Kralenenkralen.nl bekend ?

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gebruikersavatar
Brigitte
Bead Lover
Berichten:445
Lid geworden op:wo 24 nov 2004 12:08
Locatie:Nieuwerkerk ad IJssel
Contacteer:
Kralenenkralen.nl bekend ?

Bericht door Brigitte » di 15 mar 2005 23:09

Iemand bekend met http://www.kralenenkralen.nl ? Ik zie een tof assortiment Gutermann kralen, en daar werk ik zo graag mee :wink: Wat zijn er hier voor ervaringen met deze shop ?
Alvast bedankt....
Groetjes
Fimo-Brigitte :-)

Gebruikersavatar
Serena
Bead Fanatic
Berichten:1874
Lid geworden op:ma 13 sep 2004 11:15
Locatie:Houten / College Station (Texas, USA)
Contacteer:

Bericht door Serena » di 15 mar 2005 23:30

het is een hele mooie duidelijke site zeg!
mooie foto's, die porcelainen en houten kralen zijn
echt dikke prima! :D
ik ben verder niet bekend met Gutermann, dus
ik weet niet of de prijzen gunstig zijn van deze site,
maar ik zou gewoon bestellen hoor!!
Afbeelding *SHABBY**

Gebruikersavatar
angel
Bead Starter
Berichten:97
Lid geworden op:di 23 mar 2004 20:13
Locatie:hilversum
Contacteer:

Bericht door angel » wo 16 mar 2005 07:27

Wat ik zo kan zien liggen de prijzen van guterman gelijk met in de winkel.... Mooie site!
*** groetjes Jessica*** Afbeelding

Gebruikersavatar
hennie
Bead Hysteric
Berichten:3451
Lid geworden op:do 06 feb 2003 23:40
Locatie:Heerlen
Contacteer:

Bericht door hennie » wo 16 mar 2005 10:48

De mandala (workshop die ik tijdens de kralenmeeting geef) is met kralen van G?termann gemaakt, dus als iemand nog opzoek is naar die kralen, hier kun je ze vinden.

Miss B
Bead Brilliant
Berichten:2557
Lid geworden op:wo 13 okt 2004 16:19
Locatie:Friesland
Contacteer:

Bericht door Miss B » wo 16 mar 2005 12:00

Die site ziet er mooi uit! :D Alleen doet 'ie het niet bij mij :( Alleen de knop verzendkosten werkt. Zijn er meer bij wie de site niet werkt?

Gebruikersavatar
Brigitte
Bead Lover
Berichten:445
Lid geworden op:wo 24 nov 2004 12:08
Locatie:Nieuwerkerk ad IJssel
Contacteer:

Bericht door Brigitte » wo 16 mar 2005 13:00

hennie schreef:De mandala (workshop die ik tijdens de kralenmeeting geef) is met kralen van G?termann gemaakt, dus als iemand nog opzoek is naar die kralen, hier kun je ze vinden.
Wat bedoel je met 'hier kun je ze vinden' , jij verkoopt toch geen kralen ? De mandala vind ik trouwens wel heel mooi, mss toch eens proberen....
Groetjes
Fimo-Brigitte :-)

Gebruikersavatar
patericia
Bead Dreamer
Berichten:709
Lid geworden op:ma 18 okt 2004 18:47
Locatie:Rozenburg zh

Bericht door patericia » wo 16 mar 2005 13:07

Brigitte schreef:
hennie schreef:De mandala (workshop die ik tijdens de kralenmeeting geef) is met kralen van G?termann gemaakt, dus als iemand nog opzoek is naar die kralen, hier kun je ze vinden.
Wat bedoel je met 'hier kun je ze vinden' , jij verkoopt toch geen kralen ? De mandala vind ik trouwens wel heel mooi, mss toch eens proberen....
Dat de kralen van gutermann hier te koop zijn bedoeld ze denk ik

gootje
Bead Intelligent
Berichten:1392
Lid geworden op:do 05 feb 2004 21:37
Locatie:nijmegen

Bericht door gootje » wo 16 mar 2005 14:27

ziet er mooi uit
maar 2.95 verzendkosten :shock: het wordt steeds gekker......daar halen veel shops toch een hoop winst op binnen :?
ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de shops die zoveel verzendkosten vragen een beetje aan het mijden ben
ik koop grotendeels nog bij de shops die voor tpg tarief gaan :wink:

gootje
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
groetjes gootje

Gebruikersavatar
patericia
Bead Dreamer
Berichten:709
Lid geworden op:ma 18 okt 2004 18:47
Locatie:Rozenburg zh

Bericht door patericia » wo 16 mar 2005 14:33

gootje schreef:ziet er mooi uit
maar 2.95 verzendkosten :shock: het wordt steeds gekker......daar halen veel shops toch een hoop winst op binnen :?
ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de shops die zoveel verzendkosten vragen een beetje aan het mijden ben
ik koop grotendeels nog bij de shops die voor tpg tarief gaan :wink:

gootje
Helemaal mee eens. Kijk dat ze nou verzendkosten berekenen als je onder een bedrag zit oke. Maar niet zoveel of het gewoon altijd berekenen. Ik let er ook goed op als ik via internet bestel. Vragen ze te veel dan hebben ze pech en koop ik het ergens anders wel.

