Bericht
door La Bigiotteria di Esther » ma 29 sep 2003 11:50
Mijn ervaringen zijn als volgt:
Ik heb bij Shipwreck in totaal 6 artikelen besteld. Mijn bestelling bestond uit 2x de catalogus, 2 tangetjes en 2 grote rijgborden. Ik moest de prijs van de artikelen betalen (logisch), bij de verzendopties heb ik gekozen voor de goedkoopste manier (ik geloof dat dat luchtpost is), en die kosten vielen allemaal best mee, dat was waar ik op gerekend had.
Wat me erg tegenviel, en wat ik niet vantevoren wist, is dat ik ongeveer 2 weken later een behoorlijke rekening van de douane zou krijgen i.v.m. invoerrechten. Dat was dus een behoorlijke domper op de "feestvreugde".
De artikelen in de catalogus zijn om te kwijlen, maar ik bestel dus niet meer in Amerika want voor de prijzen van de artikelen of de verzendkosten via luchtpost hoef je het niet te laten, alleen de invoerrechten verpesten het. Dus helaas..... ik bestel er niet meer.
Ik heb pas wel bij The Bead Shop in Londen besteld. Als je naar de winkel gaat dan moet je VAT (=BTW) betalen, maar als je via internet of per fax besteld dan hoeft dat niet. Bestellen bij The Bead Shop is me erg goed bevallen, ik ga het zeker vaker doen.
Groetjes,
Esther
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.