ZWOLLE OF GRONINGEN?????

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
pickwick
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door pickwick » ma 23 aug 2004 14:25

morgen is het zover, dan ga ik met mn mamanaar de stad zwolle, ik laat zeker even wete hoe het was....wel balen, want ik krijg morgen ook mn kralen van creadream binnen, tja het is het een of het ander natuurlijk haha

liefs lieselot
leave me the birds and the beads....

pickwick
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door pickwick » di 24 aug 2004 19:58

hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi

ik ben weer terug, t was errug leuk in zwolle. ik heb veel gekocht, omdat ik gister avond ineens voor 28 euro een paar dingen verkocht heb, dus ik had wat meer geld...

dus bij de xenos: een zak kleine herfstblaadjes in herfst kleuren daar ga ik gaatjes in maken en een ketting van maken, of twee hihi

blokker: doosje witte kraaltjes mini, voor 1 euro

bij sassenpoort hobbywinkel: stelt niet veel voor, maar heb er wel wat gekocht, veel rood en een heel klein beetje blauw...hahaha

bij widaro: voor 35 euro (schrikkkk) kralen gekocht, ze hebben echt hele mooie dingen daar, ook sieraden, maar daar heb ik niet naar gekeken. het assortiment is niet heeeel groot, maar heeeeeeeeeeel mooi en zeker de moeite waard

pickwick
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door pickwick » di 24 aug 2004 20:02

oei was nog niet klaar met vertellen:

dus dat was errug leuk, mn moeder is wat anders gaan doen, want ja had haar er liever niet bij, omdat het zo lang duurde en zoveel koste, dan voel ik me wat opgelaten, ga dan liever ff alleen kijken en kopen haha

to taxiedie niet geweest, mijn moeder kan niet zover lopen, niet om het lopen, maar wegens andere dingen het is te druk dan. dus ik heb ov dus kan een keer daar heen alleen,

heeeeeeeeeeel misschien ga ik donderdag naar groningen, ik moet dan naar het ziekenhuis voor mijn oren, als mn vader mee gaat met de auto, dan zet hij me in t centrum af...maar als mn moeder meegaat, dan moet ik rijden (lees: rijden is dan te druk, ochtend spits) dus dan kan ik niet de stad in, dus ff afwachten.

en nog iets, morgen staan mijn sieraden op rommelmarkt in coevorden, als dat goed verkoopt ga ik cker geld uitgeven in groninge, als ik heen ga hahaha

dus dat was het. zwolle is voor kralen best de moeite waard.

liefs lieselot

angel02
Bead Reader

Bericht door angel02 » vr 27 aug 2004 17:24

:D OOOOO Widaro is leuk he!!

Ze hebben niet mega veel maar wel hele mooie spullen.
En ik kan daar altijd heel veel inspiratie opdoen!

Veel plezier met de kralen!!
Groetjes Lettie

pickwick
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door pickwick » vr 27 aug 2004 17:26

thanx :D

alpha
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door alpha » vr 27 aug 2004 17:36

Hey :!: Ik sta morgen ook in Coevorden :!: :!: Met de schakelarmbanden dan. Sta je er zelf? En dan op de rommelmarkt of in de stad??? Ik sta in de Friesestraat.

Ik wist helemaal niet dat er een rommelmarkt was... :?:
Afbeelding groetjes Leonie Afbeelding

Bianca72
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Bianca72 » vr 03 sep 2004 07:13

Hallo,

Jammer genoeg zie ik het nu pas maar je hebt nog een winkel gemist in Zwolle. We hebben namelijk sinds 1 mei een hobbywinkel geopend in het centrum en we hebben meer dan 1000 verschillende soorten kralen.
We krijgen al veel mensen uit andere steden in onze winkel en die vinden het juist heerlijk dat ze bij ons rustig kunnen neuzen omdat het nog niet zo druk is.
Dus dames Zwolle wordt ook een leuke stad om een keer aan te doen.

We zitten op het A-plein 15.

Oja we zijn ook op internet te vinden onder kraalshop.nl

Groetjes
Bianca

Gesloten