Gebruikersavatar
Brigitte
Bead Lover
Berichten:445
Lid geworden op:wo 24 nov 2004 12:08
Locatie:Nieuwerkerk ad IJssel
Contacteer:

Bericht door Brigitte » wo 16 mar 2005 15:56

patericia schreef:
Brigitte schreef:
hennie schreef:De mandala (workshop die ik tijdens de kralenmeeting geef) is met kralen van G?termann gemaakt, dus als iemand nog opzoek is naar die kralen, hier kun je ze vinden.
Wat bedoel je met 'hier kun je ze vinden' , jij verkoopt toch geen kralen ? De mandala vind ik trouwens wel heel mooi, mss toch eens proberen....
Dat de kralen van gutermann hier te koop zijn bedoeld ze denk ik
:oops: tuurlijk, nou snap ik het.... :oops: Enne, idd verzendkosten erg veel en pas vanaf 50 euro portovrij.... Maar weet iemand dan een internetshop waar ze het Gutermann assort. ook hebben ? Die ben ik, behalve deze dan, nog niet tegengekomen :?
Groetjes
Fimo-Brigitte :-)

Gebruikersavatar
Chantal
Bead Dreamer
Berichten:744
Lid geworden op:do 15 jul 2004 13:53
Locatie:Weesp
Contacteer:

Bericht door Chantal » wo 16 mar 2005 16:21

Bij http://www.kralenpost.nl" onclick="window.open(this.href);return false; hebben ze Guterman kralen
Groetjes,
Chantal

Gebruikersavatar
hennie
Bead Hysteric
Berichten:3451
Lid geworden op:do 06 feb 2003 23:40
Locatie:Heerlen
Contacteer:

Bericht door hennie » wo 16 mar 2005 16:38

Maar kralenpost verkoopt geloof ik geen piramide kralen. Maar voor de mandala heb je gewoon 6 mm facet of piramide kralen nodig die kun je wel op meer sites vinden en de rocailles van 2 mm zijn ook wel te vinden. Ik had zo gauw niet naar de verzendkosten gekeken, inderdaad veel, maar als je ergens speciaal naar toe moet reizen ben je ook geld kwijt. Het ligt er ook aan of je ver van een winkel af woont. Ik heb de kralen bij pipoos gekocht.

Miss B
Bead Brilliant
Berichten:2557
Lid geworden op:wo 13 okt 2004 16:19
Locatie:Friesland
Contacteer:

Bericht door Miss B » wo 16 mar 2005 17:37

De site doet het nu wel bij mij :) De verzendkosten zijn idd hoog, maar de kralen zitten in buisjes verpakt en als je veel G?termann besteld, kan dat een grote envelop worden of zelfs een pakketje. Dan is ?2,95 niet eens zo veel! :wink:

Gebruikersavatar
Stéphanie
Bead Dreamer
Berichten:713
Lid geworden op:zo 23 feb 2003 11:44
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » wo 16 mar 2005 18:56

Ziet er goed uit! Bedankt voor de tip, het G?termann assortiment van de Pipoos is een beetje veranderd, maar hier kan ik nog wat kleurtjes krijgen die ik bij de Pipoos niet meer kan vinden :).
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

La Moon
Bead Producer
Berichten:1082
Lid geworden op:vr 22 okt 2004 12:13
Locatie:Dordrecht
Contacteer:

Bericht door La Moon » wo 16 mar 2005 19:12

Maar bedenken jullie dan ook dat bij die verzendkosten dat nhet bijv. 3,50 is voor MAAKT NIET UIT WAT VOOR GEWTICHT.. STel je besteld hele goedkope maar ZWARE glaskralen..is het al aardigveel verzendkosten en volgens mij zit je bij verzendkosten ook nog is met administratie kosten..Niet lullig bedoelt he..:P Maar volgens mij verliezen zomige er zelfs op..Toch?

Groetjes van de NIET LULLIG bedoelende Mirjam:P
:lol:
Groetjes Mirjam


Gesloten