de goedkoopste kralen

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
stoffeltje
Bead Discoverer
de goedkoopste kralen

Bericht door stoffeltje » di 30 aug 2005 10:59

Weten iemand of er iets aan de hand is met de goedkoopste kralen?
Ik heb al 2 mailtjes gestuurd omdat ik nog geld teruggestort moet krijgen (zou 9 augustus gedaan worden) en ontvang geen geld en geen antwoord op mail.

Naatjuh
Bead Dreamer

Bericht door Naatjuh » di 30 aug 2005 11:12

ik ben dus niet de enige die er niet tevreden over ben

Dieneke
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door Dieneke » di 30 aug 2005 11:15

Heb je al geprobeerd te bellen? Ik heb vrijdag een bestelling geplaatst daar dus ben benieuwd.... :roll:
succes
Dieneke

kreakrullie
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door kreakrullie » di 30 aug 2005 11:27

ik heb zaterdag een bestelling gedaan dus ik ben ook erg benieuwd. ik heb normaal geen problemen met deze site.

morgen gaat hun nieuwe site in werking misschien daarom dat er problemen zijn.

milebla
Bead Dreamer

Bericht door milebla » di 30 aug 2005 12:17

Ik heb ook het vermoeden dat het iets is met de site ja. Zou nog ff wachten tot eind van de week en anders weer ff die kerel mailen

:D
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .

Tessa
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Tessa » di 30 aug 2005 12:28

misschien leest Bram dit topic ook wel. Dan weet hij het meteen! :D
Groetjes van deze kralenverslaafde!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 30 aug 2005 13:16

Tessa schreef:misschien leest Bram dit topic ook wel. Dan weet hij het meteen! :D
na tientallen mailtjes dat reclame niet mag bleef hij toch doorgaan met reclame plaatsen in berichtjes en onderschrift, tja als je blijft mailen dat het niet mag....dan moet je hem maar blokkeren. dus denk niet dat hij dit kan lezen. ;)

Dieneke
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door Dieneke » di 30 aug 2005 14:32

Heb net de bestelling binnen gekregen van goedkoopste kralen dus ze werken nog wel :lol:

Liefs Dieneke

Carola80
Bead Discoverer

Bericht door Carola80 » di 30 aug 2005 19:35

Ze reageer nooit op mailtjes. Kreeg wel mij bestelling, of ze reageren heel laat

Tessa
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Tessa » di 30 aug 2005 21:24

sandra schreef:
Tessa schreef:misschien leest Bram dit topic ook wel. Dan weet hij het meteen! :D
na tientallen mailtjes dat reclame niet mag bleef hij toch doorgaan met reclame plaatsen in berichtjes en onderschrift, tja als je blijft mailen dat het niet mag....dan moet je hem maar blokkeren. dus denk niet dat hij dit kan lezen. ;)

owja joh...wist ik niet eens! haha... :lol:
Groetjes van deze kralenverslaafde!

Fairy
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Fairy » di 30 aug 2005 22:08

Wat ik weet is dat Bram zijn site aan het vernieuwen is. Eind september moet de boel weer draaien, zei hij. Ik denk dat het er daarna een stuk beter uit gaat zien. Mogelijk dus dat het daar mee te maken heeft. Ik heb verder ook nooit problemen met hem gehad, ook niet met terugbetalingen.

Lieve groet van Fairy

Gesloten