Kralenboutiek??!!

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Sharon_M
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Sharon_M » za 16 okt 2004 10:37

Kweep schreef:
maar ik zou eerst maar eens je internet explorer updaten:

eerst ff opschonen: Extra > Internet opties > Geschiedenis wissen

De kans is namelijk groot dat die melding die je nu krijgt gewoon uit je internethistorie komt.
Ik heb net de geschiedenis gewist en kan er nog steeds niet opkomen. Dat servicepack durf ik niet te installeren, heb al van verschillende mensen gehoord dat ze toen helemaal problemen kregen met de computer.

Groetjes Sharon

Kweep
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Kweep » za 16 okt 2004 11:47

Sharon_M schreef:
Ik heb net de geschiedenis gewist en kan er nog steeds niet opkomen. Dat servicepack durf ik niet te installeren, heb al van verschillende mensen gehoord dat ze toen helemaal problemen kregen met de computer.

Groetjes Sharon
Ik heb m ook geinstalleerd, niks mis mee.

Wat je nog kan proberen is Extra > Internet Opties > Bestanden verwijderen
Kweep......

kralenboetiek
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door kralenboetiek » za 16 okt 2004 22:57

Hallo Allemaal,

Ik lees dat sommigen niet op mijn site kunnen komen :twisted: :twisted: Er zijn geen problemen met de site en er komen ook bestellingen binnen.

Ik vind het heel vervelend maar ik zou echt niet weten hoe het kan. Ik zal de beheerder van de site eens vragen of hij een oplossing weet.

Myra

Victoria
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Victoria » za 16 okt 2004 23:44

Hoi Myra,

Ik kan er ook niet op :cry: :cry:
Ik heb niks aan mijn computer instellingen veranderd, dus :cry: :cry:
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

brides
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door brides » zo 17 okt 2004 07:25

hoi myra

ik heb verder ook niks verandaert aan mijn comp in een keerkwam ik er niet meer op dacht eerst dat het aan mijn comp lag maar bij mijn ouders mijn zus en mijn buren komen er ook niet op ik hoop dat dit gouw opgelost is want ik mis de kralenboutiek toch wel :wink:
groeten van brides

sharon
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door sharon » zo 17 okt 2004 10:12

Ik kom er wel op, heb ook gewoon een bestelling geplaatst, raar!

char
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door char » zo 17 okt 2004 10:31

Kweep schreef:
Sharon_M schreef:

Groetjes Sharon

Mocht je toch nog besluiten op Service pack2 binnen te halen: zet je antivirusbescherming uit! Ik had het niet gedaan en na de installatie werkte Norton antivirus niet meer.
Groetjes,
Suzanne
Afbeelding

Victoria
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Victoria » zo 17 okt 2004 11:57

char schreef:
Kweep schreef:
Sharon_M schreef:

Groetjes Sharon

Mocht je toch nog besluiten op Service pack2 binnen te halen: zet je antivirusbescherming uit! Ik had het niet gedaan en na de installatie werkte Norton antivirus niet meer.
ja dat is precies wat ik bij "kletspraat" ook zei, want hij vraagt op een gegeven moment met welke fire wall je werkt :wink:
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)

Kweep
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Kweep » zo 17 okt 2004 16:29

Victoria schreef:
char schreef:
Kweep schreef: Ik heb m ook geinstalleerd, niks mis mee.

ja dat is precies wat ik bij "kletspraat" ook zei, want hij vraagt op een gegeven moment met welke fire wall je werkt :wink:
Met McAfee geen probleem, maar k heb de firewall in mn modem/router zitten dus niet op mn pc zelf
Kweep......

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » zo 17 okt 2004 22:36

brides schreef:hoi myra

ik heb verder ook niks verandaert aan mijn comp in een keerkwam ik er niet meer op dacht eerst dat het aan mijn comp lag maar bij mijn ouders mijn zus en mijn buren komen er ook niet op ik hoop dat dit gouw opgelost is want ik mis de kralenboutiek toch wel :wink:
Ik kom er ook niet op!

brides
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door brides » zo 17 okt 2004 22:43

Kweep schreef:
Victoria schreef:
char schreef: Mocht je toch nog besluiten op Service pack2 binnen te halen: zet je antivirusbescherming uit! Ik had het niet gedaan en na de installatie werkte Norton antivirus niet meer.
Met McAfee geen probleem, maar k heb de firewall in mn modem/router zitten dus niet op mn pc zelf

ik heb dus alles gedaan wat het zou kunnen zijn maar niks werkt gooi dadelijk dat ding naar buiten wordt helemaal gek er van
groeten van brides

kralenboetiek
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door kralenboetiek » di 19 okt 2004 20:28

Hallo,

Ik had de beheerder gemaild maar kreeg nogal een onnozel antwoord terug. Tja internet is wel eens offline!!!!! :twisted: :roll: Ze wisten het dus ook niet.

Maar ik heb een oplossing gevonden hopenlijk, bij iemand die er ook niet op kon lukte het zo wel.

Als je via http://www.winkelplein.nu/kralenboetiek/" onclick="window.open(this.href);return false; probeert schijnt het te lukken.

Groetjes Myra

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » di 19 okt 2004 20:58

Ja, nu lukt het wel! :D

meggie
Bead Addict

Bericht door meggie » di 19 okt 2004 21:09

ja bij mij ook!

Sharon_M
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Sharon_M » di 19 okt 2004 21:11

Bij mij doet ie het nu ook, gelukkig maar!!

Groetjes Sharon

Gesloten