anybeads, beads.cdragon & artbeads

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
marith
Bead Designer
anybeads, beads.cdragon & artbeads

Bericht door marith » ma 28 nov 2005 12:48

hoi,

ik wil mischien wel een bestelling plaatsen in het buitenland omdat de swarovski daar echt veel goedkoper is!(alleen ik keek naar de rest en de mensen in amerika enzo hebben het voordelig aan swarovski maar de rest is bijna allemaal duurder dan hier :wink: ) maar wat mijn vraag nu was;
wie heeft er ervaring met anybeads, beads.cdragon of artbeads. en was dit een goede ervaring/slechte ervaring. ik had de zoekmachine gebruikt en toen las ik in een mailtje dat anybeads eigenlijk hetzelfde is als beads.cdragon, maar hoe kan het dan dat ze andere artikelen aanbieden en dat de verzendkosten ook verschillen. verder zou ik nog graag willen weten van de mensen die al eens in het buitenland hebben besteld hoe ze dat met de douane geregeld hadden. gewoon op de gok? of is er een manier waarop je weinig kans hebt om eruit 'gevist' te worden?
alvast bedankt voor de antwoorden op mijn vele vragen :lol: !
xxx, marith
Laatst gewijzigd door marith op ma 28 nov 2005 18:00, 2 keer totaal gewijzigd.
beadies, te leuk om te stoppen!! :P

samira
Bead Fanatic

Bericht door samira » ma 28 nov 2005 12:57

Toch nog een keer de zoekfunktie gebruiken, Marith! :wink: Bij intypen douane krijg je een uitgebreide lijst ... anybeads en cdragon idem. Wat wil je precies over Artbeads weten? Ik heb goede ervaringen. Succes!
Groetjes Wendy

Ayla
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Ayla » ma 28 nov 2005 12:59

Top ervaring heb er al heel vaak besteld, snelle bezorging en weinig verzendkosten.

Ik zorg wel altijd dat ik rond de 22 euro zit, dan hoef je geen invoerrechten te betalen, ik bestel liever twee keer dan dat ik een vette boete moet betalen.
Laatst gewijzigd door Ayla op ma 28 nov 2005 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Melanie » ma 28 nov 2005 12:59

Ik heb goede ervaringen met anybeads. Ik heb er meerdere keren besteld en de douane is altijd een gok. Ben er gelukkig nog nooit uitgevist.

Ik dacht ook dat beads.cdragon de oude naam/website was van anybeads, maar als ze verschillende producten aanbieden en andere verzendkosten, dan weet ik het ook niet meer...wel heel gek...
Groetjes, Melanie

marith
Bead Designer

Bericht door marith » ma 28 nov 2005 17:33

samira schreef:Toch nog een keer de zoekfunktie gebruiken, Marith! :wink: Bij intypen douane krijg je een uitgebreide lijst ... anybeads en cdragon idem. Wat wil je precies over Artbeads weten? Ik heb goede ervaringen. Succes!
heej, BlonT, was vergeten te zoeken op douane :oops: .dus dat heb ik nog even gedaan. wat ik over Artbeads graag zou willen weten is wat uw/jou ervaringen zijn qua verzenden/betalen en wat de verzendkosten bij artbeads zijn(kon ik even niet vinden op hun site) en verder of je onder de 22 euro besteld of dat je de douane op de gok neemt en voor hoeveel je dan had besteld en of het goed ging.
heel erg bedankt!
xxx, marith

marith
Bead Designer

Bericht door marith » ma 28 nov 2005 17:34

Ayla schreef:Top ervaring heb er al heel vaak besteld, snelle bezorging en weinig verzendkosten.

Ik zorg wel altijd dat ik rond de 22 euro zit, dan hoef je geen invoerrechten te betalen, ik bestel liever twee keer dan dat ik een vette boete moet betalen.
bedankt voor de info! maar nog even vraagje: gaat dit over Artbeads? of over een van de andere? en wat is weinig verzendkosten? ik kan het bij artbeads niet vinden en bij anybeads en cdragon.beads is het ongeveer 20 dollar, is niet erg weinig bij een bestelling van 22.(mischien heb k het verkeerd gelezen op hun site hoor maar ik dacht dat het zoveel kost naar nl sturen)
xxx, marith

marith
Bead Designer

Bericht door marith » ma 28 nov 2005 17:37

Melanie schreef:Ik heb goede ervaringen met anybeads. Ik heb er meerdere keren besteld en de douane is altijd een gok. Ben er gelukkig nog nooit uitgevist.

