Leuke kralenmixen!

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Alice69

Bericht door Alice69 » do 31 jul 2003 09:42

Nou, ik denk toch dat je iets niet goed doet :?

Voordat je op add card klikt, moet je natuurlijk w?l eerst invullen w?t je wilt hebben. Als je toch onder t plaatje van de kralen kijkt, zie je daaronder staan

1/2 kilogram: 25.00 Quantity Desired:
1 kilogram: 45.00 Quantity Desired:

Je moet dan in het vakje achter desired (gewenst) w?l een 1 invullen natuurlijk! En daarna add card. Je komt dan automatisch al in je winkelwagentje terecht. Op de back knop van je browser (links bovenaan dus) kun je weer terug gaan en verder winkelen.

Fleur
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Fleur » do 31 jul 2003 09:45

Ik heb het gevonden hoor, het duurde inderdaad even voordat ie was geladen...sorry :oops:
Nog een laatste vraagje: Wat heb je hier ingevuld?

3. Select Delivery Method
$ 5.75 for UPS Ground
$ 9.80 for 3 Day UPS
$ 12.95 for 2 Day UPS
$ 29.38 for UPS Overnight
$ 0.01 for usps & International to be added later

Lastig ben ik he ;-) Ik heb alleen nog nooit bij een buitenlands bedrijf besteld, wil het daarom even goed uitzoeken.
Afbeelding Groetjes Marije

Alice69

Bericht door Alice69 » do 31 jul 2003 09:48

Geeft niks hoor! Het maakt niet uit wat je invult bij die verzendwijzes, omdat die dat zelf doet. Je vult gewoon de gegevens van je cc in en de rest wat ze vragen (naam, adres enzo) en je emailadres. (Staat allemaal aangegeven hoor).

Je krijgt dan eerst een mailtje waarin staat dat ze je order hebben ontvangen.

Daarna krijg je een mailtje waarin ze de verzendkosten aan je doorgeven, en hier moet je dan op reageren (melden dus dat je akkoord gaat) en dan pas wordt het bedrag afgeschreven en gaan ze het verzenden.

Het is ook ingewikkeld hoor als je het voor het eerst doet, ,h?...Welke heb je besteld? Ik ben benieuwd!

Alice69

Bericht door Alice69 » do 31 jul 2003 09:50

PS: bij die verzendwijzes vult ie automatisch '$ 0.01 for usps & International to be added later' in, omdat het dus later berekend wordt.

Fleur
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Fleur » do 31 jul 2003 09:53

Ik heb nog niets besteld :roll:
Ik heb geen creditcard en moet 'm dus van mijn vriend lenen en die vertrouwt het allemaal nog niet zo :roll:
Ik wil, als ik ga bestellen, de millefiori en de medium chevronmix bestellen. Ik was al heel lang op zoek naar deze kralen, maar kan ze hier in Nederland eigenlijk niet heel goedkoop vinden....En dit is helemaal niet duur!

Petra
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Petra » do 31 jul 2003 11:21

Ik heb even snel gekeken...echt een geweldig assortiment. Toch maar achter een credit card aangaan. Ik vind het eigenlijk een beetje eng maar het aanbod op sommige buitenlandse sites is toch wel erg interessant!~
Bedankt voor de tip!

Fleur
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Fleur » do 31 jul 2003 13:06

Helaas wil mijn vriend zijn creditcard niet uitlenen, hij vindt het onveilig :cry:
Nu zag ik dat je ook kunt betalen met paypal. Heeft iemand hier wel eens gebruik van gemaakt en is dat wel op een veilige manier?
Ik ben benieuwd of iemand hier iets meer over kan vertellen... :wink:

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » do 31 jul 2003 14:13

Ik heb en gebruik Paypal nu ongeveer 2 jaar en ik vindt het geweldig! Je moet je aanmelden met een creditcard! ja weer dat rotte ding ;) maar het is een stuk veiliger als iedere keer je creditcard gegevens geven! lees anders alles even na op http://www.paypal.com" onclick="window.open(this.href);return false; dat is makkelijker dan alles uitleggen zo! Als je eenmaal aangemeldt bent kan je van de creditcard overstappen op een bankaccount dat is wat ik ook hbe gedaan!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Fleur
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Fleur » do 31 jul 2003 14:33

