het was inderdaad héél netjes, precies zo op de foto dus misschien heeft ze pas die foto's gemaakt

Ze was toen wij er waren druk bezig met bestellingen.. Ik vond het persoonlijk té veel bijna, je wist echt niet wat je moest zoeken
Wat jammer is dat ze de planken met bakken nogal dicht bij elkaar heeft staan, want je kan niet zien wat ze in de achterste helft van de bakken heeft, en je mag de bakken er ook niet uithalen. Op de foto kun je wel goed de bakken zien maar in het echt valt dat heel erg tegen, wat het zoeken erg moeilijk maakt. Ik heb niet superveel gekocht, had nie echt veel tijd.. Ze heeft echt alle soorten swarovski erg handig..
ze heeft helaas geen extra tafeltje er staan waar je even je bakje enzo op kan zetten dus dat moet allemaal op de toonbank
Het was toch erg leuk, en als je gaat, en veel verschillende dingen wilt halen, moet je zorgen dat je niet zo vroeg weg hoeft, dus dat je minstens 1 a 1,5 uur kan rondkijken want het is een hele klus om alles te zoeken tussen alles hihi!
Maar een voordeel is ook dat je alles wat in de webshop is, hier natuurlijk in het 'echt' te zien is wat natuurlijk erg leuk is.
Als iemand nog erheen wil, ik heb nog een kortingsbon, 3 indiase kralen mixen halen 2 betalen. Ik heb hem niet gebruik had nog veel mixen, dus als iemand hem wil moet die het even zeggen!
Groetjes Elina