Goedkope sieraden halsjes

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 16 mei 2006 05:07

Joets schreef:'t is natuurlijk wel lullig, maar opzich doet ze niets verkeerd..

Er staat bij dat het kartonnen sieraden halsjes zijn..

En je kunt beredeneren dat het plat moet zijn, omdat er anders minstens 5,50 verzendkosten bij zouden moeten zitten..

Maar toch blijft 't lullig :wink:
De "normale" halsjes die overal te koop zijn die zijn ook van karton. Maar wel een héél veel betere kwaliteit. :?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

moniek
Bead Dreamer

Bericht door moniek » di 16 mei 2006 13:05

Tuurlijk, ik wist ook wel dat het van karton zou zijn. Maar ik ging ervan uit dat deze toch niet zelf waren gemaakt en dat er een elastiekje aan de achterkant zou zitten. Een variant op de velours halsjes met elastiek, zeg maar.
Ik wilde ook niet steeds heen en weer mailen met allerlei vragen. Ik ben altijd snel met mijn aankopen doen.
In het vervolg niet meer, ga ik allerlei vragen stellen. :lol:
Het is ook geen megabedrag, maar toch. Had ik wel weer kraaltjes voor kunnen kopen. :lol:

Veel kralenliefde van Monique.

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 16 mei 2006 13:23

moniek schreef:Ik wilde ook niet steeds heen en weer mailen met allerlei vragen. Ik ben altijd snel met mijn aankopen doen.
In het vervolg niet meer, ga ik allerlei vragen stellen. :lol:
Gelijk heb je.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Jolanda Y
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Jolanda Y » do 22 jun 2006 14:05

Ik denk dat ik wel weet hoe het komt :wink: . Heb namelijk ook even gekeken, tja nieuwsgierig he. Zag dat ze uit Wieuwert komt. Laten ze daar nu net een aantal echte mummies in een kerk hebben liggen, ja echt waar!!! Daar heeft ze vast een klapje van mij gekregen, anders doe je zoiets natuurlijk niet. Want hoe je het ook went of keert, het blijft de boel bedriegen, niemand gaat er van uit dat ze een halsje kopen wat je zelf ook makkelijk had kunnen knippen, en rechter waarschijnlijk.

Tja dames, het komt dus door de mummies.
lachen1

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » do 22 jun 2006 14:07

:-DD

maar eh even serieus, heb natuurlijk ook even gekeken en kan me nog herinneren dat ik die advertentie eerder gezien had en dat ik ze op de foto wel erg dunnig over vond komen en dat ik die 3 euro er teveel geld voor vond.... vind het echt heeeeeeel vervelend voor de anderen hoor, maar ben wel erg blij dat ik het er niet op gewaagd heb zeg :?
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

_Marina_
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door _Marina_ » zo 25 jun 2006 15:03

Tjah.. dat is het gemene via marktplaats kopen (ik heb er ook negatieve en ook postieve ervaring mee hoor)

Ik heb er ook eens een koffer besteld voor nagelstyliste, heel mooi bericht was het...

"rijkelijk gevulde koffer met alle benodigdheden voor een beginnend nagelstyliste"

nah top toch!!! Ding koste 100 Euro, naar over een weer gemailt te hebben had ik er 20 Euro afgekregen, ikke blij natuurlijk (ben daar toch al geen held in :S) dus ik dat geld met i'netbankieren overgemaakt (dan heb je het sneller :D:D) en idd de koffer werd die dag erop opgestuurt, komt dat ding aan in een afgeragde kartonnen doos.. dus ik maak dat ding open nou echt ik heb nog nooit zo'n puinhoop bij elkaar gezien.... wat heb ik nu aan een leeg nageldoosje een lijmpotje wat nog maar voor 1/4de gevuld was en waarvan de dop dichtgeplakt zat (zo hadden ze lopen knoeien) en een potje nagellak :S het enigste fatsoenlijke was de koffer nog wel (behalve dan dat 1 slotje niet werkte haha)

