firemountaingems

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Elsje
Bead Brilliant

Bericht door Elsje » vr 29 jul 2005 12:04

http://www.jewelweaver.com" onclick="window.open(this.href);return false; daar heb ik goede ervaringen mee.
vriendelijke mensen, normale verzendkosten, en ze hebben alles wat je hebben wilt!
Groetjes Els,

sonja-b
Bead Starter

Bericht door sonja-b » vr 29 jul 2005 17:23

Dat is inderdaad een hele uitgebreide site !! Mjummie :lol: :lol: :lol:
Groetjes Sonja.

kralenbusiness
Bead Discoverer

geen problemen met firemountain

Bericht door kralenbusiness » vr 29 jul 2005 18:02

hallo allemaal

ik bestel al een jaar bij fire mountain maar ze zijn daar best klantvriendelijk hoor te minste via livehelp en de telefoon wel .
de verzendkosten zijn normale prijzen voor america naar nederland en vergeet niet de invoerrechten die er nog overheen komen .
mijn pakketje komt woensdag op donderdag binnen.

dit zijn mijn ervaringen

groetjes stephanie

cakira
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door cakira » vr 29 jul 2005 20:44

nou ik heb net een nare smaak van Fmg in mijn mond heb samen met Samira voor 300 dollar bij ze besteld, een neef van mijn man komt in augustus naar Nederland en die neemt het met hem mee.
Nu was er een item out of stock en nu dus weer back in order, nou ik vind dat ik best mag verwachten als je voor zoveel besteld hebt dat ze dat gratis nasturen in Amerika, dus mooi niet, het zijn maar 2 strands dus wat zal dat ze kosten,
Nee ik vind dat echt geen service, ben echt teleurgesteld in ze.
Artbeads verzend zelfs gratis binnen Amerika en daar hebben we voor veel minder besteld. bah aargh
Groetjes Conny

Als het leven je citroenen geeft, maak er dan limonade van!

cakira
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door cakira » vr 29 jul 2005 20:47

o, ja en dan in die mailtjes die je krijgt als je besteld hebt is het slijm slijm maar als je echte service verwacht dan is die er niet.
Het is maar goed dat mijn engels maar zo zo is anders had ik ze ff opgebeld.
Zo dat lucht op. lachen1
Groetjes Conny

moshi-moshi
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door moshi-moshi » do 08 sep 2005 23:15

Ondanks de wisselende ervaringen heb ik toch besteld. En het viel me reuze mee, snelle reactie op mijn vragen en daarna een snelle afhandeling van mijn bestelling. (zelfs een kleine atentie erbij). Ik vrees dat dit niet de laatste keer is dat ik er bestel :)

Mariska_V
Bead Starter

Bericht door Mariska_V » vr 09 sep 2005 09:53

doordat er zoveel gezegd wordt over die buitenlandse sites, ben ik er ook eens gaan snuffelen maar waar ik nou meestal niet achter kan komen is hoeveel stuks je krijgt voor de aangegeven prijs.

iemand tips?

samira
Bead Fanatic

Bericht door samira » za 10 sep 2005 20:21

moshi-moshi schreef:Ondanks de wisselende ervaringen heb ik toch besteld. En het viel me reuze mee, snelle reactie op mijn vragen en daarna een snelle afhandeling van mijn bestelling. (zelfs een kleine atentie erbij). Ik vrees dat dit niet de laatste keer is dat ik er bestel :)
Hé moshi-moshi, ben toch nieuwsgierig hoeveel je dan aan verzendkosten kwijt bent want heb nu net weer kontakt met FMG gehad en voor de goedkoopste verzendoptie willen ze altijd nog usd 18.05 hebben. Niks geen Global Priority Mail en platte bubbeltjes-enveloppen ... :cry:
Groetjes Wendy

cakira
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door cakira » di 20 sep 2005 05:32

moshi-moshi schreef:Ondanks de wisselende ervaringen heb ik toch besteld. En het viel me reuze mee, snelle reactie op mijn vragen en daarna een snelle afhandeling van mijn bestelling. (zelfs een kleine atentie erbij). Ik vrees dat dit niet de laatste keer is dat ik er bestel :)

Dat klopt de gewone gang van zaken gaat goed, alleen als er iets niet in orde is dan heb je pech.
Groetjes Conny

tinda
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door tinda » ma 03 okt 2005 13:38

moshi-moshi schreef:hm, ik geef het nog niet op. Ze hebben zoveel leuks. Over sommige dingen loop ik al twee jaar te kwijlen Afbeelding. Het moet er gewoon onderhand maar eens van komen :)
Ik ben bij een amerikaanse beading group en die dames zijn altijd vol lof over FMG ! Ik heb onlangs een cataloog te pakken gekregen en die keuze is daar imens groot !!!! De service zou volgens hen ook heel goed zijn. Ik heb daar persoonlijk geen ervaring mee .

Het is wel zo dat de pakketten gewogen worden en opgestuurd volgen US postnormen. Op voorhand zeggen hoeveel je paketje gaat wegen zal mischien lastig zijn omdat ze het werkelijke gewicht eerst moeten wegen als alles ingepakt is ...denk ik ....
Linda

" A Joy shared is a joy doubled." (Goethe)

to bead ...or not to bead ....

Gesloten