zeeland

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Jessica
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Jessica » ma 19 jan 2004 19:18

ben je bekend in goes
Groetjes Jessica

Jessica
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Jessica » ma 19 jan 2004 19:27

ik kom uit terneuzen dus dan kom ik als ik het goed heb goes zuid binnen dan pak je die grote rontonde 3 kwart bij de kleine ga je rechten door en bij de stoplichten ga je rechts af maar dat loopt op een duur dood maar aan de zijkant kan je betaald parkeren en loop je naar dat dode eind toe en dan loop je gelijk de eerst straat in en dat is de S H Hendriksk dijk en daar is het. ik hoop dat ik het goed heb uit gelegt ander moet je ff op de goudegids site kijken daar heb je er een plattegrond bij maar die vin ik heel onduidelijk want wij hadden er toen 3 kwartier over gelopen terwijl het maar 5 minuten was van het molenplein waar je kan parkeren voor een heledag voor maar 2 euro. ik hoop dat je er wijs uit kan.
Groetjes Jessica

Dylano
Bead Interested

Bericht door Dylano » ma 19 jan 2004 19:27

Is de afstand Krabbendijke - Terneuzen te overbruggen denk je ?????????? We hebben nu tenminste een tunnel !!!!!!!!!!!
Merk jij ook dat er op het gebied van sieraden zelgf maken helemaal niets is in Zeeland??

Jessica
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Jessica » ma 19 jan 2004 19:30

daar heb je gelijk in ik ben inpreciepe verplicht om naar goes of middelburg tegaan of via internet.
maar in goed heb je ook nog een hobby winkel en daar kan je ook kralen en hangers en noem het maar op vinden en die vin ik niet zo duur hij is goedkoper dan pipoos in middelburg vin ik
Groetjes Jessica

Dylano
Bead Interested

Bericht door Dylano » ma 19 jan 2004 19:37

Bedankt voor de info, morgen moet ik toch naar Goes, dus dan zal ik gelijk eens even gaan kijken.

Jessica
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Jessica » ma 19 jan 2004 19:40

veel plezier ik hoop dat ik het goed heb uitgelecht en dat je het kan vinden en die ander heet volgens mij het hobby huis of zoiets hij zit in ieder geval bij intertoys in de straat op de hoek. veel plezier morgen en laat me weten of je het gevonden heb
Groetjes Jessica

Jessica
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Jessica » ma 19 jan 2004 19:48

in tereuzen heb je eigenlijk helemaal niks op het gebied van hobby alleen maar een klein winkeltje waar ze maar een meter met kralen hebben
Groetjes Jessica

Gesloten