Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van
http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar
http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of
http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
-
SMiek
- Bead Reader
wie kent er winkels in buurt arnhem?
Bericht
door SMiek » za 04 feb 2006 16:32
Wie o wie weet er goede kralenshops in buurt Arnhem????
Ik weet pipoos, en in Elst zit ook iets maar waar kan ik nog meer kijken?? En kun je ergens lessen volgen voor sieraden maken?
Ik wil het groot aanpakken en mijn sieraden maken en verkopen via mijn site. (site moet ik nog maken)
Wie o wie kan mij helpen??

Laatst gewijzigd door
SMiek op za 04 feb 2006 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Melanie
- Bead Brilliant
-
Contacteer:
Bericht
door Melanie » za 04 feb 2006 16:39
In Elst moet je absoluut naar Jewelz & More (Halve Morgen 1, zijstraat van de Dorpsstraat). Ze zijn niet echt goedkoop, maar ze hebben hele mooie kralen.
In Arnhem kun je naar Pippoos en naar Beads en Buttons. Ik kom bij beide niet graag (Pippoos te weinig keus / Beads en buttons slecht licht en vrij duur).
Je kunt ook naar Huissen gaan: het Hobby Hoekje (heel erg veel keus, alleen niet echt vriendelijk personeel). En Debby van de Kralenkamer zit ook in Huissen (weet haar adres niet precies, maar misschien leest ze dit wel en kan ze je even pb'en).
Groetjes, Melanie
-
SMiek
- Bead Reader
Bericht
door SMiek » za 04 feb 2006 16:46
Bedankt voor je snelle antwoord.

-
Melanie
- Bead Brilliant
-
Contacteer:
Bericht
door Melanie » za 04 feb 2006 16:52
In Elst zit ook nog Do-It kreatief (Smidsstraat 4, tegenover tassenwinkel Zij&Ikke). Het ligt een beetje naar achteren, dus je moet even zo'n opritje inlopen, dan zie je het wel.
En kralenworkshops kun je trouwens ook doen bij Deby van de Kralenkamer (in Huissen).
Groetjes, Melanie
-
@nneke
- Bead Intelligent
Bericht
door @nneke » za 04 feb 2006 18:17
Arnhem ligt vlak bij Wageningen......
Khyber Gallery
Churchillweg 9
6707 JA Wageningen
Telefoonnummer: 0317 460488

mooie kralen......................
Winkel ligt niet ver van het busstation.....................
MET KRALEN KOMT ZONNESCHIJN ........
-
Iloontje
- Bead Interested
-
Contacteer:
Bericht
door Iloontje » zo 05 feb 2006 12:18
En in Nijmegen zit Pro-Art.
Groetjes, Ilona
-
jjolanda
- Bead Starter
Bericht
door jjolanda » zo 05 feb 2006 13:59
Hoi,
Als het ook in Nijmegen mag zijn kun je ook naar de hobbykralenshop, in de Newtonstraat 84. Heel veel keus, niet echt duur en je kunt er ook workshops volgen. Volgens mij is het zelfs mogelijk om terplekke met je gekochte kralen iets in elkaar te knutselen (maar dat weet ik niet zeker) En ook niet verkeerd, vriendelijk en behulpzaam personeel!! Ze zijn niet elke dag geopend, weet zo de tijden niet uit mijn hoofd maar als je (of iemand anders) interesse heeft wil ik het wel even voor je opzoeken.
Groetjes
Jolanda
-
Melanie
- Bead Brilliant
-
Contacteer:
Bericht
door Melanie » zo 05 feb 2006 22:57
jjolanda schreef:Hoi,
Als het ook in Nijmegen mag zijn kun je ook naar de hobbykralenshop, in de Newtonstraat 84. Heel veel keus, niet echt duur en je kunt er ook workshops volgen. Volgens mij is het zelfs mogelijk om terplekke met je gekochte kralen iets in elkaar te knutselen (maar dat weet ik niet zeker) En ook niet verkeerd, vriendelijk en behulpzaam personeel!! Ze zijn niet elke dag geopend, weet zo de tijden niet uit mijn hoofd maar als je (of iemand anders) interesse heeft wil ik het wel even voor je opzoeken.
Groetjes
Jolanda
Als het niet teveel moeite is dan zou ik de openingstijden wel willen weten. Dan ga ik er eens een kijkje nemen, want dat winkeltje ken ik nog niet

