eerbeek????? hall????? deventer?? zutphen???

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Gebruikersavatar
imke
Bead Fan
Berichten:349
Lid geworden op:zo 15 mei 2005 19:32
Locatie:zetten
eerbeek????? hall????? deventer?? zutphen???

Bericht door imke » ma 08 aug 2005 17:30

weet iemand misschien of hier in de buurt kralenwinkels zijn?????
ik ga in hall camperen!!
iedereen die mij een emailtje wil sturen moet dat niet naar het aderes doen dat ik hier heb ingevuld maar naar:
imkeleenders@hotmail.com

K@
Bead Dreamer
Berichten:615
Lid geworden op:ma 30 mei 2005 08:51
Locatie:Zwolle
Contacteer:

Bericht door K@ » ma 08 aug 2005 17:39

In Deventer zit Hobbies, een hobbywinkel waar ze ook kralen verkopen. In Eerbeek woont/zit Miranda van MD Style, misschien dat je langs kan komen?? In Zutphen zit G&G. Je kan de adressen vinden op http://www.kralen.com" onclick="window.open(this.href);return false; onder adressen :D

Gebruikersavatar
imke
Bead Fan
Berichten:349
Lid geworden op:zo 15 mei 2005 19:32
Locatie:zetten

Bericht door imke » ma 08 aug 2005 17:41

oww dankjuh wel!!! daar had ik nog niet aangedacht :lol: :lol:
iedereen die mij een emailtje wil sturen moet dat niet naar het aderes doen dat ik hier heb ingevuld maar naar:
imkeleenders@hotmail.com

Gebruikersavatar
MariekeV
Bead Producer
Berichten:1097
Lid geworden op:di 19 jul 2005 08:37

Bericht door MariekeV » ma 08 aug 2005 19:09

Apeldoorn is ongeveer 15 minuten rijden. Op winkelcentrum de Eglantier kan je een leuke kralenwinkel vinden. Dan heb je nog in het centrum Crea-art. En net iets van het centrum af, ongeveer 5 minuten met de auto, zit de Beekbergse Wolhal. Dit is een grote hobby winkel met een leuke afdeling sieraden materialen (en goedkoop :) ). Als je preciese adressen nodig hebt dan hoor ik het wel!

Heez
Bead Designer
Berichten:849
Lid geworden op:ma 12 jul 2004 21:24
Locatie:Hengelo

Bericht door Heez » ma 08 aug 2005 19:17

MariekeV schreef:Apeldoorn is ongeveer 15 minuten rijden. Op winkelcentrum de Eglantier kan je een leuke kralenwinkel vinden. Dan heb je nog in het centrum Crea-art. En net iets van het centrum af, ongeveer 5 minuten met de auto, zit de Beekbergse Wolhal. Dit is een grote hobby winkel met een leuke afdeling sieraden materialen (en goedkoop :) ). Als je preciese adressen nodig hebt dan hoor ik het wel!
He jammer dat ik dit allemaal niet eerder wist :P ben vorige week wel bij Crea art geweest, maar vond ik wel duur. In zutphen zit Glazen en glimmen. Het adres op de adressenpagina is niet juist, maar als je naar hun oude pand gaat wordt je toch naar het nieuwe adres verwezen. Het nieuwe adres is Zaadmarkt 89 het zit in bij een homedecoratiewinkel. ( aan de andere kant van hun oude winkel) Het zit in een kelder, maar ik vind het niet zo heel leuk, ze hebben wel aardig wat, maar voor de kettelstiftjes en zo moet je naar vragen.

Gebruikersavatar
MariekeV
Bead Producer
Berichten:1097
Lid geworden op:di 19 jul 2005 08:37

Bericht door MariekeV » ma 08 aug 2005 21:56

Heez schreef: He jammer dat ik dit allemaal niet eerder wist :P ben vorige week wel bij Crea art geweest, maar vond ik wel duur. In zutphen zit Glazen en glimmen. Het adres op de adressenpagina is niet juist, maar als je naar hun oude pand gaat wordt je toch naar het nieuwe adres verwezen. Het nieuwe adres is Zaadmarkt 89 het zit in bij een homedecoratiewinkel. ( aan de andere kant van hun oude winkel) Het zit in een kelder, maar ik vind het niet zo heel leuk, ze hebben wel aardig wat, maar voor de kettelstiftjes en zo moet je naar vragen.
Dat is zeker jammer ja! Ik zal nog eens even kijken op de site van al die adressen en dan geef ik wel weer even wat tips door!
Wat betreft Crea-art heb je wel gelijk, dit is wat duur. Meestal ga ik hier kijken als ik iets speciaals nodig heb, maar ze hebben wel wat leuke koopjes soms.

De winkel op de Eglantier is ook leuk, maar ik vind het een nadeel dat ze alle kralen in oude letterbak-kasten hebben (zoals bij beadies Utrecht). Op deze manier sta je lekker in iemands nek te hijgen, of iemand bij jou... :?

