Ervaringen met snelheid kralenstunter?

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gebruikersavatar
Schanulleke
Bead Believer
Berichten:208
Lid geworden op:wo 25 jan 2006 15:38
Locatie:Limburg
Contacteer:
Ervaringen met snelheid kralenstunter?

Bericht door Schanulleke » wo 15 feb 2006 15:40

Ja ja, ik ben natuurlijk weer te ongeduldig :? Ik heb maandagmiddag besteld bij de kralenstunter en zou binnen 48 uur betalingsinfo krijgen om dan pas geld over te maken. Ik heb echter nog geen bericht ontvangen. Ik ben net bezig en dit is mijn eerste online bestelling. Ik had gehoopt vrijdagavond een ketting te maken voor een goeie vriendin waar ik zaterdag op bezoek ga (woon bij A'dam dus ik zie haar max. 2x per jaar) maar op deze manier zit dat er helaas niet in :evil:
Een bestelling van maandagavond (had de smaak te pakken... hahahaha) bij de kralenwebwinkel is gisterenmiddag als verzonden gemeld....... Ik werk denk ik al te lang in een salesomgeving dat ik zo ongeduldig ben :wink:

Wat zijn jullie ervaringen...... is het gebruikelijk dat het bij de kralenstunter wat langer duurt? If so, dan hou ik daar gewoon rekening mee.
Namasté,
Schanulleke

"Leven is het meervoud van lef"

Kini
Bead Interested
Berichten:194
Lid geworden op:zo 13 nov 2005 14:19

Bericht door Kini » wo 15 feb 2006 15:46

Mijn eerste keer ging ook niet goed, maar dat was omdat ik het zelf niet goed had gedaan. Toen ik ze een mail heb gestuurd dat ik nog niks ontvangen had, waren ze erg snel in antwoorden. Dus dat zou ik eerst proberen. Bestel er sindsdien regelmatig en het gaat altijd goed en snel :D

Gebruikersavatar
joyas
Bead Professional
Berichten:1628
Lid geworden op:di 19 okt 2004 14:17
Locatie:rotterdam
Contacteer:

Bericht door joyas » wo 15 feb 2006 16:01

Het is nu 48 uur na bestellen he? dus dat kan vandaag nog komen...
:wink:
eyes are the windows of your soul

Gebruikersavatar
yvon
Bead Lover
Berichten:474
Lid geworden op:di 16 nov 2004 15:26
Locatie:apeldoorn
Contacteer:

Bericht door yvon » wo 15 feb 2006 16:39

Ik zou ze even een mailtje sturen, mijn ervaring met de stunter is dat ze best snel zijn met terugmailen,vind dan ook dat je erg lang moet wachten.


ik heb zondag 2 bestellingen geplaatst een bij crea en zo en de ander bij de kralenstunter.
Kreeg meteen van alletwee een mailtje met betalings gegevens terug en netjes overgemaakt.

Vandaag kreeg ik crea en zo al in de bus maar de kralenstunter laat nog even op zich wachten.
ik hoop dat ik morgen de kr stunter in de bus krijg,meestal moet je bij de stunter een dag of 4-5 na je betaling wachten op je pakje.

groetjes yvonne :P

Kini
Bead Interested
Berichten:194
Lid geworden op:zo 13 nov 2005 14:19

Bericht door Kini » wo 15 feb 2006 16:44

Dat is denk ook de manier waarop er met beatlingen wordt omgegaan. Sommige bedrijven sturen ook meteen de bestelling op en sommige wachten totdat de betaling binnen is. En van bijvoorbeeld postbank naar Fortisbank is de tijd dat het geld overgemaakt is langer dan van bijvoorbeeld postbnak naar postbank. Ik denk wel dat als mensen aangeven iets snel nodig te hebben, ze hier vast wel in mee willen werken. Heb ik met andere sites zeker wel gehad :D

Catja
Bead Fan
Berichten:397
Lid geworden op:do 22 dec 2005 08:39
Locatie:Delft

Bericht door Catja » wo 15 feb 2006 16:54

Ik heb goeie ervaringen met levering van de Kralenstunter
Maar meestal duurt het een dag of 5 voor ik het binnen heb
Maar alles wordt altijd netjes geleverd.
Ik heb grote bestelling gedaan van rond de 100 euro en dat stuurden ze zelfs uit hun zelf aangetekend op.

Even geduld nog dus
Groetjes Catja

Gebruikersavatar
yvon
Bead Lover
Berichten:474
Lid geworden op:di 16 nov 2004 15:26
Locatie:apeldoorn
Contacteer:

Bericht door yvon » wo 15 feb 2006 17:03

Vorige week had ik ook een bestelling van incl korting €35,00. bij de stunter.
Dat was een behoorlijk gewicht aan kralen,de envelop kwam dan ook gescheurd bij mij aan en ik miste een aantal kralen. :( :(

Heb afgelopen zondag weer een bestelling gedaan bij de stunter voor incl korting van €100,00.
Dat is dus een giga gwicht aan kralen :D :D
Heb ze dan ook maar even een mailtje gestuurd dat de vorige zending niet goed is overgekomen.

