hobbyshop JJ Cijs (Rotterdam) bezoek waard?

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
*Ellen*
Bead Fan
Contacteer:
hobbyshop JJ Cijs (Rotterdam) bezoek waard?

Bericht door *Ellen* » wo 13 apr 2005 18:40

Hallo, is iemand van jullie wel is hier geweest?

Hobbyshop J.J. Cijs
Kleine Beer 3 Rotterdam

Is niet echt een winkel waar ik langs kom, dus wel graag weten of het de moeite waard is (en niet te duur natuurlijk :) )
Groetjes Ellen

joyas
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door joyas » wo 13 apr 2005 18:49

voor kralen vind ik het niet erg de moeite waard. mocht je meerdere hobbies hebben dan wel.

Ik ga er soms heen maar alleen omdat ik ook aan scrappen doe en ze daar wel veel van hebben.

groetjes
natasja
eyes are the windows of your soul

Love-beadies
Bead Producer

Bericht door Love-beadies » wo 13 apr 2005 21:54

Ik kocht er wel regelmatig dingen voordat ik de internetshops had ontdekt zeg maar. Maar ze hebben inderdaad veel dingen voor meedere hobby's en ze zijn ook niet echt de goedkoopste.

Als je er echt een keer langs komt is het leuk om te kijken, maar ik zou er niet speciaal voor naar toe gaan als ik jou was.
Groetjes Ilona

Saskia
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Saskia » wo 13 apr 2005 23:02

Dat is precies wat ik ook zou zeggen. Niet speciaal naar toe gaan maar wel leuk om te 'neuzen' als je in de buurt bent!

Saskia

*Ellen*
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door *Ellen* » do 14 apr 2005 07:45

Okay, dan ga ik er niet speciaal naar toe. T ligt voor mij ook echt buiten de route zeg maar. Woon in Barendrecht, loop stage in de Daniel en school is bij museumpark (bij Dijkzigt)
Maar wie weet... kom ik er ooit nog is in de buurt...

Liefs Ellen

Love-beadies
Bead Producer

Bericht door Love-beadies » do 14 apr 2005 08:05

Avalonia, bij de kubuswoningen is wel leuk. Zij heeft veel kralen, maar is met sommige dingen wel aan de dure kant.
Groetjes Ilona

*Ellen*
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door *Ellen* » do 14 apr 2005 12:21

Ben er twee weken geleden geweest. Iderdaar een leuk zaakje en ze heeft een gezellig vader! hihi. Die man kan véél praten! Gezellig hoor!

Groetjes Ellen

Love-beadies
Bead Producer

Bericht door Love-beadies » do 14 apr 2005 12:34

Ja inderdaad, verstand van kralen heeft ie niet, maar van de rest wel :wink:
Groetjes Ilona

Gesloten