Dordrecht

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Love-beadies
Bead Producer
Dordrecht

Bericht door Love-beadies » ma 16 mei 2005 19:00

Een tijdje geleden zat iemand tegen mij te vertellen over een kralenwinkel in Dordrecht, ik weet alleen de naam niet meer.....

Het was een kleine winkel en erg bekend in Dordrecht, iemand een idee?
Groetjes Ilona

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 16 mei 2005 19:02

Ik weet er 3.
Jettie Ponte in de Vleeshouwersstraat (raar overspannen mens, veel te duur)
Zun Crea (geen ervaring mee)
Alure Creatief op de Dubbeldamseweg (normale prijzen)
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Love-beadies
Bead Producer

Bericht door Love-beadies » ma 16 mei 2005 19:08

Nee die waren het volgens mij niet, maar misschien ook wel hoor ik weet het niet meer. Maar ik dacht, ik vraag het misschien komt me wel iets bekend voor.
Groetjes Ilona

La Moon
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door La Moon » ma 16 mei 2005 19:23

Esther schreef:Ik weet er 3.
Jettie Ponte in de Vleeshouwersstraat (raar overspannen mens, veel te duur)
Zun Crea (geen ervaring mee)
Alure Creatief op de Dubbeldamseweg (normale prijzen)
Idd jettie ponte, zwaar irietante mensen vind ik..:$ :oops:

Zuncrea is geen winkel mara ene internet winkel
dan heb je alure en die vind ik erg klein..

en ene pipoos.. verder niets..
Groetjes Mirjam

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 16 mei 2005 19:26

Jettie Ponte is volgens mij al jaren overspannen, daarom doet ze zo neurotisch :lol: .

Bij Alure is op zaterdag de dochter van de eigenaresse in de winkel, zij heeft dan de dozen bij zich waar ze door de week mee op de markt staat. Achter in de winkel staat dan een grote tafel vol met die dozen en dan is het assortiment best groot (je moet niet vergeten dat het eigenlijk een hobbywinkel is, geen kralenwinkel :wink: ).
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Hanneke

kralenwinkels in Dordrecht en omgeving

Bericht door Hanneke » di 31 mei 2005 14:02

Een aantal jaren geleden zat er nog een hobbywinkel opde dubbeldamseweg in Dordrecht. Gerbera, vooral veel voor kralenboompjes en dergelijke. Heeft nu een behoorlijk grote zaak in Zwijndrecht
Groetjes Hanneke

saskia1
Bead Anonymous

Winkel in dordrecht

Bericht door saskia1 » do 28 dec 2006 11:17

ho0ii ik woon in dordrecht en er is een winkeltje in dordrecht niet al te duur ze heeft kralen en allerlei andere dingen voor crea
Dubbeldamseweg Z 49
3314JC Dordrecht
ze heeft nu allerlei kortingen want ze gaat verbouwen hopelijk gaan jullie erheen want ze is egt toppie
saskia 8)

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Re: Winkel in dordrecht

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 28 dec 2006 11:19

saskia1 schreef:ho0ii ik woon in dordrecht en er is een winkeltje in dordrecht niet al te duur ze heeft kralen en allerlei andere dingen voor crea
Dubbeldamseweg Z 49
3314JC Dordrecht
ze heeft nu allerlei kortingen want ze gaat verbouwen hopelijk gaan jullie erheen want ze is egt toppie
saskia 8)
Volgens mij bedoel je Alure Creatief. Daar is al eerder over gesproken in dit zelfde topic.

Gesloten