Wie weet komt dit dan ook wel aangetekend aan.

groetjes yvonne :P

Gebruikersavatar
Schanulleke
Bead Believer
Berichten:208
Lid geworden op:wo 25 jan 2006 15:38
Locatie:Limburg
Contacteer:

Bericht door Schanulleke » wo 15 feb 2006 18:12

Thanx voor jullie feedback. Ik ben gewoon wat extra ongeduldig omdat in nog bijna geen materialen heb (net bezig) en graag aan de slag wil. Ik heb ze een mailtje gestuurd en zal verder afwachten.
Namasté,
Schanulleke

"Leven is het meervoud van lef"

Gebruikersavatar
sam
Bead Fanatic
Berichten:1925
Lid geworden op:za 24 sep 2005 18:45
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door sam » wo 15 feb 2006 18:18

Ik vind inderdaad de kralenstunter erg snel met de betalingsnota.
Meestal heb ik die zeker binnen 24 uur binnen.
De levering is verschillend, meestal inderdaad een dag of 4-5.
Scheelt heel erg met wanneer de betaling binnen is inderdaad, zo deed ik vorige vrijdag een overschrijving, waarvan een pakketje er nog niet is, en vanmiddag een die een uur later al bij diegene binnen was. Dat pakje heb ik dan morgen.

Service van de kralenstunter is goed, het enige wat ik wel eens heb gehad is dat ze laat reageren op emails.
En af en toe beschadigde kralen maar dat regelen ze supernetjes, das niet bij alle shops zo goed geregeld!

Succes met wachten, duurt erg lang he :lol: zeker als je net begint, maar zelfs na lange tijd zit ik nu nog bij de bus te treuren als het er nog niet bij zit :lol:

groetjes!

Gebruikersavatar
joyas
Bead Professional
Berichten:1628
Lid geworden op:di 19 okt 2004 14:17
Locatie:rotterdam
Contacteer:

Bericht door joyas » wo 15 feb 2006 18:28

Weet je wat het ook is? De meeste mensen die een webwinkel hebben, hebben er ook nog een baan naast (spreek uit ervaring) soms duurt het gewoon even voor je bij je mail bent en dan moet je nog alles in volgorde behandelen. Dan het geld nog innen en dan pas versturen...maar ik ga er van uit dan andere net als mij dat zo snel mogelijk allemaal doen.

groetjes
eyes are the windows of your soul

Fairyland
Bead Dreamer
Berichten:501
Lid geworden op:vr 25 nov 2005 20:55
Locatie:Den Haag
Contacteer:

Bericht door Fairyland » wo 15 feb 2006 19:10

nou helaas heb ik alleen maar rotervaringen met de kralenstunter :cry: :x

dingen ontbreken en verschil in aantal en kleur en zeker als het voor een bestelling van je is, is dat erg vervelend.

Emailantwoorden komen helemaal niet meer binnen totdat ik zei dat ik er niet meer wilde kopen als dit zo door zou gaan en toen was er derect antwoordt?????
nee voor mij hoeft het niet meer helaas want ze hebben goede artikelen :cry:
Vriendelijke groeten,
Fairyland

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 15 feb 2006 19:14

Kini schreef:Dat is denk ook de manier waarop er met beatlingen wordt omgegaan. Sommige bedrijven sturen ook meteen de bestelling op en sommige wachten totdat de betaling binnen is. En van bijvoorbeeld postbank naar Fortisbank is de tijd dat het geld overgemaakt is langer dan van bijvoorbeeld postbnak naar postbank. Ik denk wel dat als mensen aangeven iets snel nodig te hebben, ze hier vast wel in mee willen werken. Heb ik met andere sites zeker wel gehad :D
ik denk dat het niet zozeer is of ze meteen al opsturen (dat zullen de meesten niet doen volgens mij), maar meer welke bank ze hebben (rabo ontvangt bv sneller dan postbank) en of ze voltijds bezig zijn met de kralenshop, of ook nog voor een baas werken.

Gebruikersavatar
Schanulleke
Bead Believer
Berichten:208
Lid geworden op:wo 25 jan 2006 15:38
Locatie:Limburg
Contacteer:

Bericht door Schanulleke » wo 15 feb 2006 21:21

Ik ben net terug van het sporten en heb een antwoord op mijn mail. De factuur was idd maandag al gemaakt (toen ik heb besteld), maar is abusievelijk niet aan mij verzonden. Kan gebeuren. Factuur zat er nu bij en ik heb meteen overgeboekt. Van ABN naar ABN dus dat zou in principe niet al te lang mogen duren. Netjes gereageerd dus....... Nu nog even afwachten tot het pakketje er is.
Namasté,
Schanulleke

"Leven is het meervoud van lef"

Nanda
Bead Starter
Berichten:66
Lid geworden op:za 24 dec 2005 20:32
Locatie:zaanstad
Contacteer:

Bericht door Nanda » wo 15 feb 2006 22:44

ook ik heb vanmiddag even contact gezocht met de kralenstunter.
Ik had mijn bestelling 29.01.06 geplaatst, was 07.02.06 van mijn rekening geschreven en nog steeds niets ontvangen. :?

Ik kreeg een mailtje van ze terug waarin stond dat het morgen binnen moet zijn. En ze vroegen of ik sowieso even wilde laten of de stelling wel of niet binnen was.

Ik wacht het af. :roll:

Kralenimpressie
Bead Fan
Berichten:310
Lid geworden op:di 07 feb 2006 21:18
Locatie:Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Kralenimpressie » do 16 feb 2006 09:00

MIJ WAREN ZE VERGETEN!!!!!!

Gesloten