!
Groetjes, Melanie
-
jjolanda
- Bead Starter
Bericht
door jjolanda » di 07 feb 2006 10:22
Hoi Melanie,
Sorry dat het even duurde was dit topic helemaal vergeten...
Ik heb het even voor je opgezocht:
Ze zijn geopend op woensdag t/m vrijdag van 9.30 tot 18.00 en op zaterdag van 9.00 tot 17.00
Het is zeker de moeite waard om eens te gaan snuffelen!
Groetjes
Jolanda
-
Melanie
- Bead Brilliant
-
Contacteer:
Bericht
door Melanie » di 07 feb 2006 14:38
dank je wel!
Groetjes, Melanie
-
Iloontje
- Bead Interested
-
Contacteer:
Bericht
door Iloontje » di 07 feb 2006 16:10
Heeft de hobbykralenshop ook een site? Ik dacht dat deze ooit op het forum geplaatst is, maar ik kan het niet meer vinden.
Groetjes, Ilona
-
jjolanda
- Bead Starter
Bericht
door jjolanda » wo 08 feb 2006 10:19
Ja hoor ze hebben ook een site........
www.dehobbykralenshop.nl
Maar in vergelijking tot de winkel vind ik de onlineshop een beetje tegenvallen......maar das mijn mening.
Groetjes
Jolanda
-
missiebar
- Bead Anonymous
Bericht
door missiebar » wo 31 mei 2006 20:31
hey melanie
wie weet lees je het nog ik weet het niet. maar ik ik woon ook in arnhem en had er ook last van dat er wienig te doen was voor ons kralen liefhebbers. elst kende ik al en sinds dat ze verhuisd zijn vind ik er niks meer aan vanwege het feit dat ze hun winkel vergroot hebben maar niet hun assortiment dat vind ik jammer.
maar nu heb ik de nieuwe trend creatief voor sieraden gekocht en daar zag ik een advertentie instaan over een nieuwe winkel in arnhem hij heet atelier pragtig en zit op de klarendalseweg 34. ik ben er toevallig vanmiddag geweest en het was een leuke winkel erg gezellig en ik werd er goed geholpen door de dames. ook hie kun je van allerlei workshops volgen. weet niet meer precies welke maar vraag het gewoon na.
groetjes mira
ik woon in arnhem samen in een leuk appartementje. heb als hobby sieraden maken en ben nog stees op zoek naar de perfcte baan.
-
bibi
- Bead Believer
Bericht
door bibi » do 01 jun 2006 19:42
Ik zag toevallig ook in de trend creatief dat er een nieuwe kralenwinkel in Arnhem is. Ga het volgende weekend shoppen in Arnhem samen met een vriendin. En ga daar dus zeker even langs .

Ik laat wel horen hoe het was.
Groetjes Bibi
-
CarinP
- Bead Anonymous
-
Contacteer:
Bericht
door CarinP » di 06 jun 2006 16:53
Als antwoord op de vraag waar in de buurt van Arnhem kralenwinkels zijn....... Ede ligt ook vlakbij Arnhem dus hierbij mijn lijstje: Natuurlijk het "hoofdkantoor" van Kralenpost, van de site
http://www.kralenpost.nl" onclick="window.open(this.href);return false; Absoluut verschrikkelijk om te shoppen want het ongeorganiseerd, onoverzichtelijk maar het is ook eigenlijk een soort magazijn en ze hebben wel heeeeeeel veel. Ze hebben wel gewone openingstijden (zie site). Mijn tip: maak een bestelformulier via de site, print 'm uit en neem mee. In het centrum van Ede zitten er 2 dicht bij elkaar, Wester en De Glaskraal (
http://www.deglaskraal.nl" onclick="window.open(this.href);return false;). Bij die laaste minder keus maar wel veel voorbeelden. Zijn wel duur en niet betrouwbaar in openingstijden.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.