Ook heb vorig jaar al eens roccailles gekocht. Gaven af. Ben ik mee terug gegaan. Waren erg verbaasd maar wel mijn geld terug gekregen.
Onlangs waxkoord gekocht. Dat ging wel. Maar is in verhouding duurder dan per meter bij een webshop kopen. En dan heb je zeker mooiere kwaliteit.
Veters: pet. Vooral ook de zijkanten. Die rafelen gewoon meteen. Ik heb ze aan mijn kinderen gegeven om er voor de knuffels iets voor te maken. Maar toen ging hij meteen stuk.
Veterklemmetjes. die kant waar het gaatje inzit zijn zo dun dat ze steeds door het montageringetje glippen. Ik geloof dat je van deze montageringetjes een knijpkraal moet maken wil je veterklem blijven zitten.
Ik heb nog een zakje klaarliggen om terug te brengen. Maar het bonnetje is eigenlijk al 'verlopen'.
Het klinkt dus allemaal heel erg bekend. En ik koop zeker nooit meer iets van dit materiaal daar.
Ik begrijp alleen niet dat sommige deze klachten totaal niet hebben. Hebben ze dan toch een andere kwaliteit of zijn wij te kieskeurig. Maar die veters dat is toch echt als je ze twee keer vast hebt gehad al duidelijk, dat het superslechte kwaliteit is.
Een dag geen kralen maken, is een dag niet leven.