De Kralenwinkel

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
nancy
Bead Starter
Contacteer:
De Kralenwinkel

Bericht door nancy » za 08 mar 2003 14:25

Hallo kralenliefhebber,

De laatste tijd ben ook er gaan surfen naar andere internetwinkeltjes waar je goedkoop maar wel leuke kralen kan kopen.
Want het is toch wel een erge dure hobby.
Maar volgens mij heb ik er een gevonden.
Deze internetsite heet http://www.kralenwinkel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

groetjes
nancy

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » za 08 mar 2003 16:50

Ik krijg te zien dat ie niet bestaat...

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » za 08 mar 2003 18:05

Hoihoi,

Het is volgens mij http://www.dekralenwinkel.nl" onclick="window.open(this.href);return false; hij staat ook op kralen.pagina.nl
Ik heb vandaag m'n eerste bestelling van hun binnen gekregen en ze zien er goed uit! De service is ook snel, ik had ze namelijk binnen 2 dagen. :lol:

Veel liefs,
Marlies

caro
Bead Discoverer

Bericht door caro » zo 09 mar 2003 18:47

kan je weer verder, Marlies !!! ik ook besteld bij kralenshop en planeet, hopelijk heb ik het weer snel! ik ben zo verslaafd !

Liefs
Caro :lol:

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » zo 09 mar 2003 19:58

Kan inderdaad weer vooruit!
Wil van de week ook bij kralenshop bestellen.
Ik hoor wel hoe je kralen zijn, veel knutsel plezier!

Saluut!!

Marlies

Lieske

Bericht door Lieske » wo 18 jun 2003 18:04

Hoi!

Ik heb inmiddels al 3 keer bij de kralenwinkel besteld, en de service is goed en zeer snel!

De site vind ik ook erg handig ingedeeld!
Groetjes,

missestoetje
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door missestoetje » vr 20 jun 2003 12:24

nou eerst nog ff sparen en dan moet ik ook maar weer wat bestellen.
zo te horen zijn jullie er allemaal heel tevreden over... ik vind het wel wat lang duren voordat je ook echt wat kan gaan bestellen (dus de navigatie van de site) maar je hebt wel veel keus en het is niet duur :)
greetz MniQ

http://www.sugababes.nl/MniQ" onclick="window.open(this.href);return false;

alpha
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door alpha » vr 01 aug 2003 12:06

Persoonlijk vind ik dat het erg vaak uitverkocht is: jullie niet?
Afbeelding groetjes Leonie Afbeelding

sharon
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door sharon » vr 01 aug 2003 17:13

Ja daar liep ik ook tegen aan, ze zijn niet duur, maar ze hebben vaak weinig in voorraad met de consequentie dat het vaak uitverkocht is.

MarianP
Bead Starter

Bericht door MarianP » vr 01 aug 2003 19:27

Ik begin een beetje te ongeduldig te worden voor internetshops! Het duurt toch elke keer zeker anderhalve week voordat ik mijn spullen binnen heb, en meestal heb ik van die inspiratie-uitbarstingen waarbij ik eigenlijk het liefst onmiddellijk die kralen/hangers wil hebben. :twisted:
Daarom koop ik de laatste tijd toch heel veel bij kralenwinkels (die overigens als paddestoelen uit de grond komen). Alleen de spullen die echt een stuk goedkoper zijn bestel ik nog via internet.
groetjes, Marian

~love~
Bead Dreamer

Bericht door ~love~ » vr 01 aug 2003 22:34

Ik zou jullie wat zeggen ze had vandaag de opening van haar
winkel in Breda en ik ben geweest :D :D :D
Ze is heel erg aardig en ruime keuze naar kralen.
Ze vertelde dat ze het heel erg druk heeft met de site en met de
winkel nu ook.
Je mag ook daar aan tafel gaan zitten en rijgen.
De winkel zelf is ook erg mooi en lekker overzichtelijk.
Ik ga zeker nog een keertje terug :D

Groetjes Judith

dyonne
Bead Reader
Contacteer:

alleen maar positief!

Bericht door dyonne » za 02 aug 2003 07:36

Hoi, ik kan alleen maar positief ijn over de Kralenwinkel! Ik heb er al zo vaak iets besteld, en de service is super! Ik heb giro, zij bank, maar binnen 2 dagen heb je de bestelling thuis. En wat betreft de voorraad kralen. Ik vind het juist plezierig als je kunt zien, hoeveel er nog in voorraad is. Trouwens over de Kralenboetiek, een andere site, kan ik ook alleen maar positief zijn. Dat zijn de 2 sites, waar ik de meeste kralen bestel. Ook gezien de verzendkosten. Bij de Kralenboetiek betaal je de verzendkosten gewoon naar gewicht. En bij de Kralenwinkel betaal je vanaf 8 euro geen verzendkosten. Nou, mijn ervaring is, dat je zo aan 8 euro zit.

De andere sites vragen allemaal nogal hoge verzendkosten, en als je maar een kleine bestelling hebt, dan wordt het een ergere dure aangelegenheid.

Groetjes Dyonne.

Fleur
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Fleur » za 02 aug 2003 08:29

MarianP schreef:Ik begin een beetje te ongeduldig te worden voor internetshops! Het duurt toch elke keer zeker anderhalve week voordat ik mijn spullen binnen heb, en meestal heb ik van die inspiratie-uitbarstingen waarbij ik eigenlijk het liefst onmiddellijk die kralen/hangers wil hebben. :twisted:
Daarom koop ik de laatste tijd toch heel veel bij kralenwinkels (die overigens als paddestoelen uit de grond komen). Alleen de spullen die echt een stuk goedkoper zijn bestel ik nog via internet.
Heb je al eens bij kralenboetiek Monique besteld? Daar heb je het echt heel snel in huis en het is ook helemaal niet duur.
Mijn ervaring is dat ik alle spullen vrij snel in huis heb. Tenminste binnen 3 dagen! En als ik bij Monique 's ochtends iets bestel heb ik het vaak de volgende dag al in huis!
Afbeelding Groetjes Marije

dyonne
Bead Reader
Contacteer:

URL

Bericht door dyonne » za 02 aug 2003 08:50

Hoi, ik wil wel even kijken op de site van kralenboetiek Monique, maar wat is de URL?
Groetjes Dyonne.

Fleur
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Fleur » za 02 aug 2003 09:01

:oops: Slim om die er niet op te zetten...
Hier alsnog:

http://www.kralenboutiquemonique.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding Groetjes Marije

Gesloten