Kralenshop

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Gebruikersavatar
Marije
Bead Fan
Berichten:372
Lid geworden op:zo 09 mar 2003 11:27
Locatie:Amersfoort
Contacteer:
Kralenshop

Bericht door Marije » zo 09 mar 2003 11:30

Hoi iedereen,

Ik kwam al vaker op de site en ik d8 ik schrijf eens wat in het forum.
Ik ben gister naar de Kralenshop in Nijmegen geweest, wat een mooie winkel zeg!! Ze hebben er echt heel erg veel kralen, ik heb aardig wat meegenomen dus ik heb weer wat te doen.
Ik kom zelf uit Amersfoort en ik was wel eens naar het oude Kraaloog geweest maar bij de nieuwe ben ik nog niet geweest.
xxx Marije

caro
Bead Discoverer
Berichten:38
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 11:21
Locatie:balen belgie

shop

Bericht door caro » zo 09 mar 2003 18:46

Hey aan alle dames die op de meeting waren, hebben jullie al iets besteld met de kortingsbon van kralenshop ? Ik gisterenavond al meteen en toen ik bevestiging per mail kreeg, bleek ik helemaal geen korting te krijgen. Ik had alles goed gedaan en naar de site geweest hoe het allemaal moest, maarrr....ofwel krijg ik geen korting omdat ik uit Belgie kom ofwel omdat ik met visa betaal. Hoe zit dat bij jullie ?

Liefs
Caro :?

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 09 mar 2003 19:19

hi caro,
volgens mij hoef jij je geen zorgen te maken hoor...weet niet zeker hoe hij de korting toe heb gevoegd, maar ik weet wel dat het snel gehaast is toegevoegd. de functionaliteit was er zeg maar nog niet ingebouwd. want als ik het goed heb...moest je bestellen...kreeg je te zien dat het besteld is...moest je vervolgens naar de meeting pagina...en daar je ordernr enzo invullen. en voordat je dat deed (bij de meeting pagina), is het mailtje al verstuurd.

maar goed, maak je geen zorgen, het zit wel goed, het is alleen een gebrek aan functionaliteit.

Mijke
Bead Reader
Berichten:7
Lid geworden op:ma 10 feb 2003 16:39
Locatie:Provincie Utrecht

Re: Kralenshop

Bericht door Mijke » ma 10 mar 2003 11:40

Marije schreef: Ik kom zelf uit Amersfoort en ik was wel eens naar het oude Kraaloog geweest maar bij de nieuwe ben ik nog niet geweest.
Hoi Marije, ik zou er echt eens langsgaan als ik jou was. Ze zijn niet goedkoop, maar ze hebben er wel heel veel. Ik kan er altijd uren doorbrengen. Ben blij dat er nu zo'n mooie winkel in de buurt zit. Ik woon zelf in soest en volgens mij is kraaloog de enige winkel waar ze kralen hebben (behalve dan pipoos) of weet jij nog andere adresjes?

Groetjes, Mijke

Nicole
Bead Anonymous
Berichten:3
Lid geworden op:zo 09 mar 2003 13:46

Re: shop

Bericht door Nicole » wo 12 mar 2003 21:23

caro schreef:Hey aan alle dames die op de meeting waren, hebben jullie al iets besteld met de kortingsbon van kralenshop ? Ik gisterenavond al meteen en toen ik bevestiging per mail kreeg, bleek ik helemaal geen korting te krijgen. Ik had alles goed gedaan en naar de site geweest hoe het allemaal moest, maarrr....ofwel krijg ik geen korting omdat ik uit Belgie kom ofwel omdat ik met visa betaal. Hoe zit dat bij jullie ?

Liefs
Caro :?
Hey Caro,

Heb ik ook meteen gedaan. Bij mij ging alles prima, tot op het ogenblik dat het systeem de korting berekende : toen bleek ie plots de komma te vergeten. Ik heb dan maar een mailtje naar kralenshop gezonden, en op zondagmorgen had ik reeds een antwoord MET rechtzetting.
Als dat geen puike service is ... (nu nog even mijn "pakje" afwachten).

Sorry voor het late antwoord, maar ik heb nog niet echt de gewoonte om het hele forum te doorlopen ... :idea:

Groetjes, Nicole

Gebruikersavatar
Marije
Bead Fan
Berichten:372
Lid geworden op:zo 09 mar 2003 11:27
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: Kralenshop

Bericht door Marije » wo 19 mar 2003 20:36

Mijke schreef:
Marije schreef: Ik kom zelf uit Amersfoort en ik was wel eens naar het oude Kraaloog geweest maar bij de nieuwe ben ik nog niet geweest.
Hoi Marije, ik zou er echt eens langsgaan als ik jou was. Ze zijn niet goedkoop, maar ze hebben er wel heel veel. Ik kan er altijd uren doorbrengen. Ben blij dat er nu zo'n mooie winkel in de buurt zit. Ik woon zelf in soest en volgens mij is kraaloog de enige winkel waar ze kralen hebben (behalve dan pipoos) of weet jij nog andere adresjes?

Groetjes, Mijke
Hoi Hoi!
Ik ben er inmiddels geweest, het is idd een hele mooie winkel vergeleken met het oude kamertje eigenlijk waar ze zaten...ze zijn idd duurder en ik vind dat ze bij kralenshop meer hebben....
Hmm andere adresjes, ik ging zelf ook wel eens naar pipoos...en verder hebben ze op de markt ook een kraam met veel kralen altijd (op za in amersfoort) maar die zijn nie altijd even mooi...sommige zijn ineens veel groter als andere enzo....
Het is voor mijzelf alleen niet zo goed dat er een kralenwinkel zit want elke keer als ik in de stad ben wil ik er weer heen en dan neem je toch weer wat mee haha.
xxx Marije

Gebruikersavatar
pluisje
Bead Professional
Berichten:1527
Lid geworden op:za 08 mar 2003 18:41
Locatie:Zaandam en soms Brabant
Contacteer:

Bericht door pluisje » wo 19 mar 2003 22:34

Verkopen ze in die kralenshop in Nijmegen ook echt al die kraaltjes die ze op internet ook hebben? Dan is het wel gaaf!

Hm 'ns een keertje een dagje erop uit dan! Mijn zus woont vlakbij Nijmegen dus dat komt goed uit :D
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Marije
Bead Fan
Berichten:372
Lid geworden op:zo 09 mar 2003 11:27
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Ja....

Bericht door Marije » vr 21 mar 2003 13:17

Ja en nog veel meer!! Ze hebben er echt ontzettend veel...het is echt de moeite waard om erheen te gaan
xxx Marije

Gesloten