Kralenboutique Monique

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 28 aug 2006 16:47

Heez schreef:Ik heb er wel eens van gehoord. Ik geloof dat het in een garage is. :wink:
Heb ik ook wel eens gehoord/gelezen. Maar dat zegt niets, wie weet heeft ze er wel heel erg veel in gepropt en heeft ze meer dan een "normale" kralenwinkel :lol: .
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Heez
Bead Designer
Berichten:849
Lid geworden op:ma 12 jul 2004 21:24
Locatie:Hengelo

Bericht door Heez » di 29 aug 2006 08:55

Esther schreef:
Heez schreef:Ik heb er wel eens van gehoord. Ik geloof dat het in een garage is. :wink:
Heb ik ook wel eens gehoord/gelezen. Maar dat zegt niets, wie weet heeft ze er wel heel erg veel in gepropt en heeft ze meer dan een "normale" kralenwinkel :lol: .
Jah klopt Esther. Ik ga ook wel eens naar Esch Pla in Markelo en zij heeft alles ook in een garage. Je zou het niet zeggen dat het in een garage is wat het is echt heel mooi ingericht en ze heeft een bende.

Broen
Bead Anonymous
Berichten:1
Lid geworden op:zo 08 jun 2003 18:54
Locatie:Enschede
Contacteer:

kralenboutiquemonique

Bericht door Broen » wo 13 sep 2006 08:51

Kralen Boutique Monique is geen garage, maar ze heeft een klein winkeltje aan huis. Alles wat op internet staat heeft ze ook in haar winkeltje. Ze heeft inderdaad een groter assortiment dan de gem. kralenwinkel
Ik kom er zelf regelmatig en het is mijn "snoepwinkeltje"
Dus zeer zeker de moeite waard om eens heen te gaan
(En ik heb geen aandelen)
Ik stuur zelf iedereen die een workshop bij mij volgt naar haar, enneh neem voldoende geld mee want ze heeft geen pinautomaat (zit er wel een in de buurt)
Veel plezier voor diegene die erheen gaat
Groetjes Nicolien

susanvan
Bead Starter
Berichten:55
Lid geworden op:vr 21 jul 2006 12:50

Bericht door susanvan » wo 13 sep 2006 19:00

wat is haar internet adres dan?Ben erg benieuwd na de verhalen die ik erover heb gelezen.

alvast bedankt

groetjes susan :flowerysmile:

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door flapflap » wo 13 sep 2006 22:45

~Audrey~

Gebruikersavatar
Eliina
Bead Professional
Berichten:1664
Lid geworden op:di 19 jul 2005 21:54
Locatie:Oldenzaal
Contacteer:

Bericht door Eliina » do 26 okt 2006 10:31

fotos die nu op haar site staan:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Toevallig ga ik vanmiddag naar haar winkeltje, mooi wat dingen inkopen!! het is nu herfstvakantie dus kunnen we mooi overdag gaan.. al denk ik wel dat het misschien druk is.. Nouja ik laat weten hoe het was!!

groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » do 26 okt 2006 17:20

Ziet er leuk uit, ben benieuwd hoe je het vond en uh doe mij zo'n garage :lol: :lol: :lol:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Loura!
Bead Fan
Berichten:332
Lid geworden op:wo 30 aug 2006 14:20
Locatie:Beesd

Bericht door Loura! » do 26 okt 2006 19:24

Hoe was het? Op de foto's ziet het er errug netjes gesorteerd en uitgebreid uit!
Groetjes,
Loura

Sieraden maken is geen hobby maar een verslaving...

Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:

Bericht door katskralen » do 26 okt 2006 20:01

Ik wil ook wel zo'n garage! :lol:

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door flapflap » do 26 okt 2006 23:14

Mar-JoYa schreef:Ziet er leuk uit, ben benieuwd hoe je het vond en uh doe mij zo'n garage :lol: :lol: :lol:
:D Ikke ook :wink:
~Audrey~

Gebruikersavatar
Eliina
Bead Professional
Berichten:1664
Lid geworden op:di 19 jul 2005 21:54
Locatie:Oldenzaal
Contacteer:

Bericht door Eliina » vr 27 okt 2006 10:50

het was inderdaad héél netjes, precies zo op de foto dus misschien heeft ze pas die foto's gemaakt :wink: Ze was toen wij er waren druk bezig met bestellingen.. Ik vond het persoonlijk té veel bijna, je wist echt niet wat je moest zoeken :shock: :shock: :shock:
Wat jammer is dat ze de planken met bakken nogal dicht bij elkaar heeft staan, want je kan niet zien wat ze in de achterste helft van de bakken heeft, en je mag de bakken er ook niet uithalen. Op de foto kun je wel goed de bakken zien maar in het echt valt dat heel erg tegen, wat het zoeken erg moeilijk maakt. Ik heb niet superveel gekocht, had nie echt veel tijd.. Ze heeft echt alle soorten swarovski erg handig..
ze heeft helaas geen extra tafeltje er staan waar je even je bakje enzo op kan zetten dus dat moet allemaal op de toonbank :roll:
Het was toch erg leuk, en als je gaat, en veel verschillende dingen wilt halen, moet je zorgen dat je niet zo vroeg weg hoeft, dus dat je minstens 1 a 1,5 uur kan rondkijken want het is een hele klus om alles te zoeken tussen alles hihi!
Maar een voordeel is ook dat je alles wat in de webshop is, hier natuurlijk in het 'echt' te zien is wat natuurlijk erg leuk is.

Als iemand nog erheen wil, ik heb nog een kortingsbon, 3 indiase kralen mixen halen 2 betalen. Ik heb hem niet gebruik had nog veel mixen, dus als iemand hem wil moet die het even zeggen!

Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..

Gebruikersavatar
Eliina
Bead Professional
Berichten:1664
Lid geworden op:di 19 jul 2005 21:54
Locatie:Oldenzaal
Contacteer:

Bericht door Eliina » vr 27 okt 2006 10:53

en ooh ja, het is erg moeilijk te vinden wij hebben er een uur over gedaan ipv. een half uur haha!
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..

Gesloten