kettingen

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » di 15 jun 2004 12:12

Jolanda van soest schreef:wat leuk jullie hebben allemaal nieuwe foto's !! ahum , nee, heeft hier niks mee te maken maar goed :oops:
dankje met dank aan Miekel!

Jolanda van soest
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » di 15 jun 2004 12:15

:lol: nou dan is het goed hoor :wink: :lol:

Is idd gaaf zo'n modeshow met alles erom heen!!! De stap naar party's is dan al niet zo groot meer.

Kiki
Bead Lover

Bericht door Kiki » za 19 jun 2004 20:46

Mar-JoYa schreef:Bijna allemaal voor anderen, anders is de hobby niet te onderhouden. Ik maak veel voorraad en die show ik dan op mijn werk, heb veel bij me naar verjaardagen, kunnen ze altijd toevallig tevoorschijn komen.... :wink: en werk ook aardig op bestelling......heel enkel maak ik iets waar ik geen afstand van wil doen, die hou ik dan zelf
Marjo.
Ik heb even op je site gekeken, er staan werkelijk mooie sieraden bij. Ik heb een vraagje over ZLZT01. Zelf heb ik een ketting gemaakt met een aantal tussenzetsels. Het probleem bij mij is dat er steeds een tussenzetsel drait en ik er niet achterkom waarom.Meestal is dat het tussenzetsel naast de middelste (onderste)
Groetjes
Kiki
The next bracelet is just a bead away

Afbeelding

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » za 19 jun 2004 20:57

Kiki schreef:
Mar-JoYa schreef:Bijna allemaal voor anderen, anders is de hobby niet te onderhouden. Ik maak veel voorraad en die show ik dan op mijn werk, heb veel bij me naar verjaardagen, kunnen ze altijd toevallig tevoorschijn komen.... :wink: en werk ook aardig op bestelling......heel enkel maak ik iets waar ik geen afstand van wil doen, die hou ik dan zelf
Marjo.
Ik heb even op je site gekeken, er staan werkelijk mooie sieraden bij. Ik heb een vraagje over ZLZT01. Zelf heb ik een ketting gemaakt met een aantal tussenzetsels. Het probleem bij mij is dat er steeds een tussenzetsel drait en ik er niet achterkom waarom.Meestal is dat het tussenzetsel naast de middelste (onderste)
Groetjes
Kiki
Allereerst dank voor het compliment :oops:

Bij deze ketting draait het niet door de manier van sluiten met het sluitinkje dus aan dat oogje; als degene die hem omdoet wel zorgt dat alles recht om gaat... en door de ringetjes, bij gekettelde kettingen wisselt het bij mij heel erg, als je de zoekfunctie checkt vind je er een topic over, waar wat tips staan ter voorkoming. Denk ook dat het met het kettelen te maken kan hebben, als het ene oogje zeg maar links om en de andere rechtsom gaat, als je me snapt :?, maar dat weet ik niet zeker. Bij gebruik van ringetjes draait het bij mij eigenlijk niet...dus daar kan ik je niet mee helpen :(
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » zo 20 jun 2004 07:56

Haha, hier nog iemand die nauwelijks sieraden draagt. :oops: Als ik iets nieuws heb gemaakt dan draag ik het een paar keer en daarna ligt het weer ergens in een hoekje te kijken...
Ik vind het idd ook gewoon leuk om te doen. Ben blij dat ik ook redelijk wat verkoop, anders had ik toch een probleempje! :lol:

poing
Bead Hysteric

Bericht door poing » zo 20 jun 2004 10:31

ik draag heel graag ringen, zonder ga ik de deur niet uit, en armbandjes draag ik ook heel veel, maar kettingen, nou ja, nu heb ik er toevallig ??ntje aan, een sterretje aan zon zileveren 'bolletjes'ketting.het sterretje verkleurt door de warmte, das wel leuk, en soms draag ik er ook een met kersjes aan, zelf gedaan met nietstiften, maar anders niet hoor, armbanden vind ik veel leuker, en enkelbandjes voor in de zomer vind ik ook errug leuk. zon sieradenparty lijkt me wel leuk!! probleem is dat ik maar errug weinig sieraden heb, en hoe doen j ullie dat dan bij armbanden, iedereen heeft tocht een andere dikte polsen??!!!!
ipoingtudut

Gesloten