Heeft iemand ervaring met deze shops?

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
sharon
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door sharon » vr 27 aug 2004 15:02

Hallo Eelke,

Spannend h?. Via Paypal krijg je natuurlijk gelijk een bevestiging dat je betaald hebt.. Wat ik mij nog kan herinneren is dat ik van de shop zelf een mailtje kreeg wanneer ze de spullen op de bus doen. Ik vond het een fijne shop.

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » za 28 aug 2004 16:21

Hoihoi,

Jaaa ik kreeg net een mailtje dat het vandaag verstuurd wordt! ben helemaal blij omdat ik geen bestel bevestiging had ofzo en wel betaald dacht ik al o o!
Maar nu maar geduldig wachten!

bedankt!

sharon
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door sharon » za 28 aug 2004 21:21

Ja komt allemaal best goed, ze hebben mooi spullen en goede kwaliteit. Bij mij was het ook super snel binnen. Volgens mij sturen ze de ene keer wel een bevestiging en de andere keer niet. Succes met wachten :wink:

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » di 31 aug 2004 11:57

Jaa ze zijn zooo snel!!
Kreeg zondag berichtje dat het verstuurd was!!! EN heb het vandaag dinsdag al in huis!!

Ze hebben het verstuurd in een grote platte envelop terwijl ik een kleine had gekozen! en hoefde niets extra te betalen!! Yihaa!!!
En mooie kralen! en zo veel!!!!

En over dat douane gedoe.. ik had voor iets meer als $40,00 besteld.. en er zat een sticker op voor de douane met waarde $15,00 dus dat doen ze om ze om de tuin te leiden denk ik .. das wel cool!

Ik heb gewoon echt mega mega veel kralen nu en oorhaken.. ben helemaal blij blij blij.

Dank voor de tip!! (heb nu weer een plek om veel te veel geld uit te geven.. nu ik dit ook durf.... )
Groetjes!

alpha
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door alpha » di 31 aug 2004 12:43

:lol: Dat had ik ook! Ik heb er nu alleen zo veel dat ik eigenlijk niet weet waar ik moet beginnen... stom he?!
Afbeelding groetjes Leonie Afbeelding

Gesloten