Tjah.. dat is het gemene via marktplaats kopen (ik heb er ook negatieve en ook postieve ervaring mee hoor)
Ik heb er ook eens een koffer besteld voor nagelstyliste, heel mooi bericht was het...
"rijkelijk gevulde koffer met alle benodigdheden voor een beginnend nagelstyliste"
nah top toch!!! Ding koste 100 Euro, naar over een weer gemailt te hebben had ik er 20 Euro afgekregen, ikke blij natuurlijk (ben daar toch al geen held in :S) dus ik dat geld met i'netbankieren overgemaakt (dan heb je het sneller

:D) en idd de koffer werd die dag erop opgestuurt, komt dat ding aan in een afgeragde kartonnen doos.. dus ik maak dat ding open nou echt ik heb nog nooit zo'n puinhoop bij elkaar gezien.... wat heb ik nu aan een leeg nageldoosje een lijmpotje wat nog maar voor 1/4de gevuld was en waarvan de dop dichtgeplakt zat (zo hadden ze lopen knoeien) en een potje nagellak :S het enigste fatsoenlijke was de koffer nog wel (behalve dan dat 1 slotje niet werkte haha)
Najah.. ik had me dus ook behoorlijk in me vingers gesneden en idd marktplaats kon er nix aan doen, eigen verantwoording (ergens ook wel gelijk) maar ja al met al was ik 80 Euro lichter en nog geen knoop rijker :S:S
Ook voor mij dus een hele wijze marktplaats les

:D
(kan er nu wel mee lachen)
Kisssssssssssss