Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van
http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar
http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of
http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
-
Naatjuh
- Bead Dreamer
Vaals?
Bericht
door Naatjuh » do 28 aug 2003 17:00
Hallo allemaal,
Zo als sommige misschien al gelezen hebben bij kletspraat ga ik in okt naar Vaals (geen idee waar het is, ik geloof ik limburg

) Maar nou wil ik weten of er misschien in de buurt nog wat te doen is op het kralengebied?
Bedankt alvast!
-
hennie
- Bead Hysteric
-
Contacteer:
Bericht
door hennie » do 28 aug 2003 22:37
O,o,o, kijk gauw in je atlas! Drielandenpunt en ook nog eens een heel leuke doolhof : het labyrinth. In Vaals is volgens mij geen kralenwinkel, maar in Maastricht wel, daar zijn er twee, kijk maar bij de adressen van Sandra.
-
Naatjuh
- Bead Dreamer
Bericht
door Naatjuh » vr 29 aug 2003 14:23

Dank je wel hennie.. enne ja mijn topografische kennis is niets ik zou van schiedam nog via gouda naar rotterdam gaan

Ik ga zeker kijken in die kralen winkels! (heb de rest al verwittigd dat ze de l*l zijn om mee tegaan.. sjouwen! hihihi)
-
hennie
- Bead Hysteric
-
Contacteer:
Bericht
door hennie » vr 29 aug 2003 17:05
Ja ik woon daar in de buurt, Heerlen is niet zo heel ver van Maastricht
-
Naatjuh
- Bead Dreamer
Bericht
door Naatjuh » za 30 aug 2003 19:26
Heerlen ken ik weer wel, ben er in juni nog geweest. Een vriendin van mij die woont daar dus heb hun ook al uitgehoord over vaals

... Wie weet als ik nog is in heerlen ben kom ik wel is bij je langs voor een spoedcursus

-
hennie
- Bead Hysteric
-
Contacteer:
Bericht
door hennie » za 30 aug 2003 20:17
Kom maar langs hoor

-
SayaGadis
- Bead Believer
Bericht
door SayaGadis » do 11 sep 2003 16:49
Hee hoi
Als je naar Vaals gaat dan zit je vlakbij Maastricht en daar ligt een heel leuk kralenwinkeltje genaamd 'Bolitas'. En als je daar heen gaat kun je gelijk even een stop maken op het Vrijthof ! Het ligt achter het Vrijthof langs. Het is een klein winkeltje met voornamelijk veel kralen, wat minder hangers e.d. Maar zeker even de moeite waard !! Verder is er hier in Limburg niet zo heel veel soeps op kralengebied. Er ligt wel een leuk zaakje in Venlo, 'Beads n Bobbles' , maar dat is weer meer in Noord Limburg en nou niet direct vlakbij Vaals. Maar misschien als je onderweg naar het zuiden bent....een pit stop maken.....haha....
Succes en plezier in Vaals !
Groetjes,
Karin

-
Naatjuh
- Bead Dreamer
Bericht
door Naatjuh » vr 12 sep 2003 05:55
Ik ga maar een weekendje op vakantie dus echt kans om door limburg te crossen heb ik niet. Het is ook zo dat ik met z'n 5 op vakantie ga, me ouders me broertje en me vriend en ik. Als ik alleen met me vriend had gegaan had ik gewoon z'n stuur om gegooi en hem overgehaald, maar ik denk niet echt dat mijn moeder zo blij zal zijn als ik zeg: "oh wacht ik moet nog even daar naar toe enzo" hihihi maar bedankt ik ga zeker maastricht in (of ze nou willen of niet

)
Groetjes!