winkels oostenrijk

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
hadewijch
Bead Chatter
winkels oostenrijk

Bericht door hadewijch » ma 30 mei 2005 18:27

is er al iemand van jullie in Oostenrijk naar kralenwinkels geweest in de buurt van Karintie of weisbriach tegen de italiaanse grens

heb bij de adressenpagina al gekeken maar die plaatsen komen me niet bekend voor
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Serena
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Serena » ma 30 mei 2005 18:30

Oostenrijk is wel het land der Swarovski he?? :D
Kan je niet even langs de fabriek?? :wink:
Afbeelding *SHABBY**

poing
Bead Hysteric

Bericht door poing » ma 30 mei 2005 19:02

Serena schreef:Oostenrijk is wel het land der Swarovski he?? :D
daar ga ik al 6 jaar langs, en ze hebben er geen kralen, daar heb je een kaart voor nodig, en die had mijn oma wel,maar die is in december overleden :cry:
ipoingtudut

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » di 31 mei 2005 06:17

Serena schreef:Oostenrijk is wel het land der Swarovski he?? :D
echt dat wist ik niet

maar dan moet je ze daar toch ook wel kunnen kopen hé
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Suz
Bead Discoverer

Bericht door Suz » di 31 mei 2005 06:51

Ik ben met de wintersport in Oostenrijk geweest en bij een gewone glaswinkel lagen heel veel glaskralen in Swarovski ook heel veel leuke hangers in allerlei vormen en maten. Ik ben in de streek St Johann in Tirol geweest...
Gr.,
Suzanne

poing
Bead Hysteric

Bericht door poing » di 31 mei 2005 21:03

Suz schreef:Ik ben met de wintersport in Oostenrijk geweest en bij een gewone glaswinkel lagen heel veel glaskralen in Swarovski ook heel veel leuke hangers in allerlei vormen en maten. Ik ben in de streek St Johann in Tirol geweest...
Gr.,
Suzanne
jaja, dat weet ik wel, maar je moet er dus niet voor naar insbruck (daar ligt de fabriek) :lol: het is trouwens wel de moeite waard hoor! vooral de muur vol swarovski vormen is mooooooooooooooooooooi (glazen tegels gevuld met allerlei kleuren figuren vormen een hoge muur)
ipoingtudut

Gesloten