kralenpost

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
ocean
Bead Dreamer
Contacteer:
kralenpost

Bericht door ocean » vr 18 mar 2005 21:13

Ik heb 2 weken geleden een bestelling gedaan bij kralenpost, nu kreeg ik begin vorige week een factuur ervan en dat ik eerst moest overmaken op 1 van hun rekeningen. Dit had ik meteen gedaan en overgemaakt op abn rekening en niet op postbank rekening omdat mijn ervaring is dat postbank er langer over doet met overmaken! Nu heb ik nog geen kralen binnen en heb gister mailtje gesturd wanneer ik mijn besteling kan verwachten nog geen reactie net weer mailtje gestuurd!

Klinkt dit bekend in de oren?

Toen ze nog met oude systeem werkte dat je kralen kreeg en factuur om achteraf te betalen werkte veel beter binnen 2 dagen had ik het toen binnen.

Lijkt mij handiger om via de email d betaling te regelen en niet een factuur sturen per post om vooraf te betalen!

Ik heb deze bestelling bij hun gedaan omdat hun de kralen hadden die ik nodig heb voor een bestelling!

Zo even mijn hartje gelucht! Vind beetje irri dat je bijna 2 weken moet wachten op je kralen als het niet nog langer gaat duren?! :?
<font size=2 color=FF00FF>Groetjes van een kraal verslaafde </font>

famke
Bead Fan

Bericht door famke » vr 18 mar 2005 22:26

Ik heb zelf nog nooit iets via internet besteld (qua kralen dan zeg maar) maar kan me voorstellen dat het erg frustrerend is!

Ik hoop dat het allemaal goed komt!

Groetjes famke

Brigitte
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Brigitte » za 19 mar 2005 08:59

Ja, zo gaat dat daar. Heel jammer, om die reden heb ik deze shop geschrapt van m'n lijstje :( 2 weken vind ik dus gewoon veel te lang, zelfs vanuit buitenland heb ik m'n kralen meestal sneller...... Ik weet het wel, we zijn veeleisend, maar ik vind een week eigenlijk wel de max :wink:
Groetjes
Fimo-Brigitte :-)

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » za 19 mar 2005 11:25

Ik heb idd ook al heel lang niets meer bij ze besteld, niet alleen omdat het zo lang duurt maar ook omdat ik gewoon gek wordt van hun site, veel onoverzichtelijker kan haast niet Afbeelding
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

T@mara
Bead Producer
Contacteer:

Re: kralenpost

Bericht door T@mara » wo 01 feb 2006 19:15

ocean schreef: Ik heb deze bestelling bij hun gedaan omdat hun de kralen hadden die ik nodig heb voor een bestelling!
Aaaah kzit nu (weliswaar een jaar later 8) ) met hetzelfde probleem, ik heb mn bestelling zondag gedaan, en nog niets gehoord. :(

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 01 feb 2006 19:17

haha tja kralenPOST he, dan moet zeker alles, dus ook factuur, per post. :lol:
iig, snap wat jullie bedoelen, had tijd terug boeken besteld, pff wat ging dat langzaam...

Gitta
Bead Fan

Bericht door Gitta » wo 01 feb 2006 19:41

Toevallig heb ik daar zondag wat besteld en had het gisteren al in huis.

Als we het teminste over dezelfde hebben.

http://www.kralenpost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik brand mijn eigen kralen
Groetjes Gitta

T@mara
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door T@mara » wo 01 feb 2006 20:38

Gitta schreef:Toevallig heb ik daar zondag wat besteld en had het gisteren al in huis.

Als we het teminste over dezelfde hebben.

http://www.kralenpost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Jep, we hebben het over dezelfde :)

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » do 02 feb 2006 14:57

sandra schreef:haha tja kralenPOST he, dan moet zeker alles, dus ook factuur, per post. :lol:
iig, snap wat jullie bedoelen, had tijd terug boeken besteld, pff wat ging dat langzaam...
Per postDUIF dan misschien :D nee flauw, de paar (2) keer die ik er besteld heb ging het goed en snel dusss geen klagen, het is niet meerdere keren geweest omdat ik net als Dagmar tegen hun gebruikersonvriendelijke site ben :gek: :gek: :gek: erg jammer want ze hebben leuk spul
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

T@mara
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door T@mara » vr 03 feb 2006 16:23

Pfffff... ik heb vandaag na het sturen van een mailtje me kralen binnengekregen.
Alleen nu staat er op de order --> *Helaas is de lichtgroene 8mm parel op het moment niet leverbaar*
Met als gevolg dat ik nu nóg niet aan me ketting kan gaan beginnen die ik in opdracht maak voor een nicht die gaat trouwen.
Weet iemand misschien een webshop (uitgezonderd kralenshop) die deze parels wél hebben??
Afbeelding

Groetjes Tamara

Sabrina1981
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Sabrina1981 » vr 03 feb 2006 16:26

T@mara schreef:Pfffff... ik heb vandaag na het sturen van een mailtje me kralen binnengekregen.
Alleen nu staat er op de order --> *Helaas is de lichtgroene 8mm parel op het moment niet leverbaar*
Met als gevolg dat ik nu nóg niet aan me ketting kan gaan beginnen die ik in opdracht maak voor een nicht die gaat trouwen.
Weet iemand misschien een webshop (uitgezonderd kralenshop) die deze parels wél hebben??
Afbeelding

Groetjes Tamara
Probeer het eens bij http://www.kralenenkralen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;. Dit hebben veel parels in verschillende kleuren van Gütermann.

Helena
Bead Believer

Bericht door Helena » vr 03 feb 2006 17:37

Zijn dat niet van die Renaissance parels? Die heb ik een tijdje geleden bij de pipoos gekocht, alleen dan in het paars.
Deze zijn van Rayher.
Misschien kun je de importeurs mailen voor verkoopadressen als dit topic verder niets oplevert.
De web-adressen staan in vele hobbybladen bij hun advertentie.
....
Bericht aangepast door moderator Very happy want ook hints over groothandels zijn niet toegestaan :relax: .
Groetjes,
Helena

180sonic
Bead Lover

Bericht door 180sonic » za 14 jul 2007 19:25

ik heb besteld op 11.7 en een bestellingsbevestiging gehad..

kan nergens vinden waarnaar ik het geld moet overmaken
en op de rekening staan geen verzendkosten.. bedrag is 10 euro dus verzenden zal niet gratis zijn neem ik aan.

ik heb gister een email gestuurd met de vraag waar ik het naar moet overmaken. of dat ik dat nog te horen kreeg, en of alles nog op voorraad was.. maar nog niets terug.. :cry:
groetjes nicole

Gesloten