Waarschuwing voor verkoper gemcreations op ebay!!!

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Pandora
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door Pandora » vr 05 sep 2003 21:13

Het is afgelopen. Ik had m'n geduld volledig verloren met deze mensen en m'n vriend heeft het daarom van me overgenomen, om te voorkomen dat de boel helemaal zou escaleren.
Hem antwoordden ze dus dat mijn neutrale feedback niet te lezen zou zijn voor hun Amerikaanse klanten en dat die daarom hun hele handelstak met de VS af zou snijden.

Omdat ik toch het idee begon te krijgen dat ze die rechtszaak echt zouden gaan starten, heb ik er uiteindelijk toch maar in toegestemd om m'n feedback te laten verwijderen. Het duurt waarschijnlijk nog een paar dagen voor dat geregeld is, hopelijk waarschuwt mijn feedback dus toch nog een paar mensen.

Voel me wel een beetje een loser, maar ben wel van de zenuwen en de stress af......

Piërra
Bead Believer

Bericht door Piërra » vr 05 sep 2003 21:45

Een loser ben je niet hoor!!!! Die mensen van gemcreations d?t zijn pas losers!
Liefs,
Piërra
With every bead of my heart...

Pandora
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door Pandora » vr 05 sep 2003 21:48

Dank je, Pi?rra

Piërra
Bead Believer

Bericht door Piërra » vr 05 sep 2003 21:51

Graag gedaan! :D
Liefs,
Piërra
With every bead of my heart...

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 05 sep 2003 21:54

wat voor feedback had je er dan eigenlijk staan?
volgens mij is dit juist wat ze wilden bereiken, maar ik geef je groot gelijk: je kan je tijd en energie beter ergens anders aan besteden dan aan deze gekken, dussuh:
:banaan: :applaus: :olifant: :yes: :banaan: :applaus: :olifant: :yes: :banaan: :applaus: :olifant: :yes:

Pandora
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door Pandora » vr 05 sep 2003 21:59

feedback oordeel: neutraal
bijgaande opmerking: snelle transactie, maar helaas zeer bot contact na vraag over verzendkosten

Het staat er nog wel, denk ik: http://www.ebay.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
dan zoeken, zoeken op verkoper (gemcreations)
en dan klik je op het getal achter hun naam, dat getal geeft het aantal feedbacks weer. Er staan er drie van mij (Jeneverbes) tussen, twee positieve en dus 1 neutrale

sweety
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door sweety » vr 05 sep 2003 22:00

Dit verklaart wel waarom ze alleen positieve feedbacks hebben! Maar ik snap wel dat je er liever vanaf bent!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 05 sep 2003 22:03

op http://cgi2.ebay.nl/aw-cgi/eBayISAPI.dl ... ck_reviews" onclick="window.open(this.href);return false; dus

wat een stelletje sukkels zeg...alsof er nix ergers in de wereld bestaat. bleh....ach wat, gelukkig is het nu afgehandeld.

moshi-moshi
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door moshi-moshi » vr 05 sep 2003 23:01

Eerst en vooral Maartje ik geef je gelijk dat je van deze stress af wilt en dus toegegeven hebt. Maar het blijft schandalig dat Ebay in deze niks van zich laat horen. Blijkbaar vinden ze het normaal, dat verkopers klanten die niet voor 110% tevreden zijn, zo intimideren dat ze hun mond houden. Die feedback op Ebay stelt dus eigenlijk niets voor. Kunnen ze net zo goed weg laten want het representeert niks.
Hufterig gedrag van individuelen blijf je houden en dus vind ik Ebay eigenlijk de grootste boosdoeners. Zij laten dit gesol met hun regels gewoon toe en gooien daarmee hun eigen goeie naam te grabbel. Ik kijk wel uit voordat ik wat via Ebay koop want daar heerst namelijk blijkbaar het recht van diegene met de grootste muil.

Maar Maartje, voor jou hoop ik dat je nu weer lekker kan bezighouden met leuke dingen, zoals mooie sieraden maken bijvoorbeeld :)

kralenboetiek
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door kralenboetiek » vr 05 sep 2003 23:52

Hoi Maartje,

Ik heb alles met open mond zitten lezen, maar ik begrijp je wel hoor! Wat een stelletje mispunten.

Eigenlijk moeten we ze nu met zn allen bombarderen met email, zodat ze nog wel een beetje last hebben. Natuurlijk wel netjes maar in de trant van dat we nooit bij hun zullen kopen.

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » za 06 sep 2003 08:49

Verschrikkelijk!! Hoe durven ze!!
Je bent echt geen loser hoor!!

En Myra, dat is geen slecht plan van je.
Veel liefs,
Marlies

Annemieke
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Annemieke » za 06 sep 2003 08:51

Hoi Maartje,

Je bent, in mijn ogen, zeker geen loser!!! Zulke dingen vreten tijd en vooral energie en die kun je beter in bv. je kralen steken dan in van die knurftige mensen!
Geen loser dus, gewoon verstandig dat je ervan af wilt!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 06 sep 2003 10:24

ik heb ook de neiging ze te gaan mailen, maar ik ben bang dat je daar nix mee bereikt, laat ik het 'negatieve verspilling van je energie' noemen. ;) als je nou op een eenvoudige manier anoniem kan mailen...er zijn van die humor sites waarmee je anoniem kan mailen, kan het daarmee proberen. ;) maar dan krijgen de humor sites zeker weer de volle lading op zich....

Pandora
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door Pandora » za 06 sep 2003 12:14

Hoi meiden,

in jullie plaats zou ik ook heel erg de neiging hebben om die eikels te gaan mailen, want dat heb ik nu ook: het gezeik is voorbij, nu kan ik ze gevaarloos uitschelden....
Maar als jullie dat doen, laat dan in hemelsnaam niet weten dat jullie alles van mij weten, of dat het hele verhaal hier staat.
Straks krijg ik nog een rechtszaak aan m'n broek wegens laster of iets dergelijks....en daar zal dan wel een nog grotere schadevergoeding aan vast zitten. Ik zie het ze wel doen.
En geloof me, ik heb echt geen zin om met die gasten in een rechtszaal terecht te komen....

Ik ben heel blij met alle gedeelde verontwaardiging.....gedeelde verontwaardiging is halve verontwaardiging!!

Veel liefs,
Maartje

Gesloten