosten meestal op 6,20 uitkomen (dat is dus een pakketje). Ik heb eigenlijk alleen maar interesse in kralen (die volgens mij gewoon door de brievenbus passen) en mijn totaal is 16,80 vind het dan zo zonde als ik dan ook nog eens 6,20 moet betalen aan verzendkosten. Heeft iemand hier ervaring met deze webshop ?!
Leuke shop en betrouwbaar. Op verzoek kunnen je kralen per brievenbuspost verzonden worden. Wel aangeven bij je bestelling, dan krijg je per mail een faktuur waar de juiste verzendkosten opstaan. Je betaald gewoon de TGP post verzendkosten.
Hoe weet je dat? Heb je er besteld?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Saartje
Bead Addict
Berichten:2232
Lid geworden op:wo 28 mei 2003 18:17
Locatie:Hemiksem-België
Contacteer:

Bericht door Saartje » vr 07 jul 2006 15:50

Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord nixweiss
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Gebruikersavatar
Marlies/Hex-sieraden
Bead Interested
Berichten:137
Lid geworden op:do 22 mei 2003 15:18
Locatie:Monster
Contacteer:

Bericht door Marlies/Hex-sieraden » za 08 jul 2006 22:15

De site is pas nieuw en nog niet helemaal compleet, degene die dit heeft opgezet is een kennis van me en betrouwbaar.
Hex

Gebruikersavatar
hennie
Bead Hysteric
Berichten:3451
Lid geworden op:do 06 feb 2003 23:40
Locatie:Heerlen
Contacteer:

Bericht door hennie » za 08 jul 2006 22:19

Als het zo nieuw is, is Jannette dan je kennis?
Laatst gewijzigd door hennie op za 08 jul 2006 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Marlies/Hex-sieraden
Bead Interested
Berichten:137
Lid geworden op:do 22 mei 2003 15:18
Locatie:Monster
Contacteer:

Bericht door Marlies/Hex-sieraden » za 08 jul 2006 22:21

nee die ken ik niet.
Hex

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 08 jul 2006 22:35

Marlies/Hex-sieraden schreef:De site is pas nieuw en nog niet helemaal compleet, degene die dit heeft opgezet is een kennis van me en betrouwbaar.
Je maakt me nieuwsgierig. Wie is die kennis dan wel?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Marlies/Hex-sieraden
Bead Interested
Berichten:137
Lid geworden op:do 22 mei 2003 15:18
Locatie:Monster
Contacteer:

Bericht door Marlies/Hex-sieraden » za 08 jul 2006 22:43

niet bekend op het forum, ze woont in den haag.
Hex

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 08 jul 2006 22:44

Marlies/Hex-sieraden schreef:niet bekend op het forum, ze woont in den haag.
Jammer, ik dacht dat we er weer een nieuw forumlid bij hadden. :)
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
poing
Bead Hysteric
Berichten:3061
Lid geworden op:ma 06 okt 2003 19:53
Locatie:Izegem-België

Bericht door poing » wo 13 dec 2006 14:29

Nog eens over deze shop :D Ik krijg de laatste tijd vaak mailtjes van hun en ik kan me echt niet herinneren dat ik me heb ingeschreven voor één of andere nieuwsbrief. Hebben jullie dat nu ook?
ipoingtudut

Gesloten