Sorceress schreef:Ik heb en gebruik Paypal nu ongeveer 2 jaar en ik vindt het geweldig! Je moet je aanmelden met een creditcard! ja weer dat rotte ding ;) maar het is een stuk veiliger als iedere keer je creditcard gegevens geven! lees anders alles even na op http://www.paypal.com" onclick="window.open(this.href);return false; dat is makkelijker dan alles uitleggen zo! Als je eenmaal aangemeldt bent kan je van de creditcard overstappen op een bankaccount dat is wat ik ook hbe gedaan!
Hoi Ria,

Ik heb al gekeken op de site, maar word er niet echt wijs uit. Mijn vriend leest het vanavond allemaal even. Het gaat tenslotte om zijn creditcard.
Als ik het goed heb gelezen heb je dus later alleen een bankrekening online en heb je geen creditcard meer nodig?
Het probleem is dat we bang zijn dat de creditcardgegevens "gestolen" worden en dat er van alles op jouw naam gekocht wordt :roll:

Ik hoop dat mijn vriend paypal wel wat vindt want ik wil die mooie kralen niet graag laten schieten :wink:

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » do 31 jul 2003 14:36

Met paypal is de kans daar kleiner op want je hebt infeite gewoon een rekening daar! En je kan alleen maar geld afschrijven als je inlogt met je password en gebruikersnaam dat zijn dus dingen die je NOOIT EN TEN NIMMER aan een derde doorgeeft!! ook niet als ze erom vragen in emails want Paypal zal je dat nooit vragen! maar er zijn wat sneaky dieven geweest die het op die manier proberen en zo je paypal account leeg halen! Je krijgt trouwens ook netjes een heel overzicht met wat je wat je ontvangen of uitgegeven hebt!! maar lees het allemaal rustig door!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

wend
Bead Starter

Bericht door wend » do 31 jul 2003 15:29

Hoi Alice69,

Ze hebben inderdaad wel erg mooie en goedkope kralen. En de dollar staat momenteel lekker lag t.o.v. de euro!

Wil je laten weten wanneer je de kralen hebt ontvangen en of het allemaal goed gegaan is? Ik wil zelf ook graag bestellen, maar hoor natuurlijk eerst graag uit ervaring dat het allemaal goed verloopt bij die site.

Ach ja, en ik kom net terug van vakantie dus de komende maand zit het er financieel toch nog niet in om zoveel kralen te bestellen.

Groetjes, Wendy

Fleur
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Fleur » di 12 aug 2003 12:14

Hoi hoi,

Had vorige week een halve kilo Medium Chevron Mix kralen besteld op deze site:

Afbeelding

En heb ze nu al binnen! Een nadeel vind ik de shippingkosten. Die bedroegen $13,80 terwijl ik bij een ander Amerikaans bedrijf $5 betaalde. Misschien zit het verschil in dat ik deze kralen in een doosje kreeg en de andere kralen gewoon in een envelop.
Hoe dan ook de kralen zien er mooi uit en de service is ook prima!

wend
Bead Starter

Bericht door wend » di 12 aug 2003 12:51

Bedankt voor je reactie Marije. Nu ik weet dat het goed zit, ga ik daar ook eens berg kralen bestellen :D

En heb je het nu met paypal betaald?

Fleur
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Fleur » di 12 aug 2003 12:57

ja ik heb met paypal betaald, werkt heel erg goed :D :wink:
De kralen waren wel een beetje stoffig, maar ik heb ze afgespoeld en ze glimmen weer ;-)

moshi-moshi
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door moshi-moshi » wo 13 aug 2003 21:58

Een leuke site (iig qua kralen dan :wink: ). Ook het zilver is niet zo duur. Ik mag van mezelf voorlopig even niks meer kopen :roll: maar ik ga er vast een keer bali spacers enzo bestellen. Ook zo'n paypal accountje lijkt me wel wat.
Goeie tips!

Gesloten