Najah.. ik had me dus ook behoorlijk in me vingers gesneden en idd marktplaats kon er nix aan doen, eigen verantwoording (ergens ook wel gelijk) maar ja al met al was ik 80 Euro lichter en nog geen knoop rijker :S:S

Ook voor mij dus een hele wijze marktplaats les :D:D

(kan er nu wel mee lachen)

Kisssssssssssss

Mieke
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mieke » zo 25 jun 2006 16:22

Ja, dat soort verhalen lees je ook vaak op het forum. Zelf ben ik gewoon heel moeilijk daarmee, ik haal het af. Lukt dat niet, dan is dat voor mij reden genoeg om af te haken. Goedkope dingen laat ik trouwens wel opsturen, hoor. Maar ik woon ook in Den Haag, dan is het gemakkelijker om iets in de buurt te vinden. Maar rot blijft het wel. :evil:
Groetjes en kraalplezier van Mieke

cleo3-3
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door cleo3-3 » di 27 jun 2006 13:30

heb zonet klacht ingediend bij marktplaats over deze bedriegelijke verkoopster

maar ze vinden dat ik te weinig bewijzen heb

dus zoek ik nu gedupeerden die ook nog eens klacht willen indienen tegen deze bedrieger

met meerderen staan we sterker en kan er misschien toch nog een trugbetaling van komen

WIE WIL HELPEN
groetjes hilde

moniek
Bead Dreamer

Bericht door moniek » di 27 jun 2006 15:02

JAAAAAA, ikke!! Ik ga je een PB sturen, maar moet nu weg.
Komt er dus wel aan.

Veel kralenliefde van Monique.

cleo3-3
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door cleo3-3 » di 27 jun 2006 15:02

ok moniek bedankt
groetjes hilde

Nancy79
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Nancy79 » di 27 jun 2006 15:16

Nueh ikke niet, ik ben "maar" voor E 3,- het schip ingegaan. Geen zin om voor die E 3,- onwijs moeite doen

Succes iig!
Groetjes Nancy

cleo3-3
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door cleo3-3 » di 27 jun 2006 15:19

jammer

maar misschien kun je er nog eens over nadenken om de naderen te helpen die er veel meer geld aan verloren hebben

hoe meer gedupeerden hoe groter ons kansen zijn om toch iets terug te krijgen

veel moeite is het niet hoor de klachtenbrief invullen
groetjes hilde

Nancy79
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Nancy79 » di 27 jun 2006 15:28

hmmm ik lees mijn berichtje nu terug en die kwam ietwat horkerig over... dat was echt niet zo bedoelt in iedergeval :oops:

Als je de klachtenbrief digitaal hebt en alles via jou gaat, dan wil ik best meedoen
Groetjes Nancy

cleo3-3
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door cleo3-3 » di 27 jun 2006 15:30

dat kunnen we denk ik zo wel oplossen

als ik dan jou naam en email adres of endere gegevens nodig heb, dan laat ik iets horen via pb

toch bedankt hoor
groetjes hilde

cleo3-3
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door cleo3-3 » wo 28 jun 2006 09:32

ik wil even een oproep doen aan de mensen die ook slachtoffer zijn
Maar ook aan andere die misschien even willen helpen om deze bedrieger te stoppen

ze blijft dus adverteren op marktplaats en waarschijnlijk ook op andere verkoopsites

op marktplaats kan je tippen als ze in strijd zijn met de regels
je hoeft je daarvoor niet te registreren of je naam vermelden

vandaag heeft ze in elk geval nog geen nieuwe advertentie geplaatst
maar gisteren nog wel

Dus vraag ik nu of jullie ook even naar marktplaats willen gaan en daar tippen

misschien is dit wel ook niet zo mooi van mij om dat te doen, maar ik doe altijd mijn best om eerlijk te zijn in kopen en verkopen
Dat ik het meoilijk heb met oneerlijke mensen
groetjes hilde

Gesloten