kralen kopen in Turkije

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Ingrid21
Bead Discoverer
kralen kopen in Turkije

Bericht door Ingrid21 » za 08 apr 2006 10:43

Hoi dames,

ik ga 10 mei naar Turkije, Bodrum om precies te zijn. Weet iemand toevallig waar ik daar kralen kan krijgen?
Op de bazaar, of in een winkel?

Alvast bedankt, het is misschien een beetje rare vraag maar ja kan het altijd proberen ja.

Groetjes

els hopman
Bead Believer

Bericht door els hopman » za 08 apr 2006 18:07

In de bazaar kan je ( als je goed kan handelen) mooie kettingen kopen met glazen kralen voor niet al te veel geld.
Kralenwinkels heb ik helamaal niet gezien daar, wel veel en veeeeel kettingen kant en klaar.

Diam0nd
Bead Designer

Bericht door Diam0nd » zo 09 apr 2006 13:49

klopt, kralenwinkels heb ik daar ook niet echt gezien :roll: ..
Ik kom er zowat al mn hele leven..
Je hebt wel een soort winkeltje, en daar kan je zien hoe een man kralen maakt van glas.. wel apart..
Eeuhm.. als je toevallig richting Izmir ofzo gaat, kan je wel veel kralenwinkels vinden..
Groetjes
Afbeelding

kralenwen
Bead Discoverer

Bericht door kralenwen » zo 09 apr 2006 14:55

Nu je het toch over kralenwinkels in Turkije hebben haak ik hier gelijk maar even op in. Weten jullie ook of er winkels met kralen zijn in Alanya? Ik hoop het.

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » zo 09 apr 2006 15:14

ik heb laatst in turkije een kralenblad gekocht en daar staan een aantal winkels in, in bodrum kan ik niets vinden(hoewel ze er zeker zijn, gewoon je ogen goed open houden) maar in Alanya zijn er 2:
NIL's Collection
Saray Mah. Halilaga Cad. No 37/E
Sevi Hobby
Kizlar Pinari Mah. 1504 Sok No6

(even voor de duidelijkheid: ik spreek geen turks, dus weet ik niet zeker of dit wel winkels zijn, maar het lijkt mij logisch dat je achter in een kralenblad ook daadwerkelijk kralenwinkels vermeld...)
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

kis855
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door kis855 » zo 09 apr 2006 18:53

in marmaris ben ik in ongeveer 7 kralenwinkels gweest, een aantal adressen heb ik nog wel, zal ik binnenkort even opzoeken

groetjes karin

Kreakriebels
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Kreakriebels » do 13 apr 2006 07:40

Hoi Karin,

ik ga misschien morgen naar Marmaris..... heb je de adressen nog?
Een hobbygroet, Mirjam

angela
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door angela » do 13 apr 2006 09:33

Het zijn idd adressen..haha komt mijn cursus Turks toch nog een beetje van pas. In Marmaris zijn idd een heleboel kralenwinkels..ik ga dit jaar wederom naar Kusadasi op de een of andere manier kom ik steeds uit op deze plaats, alhoewel Marmaris mijn favoriet is..

Ik kusadasi zijn in ieder geval 2 kralen-shops. Ik hoop dat er dit jaar wat meer zijn naturlijk. Hoe doen jullie dat eigenlijk als jullie daarheen gan vragen jullie dan ook om een bon?

Gr. Angela
kralen zijn leuk...sieraden zijn machtig!!

kis855
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door kis855 » do 13 apr 2006 11:03

ik hoop dat ik niet te laat ben...

more beads shop
tepe mah. 55. Sok. No.8 Marmaris

Indi bujiteri
yeniyol cad. salih yuce is merkezi no.10
48700 - marmaris

heb alleen nog de adressen van deze 2 maar er zijn er veel meer, goed kijken ook in kleine steegjes, er is er 1 in en veel rond de bazar

veel plezier

Gesloten