heesch

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
isa
Bead Interested
heesch

Bericht door isa » zo 12 jun 2005 15:25

Nou, ik ben vandaag naar de Kralentrendshop in Heesch geweest. Het is een erg kleine ruimte, maar ze hebben wel ontzettend veel. Omdat ik had gehoord dat het er vorige week erg druk was, ben ik maar een beetje op tijd gegaan, en dat was maar goed ook :lol: .
Ik heb op mijn gemak kunnen rondkijken en kralen uit kunnen zoeken, ben hierna nog even het poppenmuseum in gelopen. Toen ik weer terug kwam was het dringen geblazen en was het echt niet leuk meer. Dus ik had geluk en ben weer helemaal blij met mijn nieuwe aanwinsten lachen1
Groetjes van Isa

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 12 jun 2005 15:28

Leuk dat je zo goed bent geslaagd. :D
Is de ruimte net zo groot/klein als op de foto in de Trend Creatief en de Hobby Handig?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

isa
Bead Interested

Bericht door isa » zo 12 jun 2005 15:32

Hoi Esther, op de foto die in de Trendcreatief staat, zie je een heel groot gedeelte van de winkel. Rechts staan er nog 2 grote kasten en hangt er het een en ander aan de muur. Dus idd, veel groter als op de foto is de shop niet :wink:
Groetjes van Isa

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 12 jun 2005 15:37

Dacht ik al :lol: . Maar als ik eens in de buurt ben ga ik denk ik toch maar eens bij ze langs :wink: .
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » zo 12 jun 2005 18:53

Ik gok richting de 35 vierkante meter!
Veel liefs,
Marlies

meggie
Bead Addict

Re: heesch

Bericht door meggie » zo 12 jun 2005 19:13

isa schreef:Nou, ik ben vandaag naar de Kralentrendshop in Heesch geweest. Het is een erg kleine ruimte, maar ze hebben wel ontzettend veel. Omdat ik had gehoord dat het er vorige week erg druk was, ben ik maar een beetje op tijd gegaan, en dat was maar goed ook :lol: .
Ik heb op mijn gemak kunnen rondkijken en kralen uit kunnen zoeken, ben hierna nog even het poppenmuseum in gelopen. Toen ik weer terug kwam was het dringen geblazen en was het echt niet leuk meer. Dus ik had geluk en ben weer helemaal blij met mijn nieuwe aanwinsten lachen1
Heej,

Heb je niet gezien vandaag, was je 1 van de eerste klanten??
Ik droeg vandaag een rood truitje met die rood oranje snoepjes ketting uit de trendcreatief!

Het is idd errug klein, vooral als het druk is, vandaag was het echt super druk!!! Niet normaal!! Maar ik vind wel dat we een apart assortiment hebben.....

Groetjes Meggie

isa
Bead Interested

Bericht door isa » zo 12 jun 2005 21:11

Hoi Meggie,

ik was er denk ik ongeveer om half twaalf, samen met een vriendin. Ik had een zwart t-shirt en spijkerjasje aan. Ik was degene die allereli kleurtjes koord heeft gekocht, 5 meter van ieder, weet je het nu? :wink:
Ik had er helemaal niet bij stil gestaan dat jij daar werkt, maar ik heb je natuurlijk wel gezien. :)
En inderdaad errug leuk assortiment!!
Groetjes van Isa

Lavilia
Bead Chatter
Contacteer:

Bericht door Lavilia » ma 13 jun 2005 11:44

Domme vraag maar waar ligt Heesch
groetjes ikke
Afbeelding

Sharon_M
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Sharon_M » ma 13 jun 2005 11:53

Lavilia schreef:Domme vraag maar waar ligt Heesch
Bij Oss, in Noord-Brabant.
Groetjes,
Sharon

looijtje
Bead Interested

Bericht door looijtje » ma 13 jun 2005 14:08

misschien een tip voor mensen die van ver naar de trendshop gaan. er ligt nog een winkel op loop afstand, Namelijk Annie Fransen. Haar adres staat bij de adressenlijst.
Groetjes Janniek

meggie
Bead Addict

Bericht door meggie » ma 13 jun 2005 14:28

isa schreef:Hoi Meggie,

ik was er denk ik ongeveer om half twaalf, samen met een vriendin. Ik had een zwart t-shirt en spijkerjasje aan. Ik was degene die allereli kleurtjes koord heeft gekocht, 5 meter van ieder, weet je het nu? :wink:
Ik had er helemaal niet bij stil gestaan dat jij daar werkt, maar ik heb je natuurlijk wel gezien. :)
En inderdaad errug leuk assortiment!!
Oooh ja :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :P
Hahaha wel grappig, ben al meerdere mensen tegengekomen die dan zeiden van, jij bent toch van het forum?? Laatst ook Patericia!!

patericia
Bead Dreamer

Bericht door patericia » ma 13 jun 2005 16:33

Klopt ik was er vorige week ? zondag.

Moest ook van ver komen :(M'n vriend had gelukkig wat te doen daar in de burrt dus heeft ie mij lekker in Heesch afgezet :wink: Goeie deal toch :D
Veni, Vidi, Visa - I came, I saw, I shopped.

meggie
Bead Addict

Bericht door meggie » ma 13 jun 2005 18:15

patericia schreef:Klopt ik was er vorige week ? zondag.

Moest ook van ver komen :(M'n vriend had gelukkig wat te doen daar in de burrt dus heeft ie mij lekker in Heesch afgezet :wink: Goeie deal toch :D
Idd!!

Lavilia
Bead Chatter
Contacteer:

Bericht door Lavilia » ma 13 jun 2005 21:23

Is er een trein die er in de buurt stopt?
groetjes ikke
Afbeelding

isa
Bead Interested

Bericht door isa » ma 13 jun 2005 23:20

Ik denk niet dat er een station in heesch is, maar mss wel in Oss (de plaats vlak naast heesch)?
Groetjes van Isa

Gesloten