amsterdam

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
patricia
Bead Designer
Contacteer:
amsterdam

Bericht door patricia » do 30 okt 2003 10:34

hallo,

ikga morgen naar een conert van moloko in amsterdam en kan het denk ik niet laten om s middags even langs de kralenzaken te gaan? :oops:

Welke raden jullie me aan, beetje in het centrum dat ik niet heel de stad door hoef... :wink:
Beadies ken ik al uit utrecht en daar ben ik niet echt enthousiast over of hij moet echt anders zijn... Ik hoor graag ervaringen!

:twisted: Oh wat zal mijn vriend balen morgen :twisted:
groetjes Patries
Groetjes Patries

Like the heart beads!

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 30 okt 2003 11:06

Beadies is niet veel anders dan die in Utrecht: hele leuke collectie :D (eerlijk is eerlijk) maar eigenaresses/winkeldames met een hete aardappel in hun strot. :roll:

Ik weet niet precies waar hij zit, maar Coppenhagen 1001 Kralen is vrij groot, alleen heb je daar -tig jampotjes die je moet opendraaien om bij de kralen van je keuze te komen. Maar als je Beadies niks vindt dan is dat een goede vervanger.

Veel plezier!

Esther
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » do 30 okt 2003 11:27

Beadies is niet veel anders dan die in Utrecht: hele leuke collectie (eerlijk is eerlijk) maar eigenaresses/winkeldames met een hete aardappel in hun strot.
dat is precies het probleem bij beadies...de collectie is heel erg leuk....maar die mutsen....
Ik zit elke dag in de collegezalen en dacht dat ik wel wat studentenballen gewend was met een aardappel in hun strot :roll: (Zelf ben ik helemaal niet zo voor de duidelijkheid) maar deze meiden zijn ook nog eens arrogant... :?

Maar dan kan ik die andere zaak wel proberen... dank je wel :D

gr patries
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Christina
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Christina » do 30 okt 2003 12:26

:D Hallo Patricia.. Als ik naar Amsterdam ga dan ga ik naar Smoek zit aan het eerste verlengde van de Rozengracht waar Coppenhagen zit..{Coppenhagen vind ik vrij prijzig }:roll: Bij Smoek hangen kettingen , t-shirt, boeddha dingetjes. hij heeft ook losse kralen wel niet zo veel maar :wink: wat ik doe ik koop 6 kettingen voor 12,50 zitten hele mooie bij !!! en vervolgens haal ik ze uitelkaar .. Ja en dan de Beadies kan je via de Prinsengracht lopen ... een beetje standaard maar ik kom er altijd met een zak uit....En wat je kan doen is op het Waterlooplein of Albert Cuip rondneuzen.. Bij ?dressen staan wat tips en winkels :wink:
Liefs Christina
Love For Beads
Afbeelding

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 30 okt 2003 12:28

Arrogant wilde ik niet zeggen (al dacht ik het stiekem wel :wink: )

Daarom ga ik veel liever een roteind rijden naar Nijmegen voor Pro-Art/Kralenshop, of naar Kraaloog in Amersfoort en Beadazzled in Hilversum en Bija in Den Haag. Dat is allemaal niet echt naast de deur (ik woon een half uur van Beadies in Utrecht, dus wat afstand en tijd betreft kan ik daar beter naar toe gaan), maar bij die andere winkels word je echt als klant gezien :) en niet als geldmachine (sorry dat ik het zo oneerbiedig zeg, maar zo voelt het als je bij Beadies afrekent :( ).

Kijk anders eens in op http://www.detelefoongids.nl" onclick="window.open(this.href);return false;, als je daar bij onderwerp kralen intypt en plaats Amsterdam, dan kom je volgens mij nog een paar adressen tegen.

Esther
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » do 30 okt 2003 18:43

Hoi, ik ben gisteren voor de eerste keer naar Amsterdam geweest, was wel een eindje rijden, maar ik vond het de moeite. Mijn vriend en ik hebben nu vakantie, dus we hebben er ineens een uitstapje van gemaakt. Ik ben eerst bij Coppenhagen geweest, vond ik niet echt een gezellige winkel en vrij duur... Ze hadden wel verschrikkelijk veel keuze!
Beadies vond ik echt superleuk, ruim assortiment en aardig wat gekocht. Daarna nog naar Schooten geweest, daar een zak vol houten kralen geschept voor maar ?3 en aantal hangers gekocht. De kralen zaten daar in ronde buisjes waar ze ook knopen in steken.
Ik persoonlijk vond Beadies de leukste winkel! Het was een hele leuke dag en eens wat anders. Was tot gisteren alleen nog maar in Roosendaal en Breda geweest voor kralenwinkels.... Maar dan even lief lachen naar mijn vriend en dan wil die wel van ons Belgenlandje eens naar Nederland rijden.... :wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Gesloten