(kralen)winkels in Amersfoort

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
K@
Bead Dreamer
Contacteer:
(kralen)winkels in Amersfoort

Bericht door K@ » do 14 jul 2005 11:09

Met een aantal meiden willen we begin september naar Amersfoort gaan. Nou heb ik bij de Adressen gezien dat er 3 winkels zijn in Amersfoort, KraalOog, v/d Pol en de Pipoos. KraalOog schijnt heel groot te wezen en ik heb gelezen hier dat ze best aan de prijs zijn maar wel aparte dingen hebben. Nou ja Pipoos kennen we allemaal wel. Hoe is het met v/d Pol. Is dat nog wat om te bezoeken??

Zijn er verder nog winkels in Amersfoort die we kunnen bezoeken, bv. fourniturenwinkels of iets dergelijks???

We hebben deze keer voor Amersfoort gekozen omdat het redelijk centraal in NL ligt, iedereen komt uit verschillende delen van NL. Vorige keer zijn we in Utrecht geweest.

Wie heeft er nog tips voor ons :)

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » do 14 jul 2005 14:32

Op de site van Kraaloog kun je een impressie van de winkel vinden.
http://www.kraaloog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Veel liefs,
Marlies

K@
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door K@ » do 14 jul 2005 16:43

Hoi Marlies,

Die site had ik inmiddels al bekeken. Ik ben eigenlijk benieuwd of er naast die 3 winkels ook nog andere leuke winkels zijn op kralengebied. :)

chatibeads
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door chatibeads » vr 15 jul 2005 15:57

Als Amersfoortse moet ik ook maar even wat adviezen geven he is het niet ...

Kraaloog is werkelijk helemaal te gek hele mooie winkel en volop keuze maar wel aan de prijs !

v/d Pol ligt buiten het centrum en is een klein oud winkeltje met wat oudere dames ze hebben echter best een leuk assortiment aan kralen alleen is het best vol met meerdere mensen in de winkel en mijn ervaring is ze snappen niet dat je op je gemak wilt kijken dus ze staan op je lip !

Pipoos heeft ook een mooie zaak alleen een standaard assortiment in de rij van Pipoos is ook nog een winkel die kralen verkoopt alleen moet ik even nadenken hoe die heet ...

Zelf verkoop ik ook kralen maar ik woon vrij buiten het centrum en heb niet echt veel ruimte om veel dames te ontvangen maar misschien kunnen we eens bekijken of het wat is om langs te komen ...

Heb je nog vragen mail me maar geen probleem !

chatibeads
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door chatibeads » vr 15 jul 2005 15:59

Ik heb inmiddels de andere winkel http://www.skitzo.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; !

K@
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door K@ » vr 15 jul 2005 16:26

Heyyy bedankt voor je reactie. We zijn tot nu toe met z'n 4-en maar dat kan nog meer worden. Waarschijnlijk wordt het 10 september dat we naar Amersfoort gaan. Heb je alles bij je thuis uitgestald staan of zou je dan alles voor ons uit moeten stallen?? Als je huis makkelijk met het OV te bereiken is dan is het nog wel een optie om bij je langs te gaan.

Heb je verder nog tips over winkels waar je leuke lintjes, stofjes, frutsels kan kopen?? En nog een adresje waar we kunnen lunchen?? Misschien verder nog iets wat we absoluut in Amersfoort moeten doen??

chatibeads
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door chatibeads » vr 15 jul 2005 20:42

Uhhh even denken ...

In de krommestraat dat is in het centrum zit een oude fournituren zaak en een heel leuk winkeltje dat chica's heet.

Lunchen tja dat doe ik meestal heel saai bij de v&d maar verder zijn er ook hele leuke restaurantjes hoor ! Er is ook een leuke ouderwetse jaren 50 snackbar wel wat duurder maar super burgers hij heet Wurlitzer moet even denken over de straatnaam.

Ik woon in een nieuwbouwhuis en het is vlakbij een bushalte langskomen is misschien wel heel erg leuk ik heb een zolder vol kralen die ik verkoop en kan dan het een en ander laten zien. Normaal ontvang ik geen klanten aan huis maar dit is een mooie gelegenheid om mijn zolder eens op te ruimen en toegankelijk te maken voor vragen kan je mij mailen. Neem eens een kijkje op mijn site !

Als ik nog meer bedenk zal ik het je mailen !

K@
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door K@ » vr 15 jul 2005 20:48

chatibeads schreef:Normaal ontvang ik geen klanten aan huis maar dit is een mooie gelegenheid om mijn zolder eens op te ruimen en toegankelijk te maken
Whahaha inderdaad een mooie gelegenheid :wink:

Bedankt voor je tips. Die jaren-50 snackbar klinkt erg leuk. Ik zal binnenkort eens kijken op een plattegrondje van Amersfoort waar alles ligt. Mocht je nog meer tips hebben dan hoor ik het graag. Pb-en of mailen mag ook :D

Tessa
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Tessa » za 16 jul 2005 11:57

Oww...leuk..ik wilde ook nog een x naar kraaloog gaan!!!

Ennee....waar zit pipoos eigenlijk in a'foort???
Groetjes van deze kralenverslaafde!

Gesloten