Istrie - povec.... kralen?

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Maho creations
Bead Fan
Contacteer:
Istrie - povec.... kralen?

Bericht door Maho creations » ma 30 mei 2005 14:36

Hallo!! wij gaan 9 juli naar Povec in istrie. We waren eigenlijk helemaal niet van plan om op vakantie te gaan (verbouwen en verhuizen kost veel geld) maar vriendne van ons gingen ( met de auto van de zaak ) dus zo kwamen we toch uit op een lowbudget vakantie.. zijn we er toch even uit! ahahah we zien wel hoe het is! Je schijnt er ook te kunnen duiken! YESSS dat heb ik gemist zeg!

Maar ik had ene vraagje of jullie mishcien kralen addressjes hadden hier? Of in de omgeving we komen tenslotte toch met de auto :)
Groetjes,
Marijke

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Re: Istrie - povec.... kralen?

Bericht door Pienjo » ma 30 mei 2005 14:42

Maho creations schreef:Hallo!! wij gaan 9 juli naar Povec in istrie. We waren eigenlijk helemaal niet van plan om op vakantie te gaan (verbouwen en verhuizen kost veel geld) maar vriendne van ons gingen ( met de auto van de zaak ) dus zo kwamen we toch uit op een lowbudget vakantie.. zijn we er toch even uit! ahahah we zien wel hoe het is! Je schijnt er ook te kunnen duiken! YESSS dat heb ik gemist zeg!

Maar ik had ene vraagje of jullie mishcien kralen addressjes hadden hier? Of in de omgeving we komen tenslotte toch met de auto :)
ik ben in Porec geweest, helaas geen kralen winkels maja op de markten kun je gekoop kettingen kopen met schitterende kralen.Veel beenderen kralen kom je er tegen.. veel plezier! Istrie is een schitterend land en een auot kan je daar goed gebruiken!
Liefs
Linda

Maho creations
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Maho creations » ma 30 mei 2005 14:58

ja ik bedoelde ook porec...oeps..

dus ik kan goed sloopkettingen kopen? :)

krijg je daar eigenlijk gedonder mee bij de douane?
Groetjes,
Marijke

Lavilia
Bead Chatter
Contacteer:

Bericht door Lavilia » ma 30 mei 2005 15:06

Misschien niet als je ze gewoon allemaal omhangt :p
groetjes ikke
Afbeelding

Maho creations
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Maho creations » ma 30 mei 2005 15:16

Oeps had ik hem bij het verkeerde onderwerp gezet sorrry!
Groetjes,
Marijke

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » ma 30 mei 2005 18:40

ik had wel geen berg gekocht maar ik had nergens problemen meee. als je kijkt op mijn site bij verkocht en dan de allereerste armband die kralen heb ik daar gekocht. ze zijn echt SUPER mooi ik baalde dat ik er niet meer gekocht had.

hebben jullie appartement geboekt of wat? of camping? zo ja welke? oww het eten is super goedkoop, ik weet nog wel wat adresjes ;)
Waar je heen moet gaan is plivitc wel een eind rijden wij hebben er 4,5 uur heen en 4,5 uur terug over gedaan met de bus maar het is SCHITTEREND daar!!!!!!! zeker de moeite waard. Verder is er in porec een mooi kerkje (kwamen we de laatste dag achter terwijl ons appartement er schuin tegenover was, we snapte al niet waarom het er zo druk was altijd) owwwww en er is een geweldige ijscowinkel.... af en toe gaan ze ijs gooien de een gaat verderop op het terras staan en de andere gooit van een meter of 7 een ijsbal ..geweldig om te zien. daar moet je een ijsje eten heerlijk!!! (ik ga de rest van hun trucjes niet verklappen ;) ) owww en aan de ene kant van het water is het super kaal aan de andere kant is een soort parkje waar je onder de bomen kunt liggen op het gras even water schoenen aan even klimmen en heeeeeeerlijk zwemmen. je moet ook eens naar de overkant zwemmen (soort eilandje met hotel erop) zie je de stad van een hele andere kant. en euhmzzz bursa (ofzo) is ook super mooi om te zien. (mocht je meer tips willen, kan ik van eht weeekend eens in mijn foto boek kijken...)

