Nog een nieuwe winkel in Zuid-Limburg

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Gebruikersavatar
hennie
Bead Hysteric
Berichten:3451
Lid geworden op:do 06 feb 2003 23:40
Locatie:Heerlen
Contacteer:
Nog een nieuwe winkel in Zuid-Limburg

Bericht door hennie » di 02 aug 2005 13:02

In Landgraaf (Schaesberg) vlakbij Heerlen is een nieuwe kralenwinkel met edelstenen, parels enz. Eerst werden er alleen maar sieraden verkocht maar nu dus ook losse edelstenen enz. en benodigdheden. Het assortiment is nog niet zo uitgebreid maar er komt steeds meer. Dit is het adres:
Terre & Pierre
Streeperstraat 17
Landgraaf ( Schaesberg)
tel. 06 23 720 335

Gebruikersavatar
pluisje
Bead Professional
Berichten:1527
Lid geworden op:za 08 mar 2003 18:41
Locatie:Zaandam en soms Brabant
Contacteer:

Bericht door pluisje » di 02 aug 2005 15:51

Bedankt voor de tip.

Als ik weer 'ns in de mooiste provincie van Nederland kom ga ik er 'ns kijken.
Vind Zuid-Limburg altijd zo mooi. Komt ook omdat we er vroeger altijd op vakantie gingen dus heb er veel herinneringen aan.
Aan Landgraaf zowiezo, van Pinkpop, haha.

Komt íe ook op de adreslijst van Kralen.com ? Dan hoef ik 't niet te onthouden :wink:
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 02 aug 2005 16:01

pluisje schreef:Komt íe ook op de adreslijst van Kralen.com ? Dan hoef ik 't niet te onthouden :wink:
:idea: Dan moet je hem denk ik even via mail aan Sandra doorgeven, want ze heeft geen tijd om álles te lezen.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gesloten