Veters van Blokker! Aaargh!

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
KralenElfje
Bead Interested
Berichten:111
Lid geworden op:di 14 mar 2006 14:35

Bericht door KralenElfje » do 30 mar 2006 14:54

Afgelopen maandag was ik bij de Blokker...en heb toen de kralen van dichtbij bekeken...en vond het echt goedkope rotzooi!!! :oops:
Er lag een zakje met veters open (oke, oke, ik geef toe...ik heb het zakje open gemaakt :oops: :oops: ) en ik trok ze naar 1 knoop al uit elkaar en dat met mijn kippenkracht!!!

Ik dacht een goede slag geslagen te hebben bij de V&D maar las net een topic van iemand waar de kleuren ook niet bleven zitten...ze begonnen kaal te worden...en dat zonder te dragen nog!
Hopelijk heb ik meer geluk met mijn 6 (!) dozen kralen van de V&D


Anyway, ik koop niets bij de Blokker...ik vond alles er zo plastic uitzien...zonde van je geld dames :!:
Afbeelding

Gebruikersavatar
dafkapin
Bead Interested
Berichten:192
Lid geworden op:za 28 jan 2006 13:19

Bericht door dafkapin » do 30 mar 2006 16:13

ik heb dit weekend 3 kettingen gemaakt met veters van de blokker en deze zijn heel goed gelukt

ik heb ze al heel de week gedragen (elk twee dagen) en er heeft er nog geen een het begeven

denkt dat het afhangt van de kracht die je gebruikt

ik behandel mijn sieraden met liefde :lol:

grapje hoor, denk dat je gewoon beetje moet opletten wat je doet ermee

Gebruikersavatar
Angelaa
Bead Intelligent
Berichten:1267
Lid geworden op:zo 02 apr 2006 15:57
Locatie:Volendam
Contacteer:

Bericht door Angelaa » zo 02 apr 2006 18:24

Ik heb laatst ook kralen gekocht van blokker en nietstiftjes, nou bij mij blijven de metalen kralen wel goed, maar de nietstiftjes waren krom en roestig, ik zag het al, maar het was een pakketje met nietstiftjes, kalotjes etc. en er zat een bedeltje bij die ik mega lief vond, en ik heb ook nog een zakje met kraaltjes gekocht roze/roodachtig mat, daar ben ik helemaal verliefd op zo mooi hihi :oops:
Groetjes, Angela


Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.

Gebruikersavatar
fimophilo
Bead Starter
Berichten:91
Lid geworden op:ma 20 mar 2006 09:39
Locatie:goirle
Contacteer:

Bericht door fimophilo » za 27 mei 2006 21:19

Ook heb vorig jaar al eens roccailles gekocht. Gaven af. Ben ik mee terug gegaan. Waren erg verbaasd maar wel mijn geld terug gekregen.

Onlangs waxkoord gekocht. Dat ging wel. Maar is in verhouding duurder dan per meter bij een webshop kopen. En dan heb je zeker mooiere kwaliteit.
Veters: pet. Vooral ook de zijkanten. Die rafelen gewoon meteen. Ik heb ze aan mijn kinderen gegeven om er voor de knuffels iets voor te maken. Maar toen ging hij meteen stuk.

Veterklemmetjes. die kant waar het gaatje inzit zijn zo dun dat ze steeds door het montageringetje glippen. Ik geloof dat je van deze montageringetjes een knijpkraal moet maken wil je veterklem blijven zitten.

Ik heb nog een zakje klaarliggen om terug te brengen. Maar het bonnetje is eigenlijk al 'verlopen'.

Het klinkt dus allemaal heel erg bekend. En ik koop zeker nooit meer iets van dit materiaal daar. :x
Ik begrijp alleen niet dat sommige deze klachten totaal niet hebben. Hebben ze dan toch een andere kwaliteit of zijn wij te kieskeurig. Maar die veters dat is toch echt als je ze twee keer vast hebt gehad al duidelijk, dat het superslechte kwaliteit is.
Een dag geen kralen maken, is een dag niet leven.

Gesloten