owowow.... dit wordt een geweldige vakantie geloof mij!!!!!!!!! ik heb genoten daar en zodra ik eeen eigen auto heb rij ik zelf die kant op! want een auto heb je daar heel hard nodig!
Liefs
Linda

Lavilia
Bead Chatter
Contacteer:

Bericht door Lavilia » ma 30 mei 2005 19:29

Is er al eens iemand in Pula geweest? Daar ga ik heen op vakantie namelijk, maar daar zullen ze ook wel markten hebben
groetjes ikke
Afbeelding

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » ma 30 mei 2005 19:41

Lavilia schreef:Is er al eens iemand in Pula geweest? Daar ga ik heen op vakantie namelijk, maar daar zullen ze ook wel markten hebben
owoow ik bedoelde Pula ipv bursa (dat ligt in Turkije) Ik ben daar een dagje geweest, schitterende gebouwen hadden ze daar (of ik haal weer dingen door elkaar) En vast ook marktjes. Langs het water staan daar overal kraampjes. Hoe ga je daar heen? met de bus of auto?
Liefs
Linda

Lavilia
Bead Chatter
Contacteer:

Bericht door Lavilia » ma 30 mei 2005 19:47

Mijn vriend gaat het hele eind rijden in zijn auro (ik heb nog geen rijbewijs) we hebben daar voor 2 weken een appartementje. Ik heb er al superzin in. Fijn ook dat je een auto hebt, dan kun je ook omliggende stadjes bekijken
groetjes ikke
Afbeelding

Ayla
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Ayla » ma 30 mei 2005 21:41

Voor de douane hoef je niet bang te zijn, die kijken niet naar kettingen, bij ons zelfs nergens naar, ook niet naar de 8 sloffen sigaretten die we meesmokkelden. :oops:

Sieradenkraampjes kom je in ieder kusstadje bij de vleet tegen en als je mazzel hebt een stalletje met Murano oorbellen, als je daar iets koopt krijg mag je vaak een glashangertje uitzoeken.

Verder is het handig als je blond een ijsje gaat kopen. :lol:

Maho creations
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Maho creations » di 31 mei 2005 08:59

NU heb ik er HELEMAAAAAAAAAAAL zin in!ik ga gelijk even op je site kijken pienjo!

we zitten in een appartementen complex. De mannen hebben het geregeld dus geeen idee hoe het heet :oops: . 7 minuten lopen van het centrum?......
Heb foto's gezien en het ziet er leuk uit....ahah al zullen we er nite vaak zitten ;)
we willen ook de overtoch naar venetie maken, daar zal ik maar geen kralen kopen! hahaha
Groetjes,
Marijke

Maho creations
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Maho creations » di 31 mei 2005 16:26

Mooie kralen!!!!

ik kan nisk vinden over plivitc.... kijk dnek ik met mijn neus.. wat is de kroatse naam ervoor.. weet je dat toevallig?
Groetjes,
Marijke

Maho creations
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Maho creations » di 31 mei 2005 16:30

gevonden.. haha alleen de website doet het niet! hahaha
Groetjes,
Marijke

miekel
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door miekel » di 31 mei 2005 16:31

Deze link:
http://whc.unesco.org/pg.cfm?cid=31&id_site=98" onclick="window.open(this.href);return false;

Ben er ook geweest (meer dan 10 jaar geleden) maar het was er prachtig en zou graag een keertje teruggaan...
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » di 31 mei 2005 21:38

ik was toen ZOOO ziek van de busreis, maar het ging beter na het zien van die geweldig watervallen!!! Super!

De foto's zijn niet moooier het maakt het is echt ZO schitterend!

owwww ben erg benieuwd nu welk appartement.... ik ga van het weekend eens zoeken waar ik ook al weer zat...
Liefs
Linda

Gesloten