kralenwinkel Ede en Maassluis

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
ekster35
Bead Dreamer
kralenwinkel Ede en Maassluis

Bericht door ekster35 » vr 05 aug 2005 13:34

Mijn ouders wonen in Ede en die vertelden mij dat er een kralenwinkel pas is geopend, weet iemand van jullie of dat de moeite waard is om te kijken? Zelf woon ik in Maassluis en hier hoorde ik dat er een winkel in september wordt geopend. Iemand hier die er iets over kan vertellen?
het leven is fijn als er kralen zijn!

Love-beadies
Bead Producer

Bericht door Love-beadies » vr 05 aug 2005 17:24

Ik weet wel dat de kralenpost in Ede zit en dat die een heropening of zoiets heeft gehad. Je kunt er nu als je vaste klant bent komen kopen tegen goedkope prijzen. Dat heb ik er tenminste van begrepen.
Groetjes Ilona

patericia
Bead Dreamer

Bericht door patericia » vr 05 aug 2005 22:44

Hmm Maassluis... Daar werk ik maar nog niets gehoord over een evt kralenwinkel.

Als het waar is wordt het denk wel m'n favo verblijfplaats in m'n pauze :wink:
Veni, Vidi, Visa - I came, I saw, I shopped.

ekster35
Bead Dreamer

Bericht door ekster35 » za 06 aug 2005 08:16

De winkel in Maassluis komt in het bloemenhofje achterin de nieuwstraat in het oude centrum, als ik meer weet vertel ik het jullie.

Liza
Bead Reader
Contacteer:

kralenwinkel in Ede

Bericht door Liza » zo 07 aug 2005 17:58

Het adres is Bospoort 5, Klaesjescreatief ofwel kralenpost.nl
Ik ben er gisteren geweest, een grote sortering aan allerlei materialen, maar ik vond t lastig dat de kralen in zakjes op borden hangen. Snuffelen in bakken gaat makkelijker.
Liza

Anne M
Bead Anonymous

Bericht door Anne M » do 11 aug 2005 12:29

Als het goed is zit er in Vlaardingen een hobbywinkel die ook kralen alles verkoopt. Ik ga er morgen denk ik een kijkje nemen.
Ik weet wel dat degene die in Hoek van Holland zit, vrijwel helemaal is verdenen. :(
Het leven gaat niet om wat er gebeurd, maar hoe je ermee omgaat.

ekster35
Bead Dreamer

Bericht door ekster35 » wo 17 aug 2005 09:45

Nou, ik ben even in beide winkels gewest; in Ede die viel erg tegen was ook duur. Maar in Maassluis was erg leuk, het heet digi-kraal zit in het bloemenhofje achterin de Nieuwstraat.
Aardige meneer die runt het samen met zijn vrouw hij schreef ook op wat mijn favoriete aankopen zijn zodat hij dat bij zijn volgende bestellingen mee kon nemen. Dus een bezoekje tijdens de pauze is geen slecht idee.

Gesloten