Bestaat Coppenhagen nog?

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Riantje
Bead Fan
Bestaat Coppenhagen nog?

Bericht door Riantje » di 09 sep 2003 21:54

hallo meiden,
Weten jullie ng of groothandel Coppenhagen nog bestaat en waar hij dan zit?
Thanks!!
Greets Rianne
Groetjes Rianne!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 09 sep 2003 21:56

:( :( helaas helaas...die zat in bussum maar is inmiddels gesloten. ben wel blij voor de eigenaar, want die had er niet meer zoveel zin in. vanaf mei gaf hij korting, ik heb hem paar weken geleden nog gebeld en toen was hij inmiddels bijna alles kwijt, heeft alleen nog wat plastic kralen over. had hem later nog maar gebeld en zijn voice-mail gesproken: ziekenhuizen (voor de kinderen) en bejaardentehuizen hebben daar wel wat aan. :) hopelijk heeft hij daar wat aan.

Riantje
Bead Fan

Bericht door Riantje » di 09 sep 2003 21:59

oke dank je wel sandra!
Ik kwam aan deze naam via jullie ouwe forum...
Best intressant om te lezen!
Groetjes Rianne
Groetjes Rianne!

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » di 09 sep 2003 22:46

Toen ik pas met mijn kralenhobby begon, kwam ik terecht bij coppenhagen, ik woonde toen in Weesp. Hij had best leuke kralen je kon er ook als particulier kopen. Volgens mij is hij familie van coppenhagen in Amsterdam, maar dat kan ik mis hebben. Jammer dat niemand er verder meegaat.

marapoes
Bead Starter

Bericht door marapoes » wo 10 sep 2003 15:35

Coppenhagen zit op de Rozengracht in Amsterdam. Neem wel je portemonnee mee, want hij is niet goedkoop!

Groetjes!
Groetjes, Miriam.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 10 sep 2003 18:38

zij bedoelt groothandel, en die was er ook, maar inmiddels helaas gesloten. de winkel bestaat wel nog ja.

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » wo 10 sep 2003 19:15

Ja , coppenhagen in Amsterdam ken ik ook, maar dat is een ander verhaal.

Riantje
Bead Fan

Bericht door Riantje » wo 10 sep 2003 20:37

Ik bedoelde inderdaad groothandel...
Maar er is dus ook een winkel...
Nou ik denk dat ik onderhand niet veel geld meer heb om veel te kopen en speciaal naar amsterdam te gaan.
Maar ik zal hem in mijn achterhoofd houden voor als ik wel weer eens naar amsterdam ga!
Groetjes Rianne
Groetjes Rianne!

Gesloten