Nieuwe kralenwinkel in Sneek!

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:
Nieuwe kralenwinkel in Sneek!

Bericht door Miss B » ma 25 apr 2005 09:52

In Sneek zit sinds kort een nieuwe sieraden/kralenwinkel: Si'andre :D Si'andre staat voor SIeraden en ANDeRE verwennerijen. Hier worden originele Swarovski sieraden en andere sieraden verkocht. En verder allerlei leuke spulletjes. Maar het leukste is: Er zijn kralen te koop!!!! :banaan: Eindelijk een echte kralenwinkel in Friesland! :mrgreen: Ik ben er vorige week geweest en er zijn mooie glaskralen, veel metaal (wel wat duurder dan bij webshops) en Swarovski steentjes en kralen. Deze zijn ook wat duurder (logisch als je cdragon en Shirly Habets gewend bent :wink: ) maar superhandig als je snel een paar steentjes nodig hebt! Dus als je in Sneek komt.... Hier is de website en het adres staat er ook op 8) http://www.siandre.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Toedeloe! :D

Serena
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Serena » ma 25 apr 2005 10:12

nou Baukje!! ik ben blij voor je!!
het lijkt me een leuke winkel :D
Afbeelding *SHABBY**

Jolanda Y
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Jolanda Y » ma 25 apr 2005 10:19

Hoi Baukje, ik deel je blijdschap helemaal!!! Mijn zus woont in Sneek, kom daar dus regelmatig. Horen wij ook eindelijk echt bij het kralenwereldje. Binnenkort dus op naar Sneek.

@nneke
Bead Intelligent

Bericht door @nneke » ma 25 apr 2005 12:58

fijn voor jullie :olifant: lachen1 :olifant: lachen1 :olifant: fijn voor jullie

.
.
.
MET KRALEN KOMT ZONNESCHIJN ........

Ayla
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Ayla » ma 25 apr 2005 15:25

Joepieeeeeee, das maar toen minuutjes in de auto voor mij.

Waar zit ie Baukje?

Ayla
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Ayla » ma 25 apr 2005 15:28

Ah al gevonden.

moniek
Bead Dreamer

Bericht door moniek » ma 25 apr 2005 17:55

LEUK!!!! Ik ga in de meivakantie naar Sneek toe te winkelen.
Ga uitzoeken waar die precies zit. Zit de winkel een beetje in het centrum?

Veel kralenliefde van Monique.

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » ma 25 apr 2005 18:56

:lol: Mijn zus woont ook in Sneek! 8) Ik vind het echt leuk dat die winkel daar nu zit! De winkel zit midden in het centrum. Als je rechtdoor loopt vanaf de Xenos, zit hij in het straatje met een klein grachtje in het midden (= suupmarkt) en dan aan de rechterkant van het water :wink: O ja, het valt ook lekker op met een knalrood bord boven de deur en het glinstert in de etalage met allemaal mooie kralen :D

anirac sivknilk
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door anirac sivknilk » vr 29 apr 2005 20:00

oeh leuk!!! maaruh een kleine correctie, in leeuwarden zit sinds vorig jaar al een kralenwinkel. idy li, ze verkoopt veel swarovski en mooie glaskralen.
Ze is niet heel duur ofzo, ik koop niet zo vaak via internet eigenlijk. Ik wil altijd alles even voelen enzo.

Maar ik zal binnenkort eens even een kijkje nemen in sneek

Tina
Bead Discoverer

Bericht door Tina » vr 29 apr 2005 21:38

Hoi hoi,

Waar zit die winkel in Leeuwarden dan? Klinkt goed, misschien een reisje waard!

Hartelijke groeten,
Tina

Ayla
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Ayla » vr 29 apr 2005 21:40

Sinds kort op de kelders.

Weten jullie wel dat er in Franker ook een hobbyzaak is met veel kralen. Le Pantin in de Dijkstraat.

Tina
Bead Discoverer

Bericht door Tina » vr 29 apr 2005 22:01

Dank je, De kelders weet ik wel te vinden!

Tina

Fairy
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Fairy » za 30 apr 2005 00:14

Eueueuhhhh, moeten wij nu ook een kralenshopdag gaan organiseren voor ons Friezinnetjes? :P
Mijn scnoonzus woont dus in Sneek. Volgens haar kan je ook bij de Dewo (ofzoiets) kralen/hobbyspulletjes kopen ??? Ik ga binnenkort toch een keer bij haar logeren en lekker stadten en knutselen. Ik zal mijn licht in Sneek eens opsteken.

Kennen jullie Jacobi in Drachten? Niet superspeciaal maar wel aardig als je er toch bent. Vooral de mixjes van rocailles zijn echt leuk en niet te duur.

Lieve groet van Fairy

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » za 30 apr 2005 12:28

Fairy schreef:Eueueuhhhh, moeten wij nu ook een kralenshopdag gaan organiseren voor ons Friezinnetjes? :P
:doubt: Ahum, dat wordt dus eerst Leeuwarden (is btw niet een kralenwinkel zoals Beadies ed, alleen heel veel Swarovski kralen, lampwork en dingen zoals slotjes enzo) dan naar Sneek en daarna naar Franeker? Lijkt me niet echt een goed plan :lol:

Oh ja, Devo is ook best leuk. Daar hebben ze heel veel Gütermann kralen. Franeker ben ik nog nooit geweest. Jacobi heeft idd leuke rocailles voor een fijn prijsje, maar als je daar toch bent, is er ook nog een hobbywinkel met leuk kralenspul. Ik weet alleen niet meer hoe die winkel heet en de straat weet ik ook niet :oops:

moniek
Bead Dreamer

Bericht door moniek » za 30 apr 2005 17:21

Poppinga, volgens mijn vriendin hebben ze er nu heel veel kralen bij gekregen.

Veel kralenliefde van Monique.

Gesloten