Ik dacht ook dat beads.cdragon de oude naam/website was van anybeads, maar als ze verschillende producten aanbieden en andere verzendkosten, dan weet ik het ook niet meer...wel heel gek...
hoihoi,

bedankt voor de informatie! bestelde je voor minder dan 22 euro. of minder dan 45(en dat ze er gift ofzetten) of meer en was het gewoon gokken dat de douane hem niet er uit visste.
xxx

Ayla
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Ayla » ma 28 nov 2005 17:44

Bij anybeads en cdragon.beads is betaal je maar Flat Rate Shipping
Registered air mail: US$4.50 verzendkosten hoor.

Jij hebt bij special delivery gekeken.

Bij http://www.ladybugsan.com/ladybugs-usa_com/" onclick="window.open(this.href);return false; is het 4 dollar.

marith
Bead Designer

Bericht door marith » ma 28 nov 2005 17:46

dit berichtje was niet meer nodig na het anwoord van ayla. was namelijk tevens antwoord op de vraag die ik hier had gezet.
xx
Laatst gewijzigd door marith op ma 28 nov 2005 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Ayla
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Ayla » ma 28 nov 2005 17:47

Zie net dat ik bij c-Dragon vrijdag maar
Flexible Shipping (Air Mail): 1.02EUR betaald heb.

marith
Bead Designer

Bericht door marith » ma 28 nov 2005 17:48

Ayla schreef:Bij anybeads en cdragon.beads is betaal je maar Flat Rate Shipping
Registered air mail: US$4.50 verzendkosten hoor.

Jij hebt bij special delivery gekeken.

Bij http://www.ladybugsan.com/ladybugs-usa_com/" onclick="window.open(this.href);return false; is het 4 dollar.
okee bedankt!!! dat scheelt al super veel.
xxx

Ayla
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Ayla » ma 28 nov 2005 17:49

hihihi tegelijk gepost.

Bij Ladybug heb ik vrijdag voor het eerst besteld, weet dus nog niet hoelang het duurt.

Bij cDragon duurt het meestal 5-7 dagen voor je het pakketje hebt.

marith
Bead Designer

Bericht door marith » ma 28 nov 2005 17:53

Ayla schreef:hihihi tegelijk gepost.

Bij Ladybug heb ik vrijdag voor het eerst besteld, weet dus nog niet hoelang het duurt.

Bij cDragon duurt het meestal 5-7 dagen voor je het pakketje hebt.
hahah okee, ik zag het ook :lol: maar 1.02 betalen voor een verzending van 5-7 dagen, dat is echt neit veel!!!(als ik het zou mogen weten, voor hoeveel had je ongeveer besteld?) maar ik ga gewoon uit van de 4,5 dollar dan kan het alleen maar mee zitten. wat ik mij nog even afvroeg, waar op de site zie jij die 4,5 staan(ik zal wel weer blind zijn) of weet je dat alleen doordat je er wel eens besteld hebt?
xxx

Ayla
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Ayla » ma 28 nov 2005 17:56

Met verzendkosten 24,01 Euro.

Makkelijk die rekening op mijn pc. :lol:

Ayla
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Ayla » ma 28 nov 2005 17:58

Bij shipping zie je het volgende staan;

Area
Handling Fee
Shipping (Airmail*)

Beads (per item)
Jewelry Item
US & Worldwide US$ 1.50 per order + US$ 0.10 + US$ 2.00

Examples:

We charge a fixed US$ 1.50 handling charge per order, each beads(per item) + US$0.10 and each Jewelry item + US$ 2.00.
If you buy 5 x 25pcs of beads, S&H charge is US$ 1.50 (Handling fee) + US$0.10 x 5 = US$2.00.
Flat Rate Shipping
Registered air mail: US$4.50

Express Delivery:

Country
Cost

USA US$13.00
France US$18.50
Canada US$18.50
Australia US$11.50
UK US$18.50
Germany US$18.50
Japan US$11.50
Belgium US$18.50
Switerzland US$18.50
Netherland US$18.50
Spain US$18.50
Portugal US$18.50
Singapore US$8.00
Italy US$18.50

Heb flat rate even dikgedrukt aangegeven.

Gesloten