Ik heb nog een adresje hier in Apeldoorn en die zit aan de 1e Wormenseweg. Weet niet precies welk nummer, maar tegenover Andre's modehuis. Als je de straat in rijdt (vanaf de Laan v. Mensenrechten) dan zie je dat modehuis vanzelf. Ik vind het altijd leuk om hierheen te gaan omdat het lekker knus is. De dame die dit winkeltje (aan huis) runt is erg gezellig en vriendelijk en altijd bereidt om je ergens mee te helpen.

De Wolhal heeft niet een giga assortiment, maar de materialen zijn goedkoop. Ze hebben wel wat kralen, maar niet los. Voor zover ik weet zijn deze kralen ook niet heel erg duur.

Dus als je nog wat meer wil weten over het kralenparadijs hier, jullie weten me te vinden! :wink:

ducatisvetlana
Bead Starter
Berichten:74
Lid geworden op:vr 29 jun 2007 11:01
Locatie:Deventer

Bericht door ducatisvetlana » vr 03 aug 2007 22:02

hoi inderdaad is Hobbies erg leuk daar kom ik zelf elke week een keer... ze hebben ook een nieuw pand en zijn groter nu... leuke spulletjes ook voor andere hobby dingetjes... Nina
pluk de dag met een kraal

Gebruikersavatar
miranda
Bead Dreamer
Berichten:546
Lid geworden op:zo 15 jun 2003 19:49
Locatie:Eerbeek
Contacteer:

Bericht door miranda » wo 08 aug 2007 13:14

Hoi Imke,

Ik woon in Eerbeek en heb een winkel aan huis hier kan je van te voren wel even voor bellen.
http://www.mdstyle.nl" onclick="window.open(this.href);return false; daar kan je o.a alvast kijken wat er allemaal is.
Verder hebben we in Hall niets het dichtsbijzijnde is denk ik Beekbergen maar dat is meer een hobby winkel in het algemeen. Voor een echte kralen winkel moet je dan naar Zutphen, Arnhem of Apeldoorn.

Groetjes
Miranda

pino
Bead Interested
Berichten:155
Lid geworden op:ma 11 apr 2005 21:05
Locatie:brummen

Bericht door pino » do 09 aug 2007 20:23

Hoi,

In Zutphen op de Nieuwstad zit Anna Siera, een erg leuke en uitgebreide winkel. Alleen geopend van woensdag tot en met zaterdag helaas.

Veel plezier in Hall zon1

Groetjes Mirjan

OHHH, ik zie net dat het oorspronkelijke bericht al uit 2005 is. Stom, stom, stom van mij.

De winkel van G&G in Zutphen is gestopt, zij is aan een nieuwe studie begonnen en kon dit niet meer met de winkel combineren, vandaar :byebye
Sieraden maken is zeeeeer verslavend!!!!!

ducatisvetlana
Bead Starter
Berichten:74
Lid geworden op:vr 29 jun 2007 11:01
Locatie:Deventer

Bericht door ducatisvetlana » vr 24 aug 2007 15:23

hobbies in devente ris ook verhuist naar een groter pand. Ze zitten nog wel in dezelfde winkelstraat. Ze hebben dacht ik ook een actie omdat ze tien jaar bestaan. maar dan zou je even op http://www.hobbiesdeventer.nl" onclick="window.open(this.href);return false; moeten kijken

groet Nina
pluk de dag met een kraal

Lavanda
Bead Interested
Berichten:147
Lid geworden op:wo 29 jun 2005 17:55
Locatie:apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Lavanda » vr 24 aug 2007 15:37

In Apeldoorn zit ook Uniek in Kralen.......beetje alternatief, maar wel leuk om rond te snuffelen..........En als je een KvKnummer hebt krijg je korting!!!!!

ducatisvetlana
Bead Starter
Berichten:74
Lid geworden op:vr 29 jun 2007 11:01
Locatie:Deventer

zutphen

Bericht door ducatisvetlana » wo 29 aug 2007 13:22

hoi allemaal. Ik ben net in Zutphen geweest (aangezien ik daar voortaan ook werk, kan ik zowel in deventer als Zutphen op kralenjacht. Ik ben bij Ana Siera geweest, was erg leuk , veel keus, wel wat luxere kralen en dus ook hogere prijzen, maar heb er best goede kralen uit kunnen zoeken. Ook was het leuk bij hobbywinkel schepers te kijken. Die hadden ook een mooie wand met schuiflades en andere hulpmiddelen. Dus een aanrader om eens een bezoekje aan een van deze twee winkels te brengen. Anna Siera gaat binnenkort met een webwinkel beginnen....!

Nina
pluk de dag met een kraal

Gebruikersavatar
joalycke
Bead Dreamer
Berichten:726
Lid geworden op:di 13 jul 2004 20:42
Locatie:Warnsveld
Contacteer:

Bericht door joalycke » wo 29 aug 2007 16:10

de hobbywinkel heet schepping :) niet schepers ! maar dat is niet erg hoor, maar voor het geval iemand op zoek gaat er naar met de goeie naam is dat wat handiger (schepping zit in het centrum in een steegje recht tegenover phone house tussen een lampenwinkel en expo achtige winkel in. Anna Siera zit in de nieuwstad 5 min lopen vanaf het station.
Heeft aardige kralen maar wel erg duur vind ik! Maar ze heeft het leuk aangepakt dat wel.
Mamma Mia! Oh daar ga ik weer.....

Gesloten