winkelen in Alkmaar

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » do 13 mei 2004 07:18

En hoe was het :?: Veel gekocht :?:
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » do 13 mei 2004 07:33

Pee schreef:En hoe was het :?: Veel gekocht :?:
ben ook benieuwd!

Jacqie
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Jacqie » do 13 mei 2004 08:04

owww hou op, schei uit. Totaal verkeerde planning dus. We moesten kleren hebben voor een bruiloft voor MORGEN! Afgelopen weekend al gezocht in Amsterdam en Amstelveen. Dus dachten zullen het wel vinden in Alkmaar! Ik was gauw klaar, maar voor mijn man was het een ellende hoor. We hebben de hele middag lopen sjokken, ik was kapot en zijn nu nog niet klaar. Ben dus alleen bij Soho geweest, en had geen puf meer (dat wilt heel wat zeggen!, om bij het Palet naar binnen te gaan al zag dat er enorm leuk uit!) Dus helaas niet veel gekocht, een paar metaal kralen bij Soho. We zijn wel vaker in Alkmaar gaan winkelen maar wist de kralenshops nooit te vinden. MAAR VOOR DE VOLGENDE KEER WEET IK HET WEL ALLEMAAL TE VINDEN!!!!!! Dus ga zeker nog een keertje heen hoor! Ik zit hier uitgeblust en met rugpijn op mijn werk. Alkmaar is zowieso gezellig om te shoppen hoor meiden!

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » do 13 mei 2004 20:32

Erg jammer dat de dag niet was zoals je gewild had! Maar als je in de buurt woont is het makkelijk om nog eens alleen naar de kralenwinkels te gaan.
Ik zal je tip onthouden, als ik nog eens ga winkelen *als mijn knie dat tenminste toelaat*
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

sharon
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door sharon » vr 14 mei 2004 20:49

Ehm balen, nou ja een volgende keer dan maar!

Jacqie
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Jacqie » za 15 mei 2004 09:38

Dat is wel zeker!!!!

Gesloten