Maar ik had ene vraagje of jullie mishcien kralen addressjes hadden hier? Of in de omgeving we komen tenslotte toch met de auto

ik ben in Porec geweest, helaas geen kralen winkels maja op de markten kun je gekoop kettingen kopen met schitterende kralen.Veel beenderen kralen kom je er tegen.. veel plezier! Istrie is een schitterend land en een auot kan je daar goed gebruiken!Maho creations schreef:Hallo!! wij gaan 9 juli naar Povec in istrie. We waren eigenlijk helemaal niet van plan om op vakantie te gaan (verbouwen en verhuizen kost veel geld) maar vriendne van ons gingen ( met de auto van de zaak ) dus zo kwamen we toch uit op een lowbudget vakantie.. zijn we er toch even uit! ahahah we zien wel hoe het is! Je schijnt er ook te kunnen duiken! YESSS dat heb ik gemist zeg!
Maar ik had ene vraagje of jullie mishcien kralen addressjes hadden hier? Of in de omgeving we komen tenslotte toch met de auto
owoow ik bedoelde Pula ipv bursa (dat ligt in Turkije) Ik ben daar een dagje geweest, schitterende gebouwen hadden ze daar (of ik haal weer dingen door elkaar) En vast ook marktjes. Langs het water staan daar overal kraampjes. Hoe ga je daar heen? met de bus of auto?Lavilia schreef:Is er al eens iemand in Pula geweest? Daar ga ik heen op vakantie namelijk, maar daar zullen ze ook wel markten hebben