Haarlem

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Ellen
Bead Monster
Haarlem

Bericht door Ellen » do 29 dec 2005 11:17

Voor de mensen in de buurt van Haarlem. Er is daar een chinees winkeltje in de Gen. Cronjestraat, waar ze ook kralen verkopen. Ze heeft nog niet heel veel, maar is zelf erg enthousiast. En is van plan om haar voorraad uit te breiden. Over het algemeen is ze ook niet zo duur. En als je van aziatische spulletjes houdt, ben je ook aan het goede adres. Want daar heeft zo ook veel van. De winkel heet.. Oosterzon.
En nee, ik heb geen aandelen :lol: , maar vond het gewoon een heel leuke winkel, en een aardig mens :!:
Groetjes Ellen.

Romantica
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Romantica » do 29 dec 2005 21:00

Hoi Ellen,

Zit dat in de buurt van het centrum dus bij de Grote Houtstraat?
Groetjes Inge.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » vr 30 dec 2005 10:34

Hoi Inge,
Ik ben niet zo bekend in Haarlem. Maar het is volgens mij niet in het centrum, of vlak er bij. Het zit in een winkelcentrum dat de "Cronje" heet, dit is eigenlijk een hele lange straat met winkels. Wel met een hema ook, en een kruidvat en meer van de landelijk bekende winkels.
Succes met zoeken als je er een keer gaat kijken. :)
Groetjes Ellen.

Romantica
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Romantica » vr 30 dec 2005 17:47

Ellen schreef:Hoi Inge,
Ik ben niet zo bekend in Haarlem. Maar het is volgens mij niet in het centrum, of vlak er bij. Het zit in een winkelcentrum dat de "Cronje" heet, dit is eigenlijk een hele lange straat met winkels. Wel met een hema ook, en een kruidvat en meer van de landelijk bekende winkels.
Succes met zoeken als je er een keer gaat kijken. :)

Dank je Ellen, ik zit te denken om volgende week een keer naar Haarlem te gaan, bedankt, groetjes Inge.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

fitz
Bead Discoverer
Contacteer:

ook op zoek

Bericht door fitz » ma 02 jan 2006 15:14

Hoi hoi,

ik ga woensdag met mijn dochter een dagje naar den haag en naar de musical van beauty & the beast, en tja op donderdag naar haarlem, ik ben benieuwd wat voor kralen ik nu weer allemaal ga scoren...

groetjes,
Simone

Gesloten