amsterdam centrum

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
dekker
Bead Professional
Berichten:1621
Lid geworden op:di 26 jul 2005 17:59
Locatie:harderwijk
amsterdam centrum

Bericht door dekker » wo 22 feb 2006 12:32

hey allemaal
ik ga morgen naar a'dam, maar ik wil daar ook wel naar een aantal kralenwinkels toe. welke winkels zitten nou precies in het centrum? ik heb het adressenboek van kralen.com al bekeken, maar kan er niet uitkomen welke in het centrum zitten. kan één van jullie mij helpen?
Groetjes Marit

Gebruikersavatar
Jojanne
Bead Discoverer
Berichten:49
Lid geworden op:vr 13 jan 2006 11:45
Locatie:Horst
Contacteer:

Bericht door Jojanne » wo 22 feb 2006 12:35

Ik 100% kraal stonden er heel veel volgens mij allemaal van A'dam

Gebruikersavatar
MariekeV
Bead Producer
Berichten:1097
Lid geworden op:di 19 jul 2005 08:37

Bericht door MariekeV » wo 22 feb 2006 12:55

Volgens mij geeft deze link antwoord op je vraag (of in ieder geval een deel :wink: ):

http://www.kralen.com/adressen.php?nr=2 ... =Amsterdam" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
ThaGaby
Bead Lover
Berichten:460
Lid geworden op:ma 23 feb 2004 21:16

Bericht door ThaGaby » wo 22 feb 2006 13:14

beadies zit in de 9 straatjes (ergens achter de kalverstraat) en coppenhagen zit op de rozengracht. dat is wel redelijk dichtbij dat ik weet. het is wel verder dan de kalverstraat hoor.

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » wo 22 feb 2006 13:38

als je de zoekfunctie gebruikt krijg je er een hele topic, ik heb dezelfde vraag namelijk eens gesteld
Liefs
Linda

Gebruikersavatar
Schanulleke
Bead Believer
Berichten:208
Lid geworden op:wo 25 jan 2006 15:38
Locatie:Limburg
Contacteer:

Bericht door Schanulleke » wo 22 feb 2006 14:25

Ik ben afgelopen zaterdag in Amsterdam geweest.

Beads Department zit in een zijstraatje van de Klaverstraat (vanuit de Dam bijna op het einde, net voor Spuistraat). Vond ik wat tegenvallen in de kleuren die ik zocht (bruin, blauw, zwart, metaal).

Beadies zit net buiten het commerciele winkelgebeuren. Vanuit de Dam gezien links van de Kalverstraat. Is heel goed te lopen! Ik heb daar verschillende dingetjes gekocht. Ik vond dat ze meer keus hadden dan Beads Dept.

Helaas had ik geen tijd meer om ook nog naar de Rozengracht te wandelen naar Coppenhagen......
Namasté,
Schanulleke

"Leven is het meervoud van lef"

Gebruikersavatar
Schanulleke
Bead Believer
Berichten:208
Lid geworden op:wo 25 jan 2006 15:38
Locatie:Limburg
Contacteer:

Bericht door Schanulleke » wo 22 feb 2006 14:26

Oh, ik had de plattegrondjes van de telefoongids uitgeprint en dat was best goed te doen. Ik dacht dat het een kl***** eind lopen zou zijn maar dat was echt niet zo.
Namasté,
Schanulleke

"Leven is het meervoud van lef"

Gebruikersavatar
ocean
Bead Dreamer
Berichten:649
Lid geworden op:ma 22 mar 2004 19:20
Locatie:beverwijk
Contacteer:

Bericht door ocean » do 23 feb 2006 08:10

Op de rozengracht heb je er als het goed is 2 zitten.
<font size=2 color=FF00FF>Groetjes van een kraal verslaafde </font>

Gebruikersavatar
ThaGaby
Bead Lover
Berichten:460
Lid geworden op:ma 23 feb 2004 21:16

Bericht door ThaGaby » do 23 feb 2006 08:52

ocean schreef:Op de rozengracht heb je er als het goed is 2 zitten.
ja dat klopt, die zitten bijna naast elkaar. maar coppenhagen verkoopt echt superveel kralen (wel in potjes...) en die andere winkel is meer een buitenlands winkeltje die ook kralen heeft. die vond ik een beetje tegenvallen...

Gebruikersavatar
Marcellalouise
Bead Starter
Berichten:71
Lid geworden op:do 13 nov 2003 14:02
Locatie:Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Marcellalouise » vr 24 feb 2006 16:47

Dat winkeltje (ben ook even de naam kwijt...) is nu gesloten ivm verbouwing.

Gesloten